Tricepsz

tricepsz_010.jpg

Tricepsz-gyilkos nyomás

Gyilkos, saját testsúlyos tricepsz gyakorlat?! Igen, ilyen is van! Ha nem ismerkedtetek volna össze, akkor most itt a lehetőség a találkára. Másnaposan az izomláz garantált!


floor_press_03.jpg

Padlóról nyomás

Ha sonka nagyságú karokat akarsz, és ki akarod tölteni a pólóujjad, akkor fókuszálj a tricepszre jobban - és tutira a padlóról nyomás lesz az egyik leghatékonyabb fegyvered!


tolodzkodas_padon_03.jpg

Tolódzkodás padon

Aki igazán hatékony fejlősét szeretne, az hagyja a francba a csigás pumpálgatást, és álljon rá az alapgyakorlatokra! Állványon tolózkodni nem mindenki tud, ezért itt egy kitűnő alternatíva a két pad közötti tolódzkodás kezdőknek.


tricepsznyujtas_fejmogottt_04.jpg

Tricepsz nyújtás fej mögött, kézisúllyal

A tricepsz edzése során is az alapgyakorlatokat vedd előre, de haladóknak végül érdemes izolálóbb feladatokkal is lesújtani rá! Például a fej mögötti tricepsz nyomásokkal!


tricepsznyujtas_csigan_kotellel_4.jpg

Tricepsznyújtás csigán, kötéllel

A rúddal való lenyomással ellentétben itt kisebb súlyokkal tudunk dolgozni, viszont a kötél lehetővé teszi, hogy valamivel hosszabb úton dolgoztassuk meg a tricepszet.


tolodzkodas_10.jpg

Tolódzkodás tricepszre

Ha olyan nagy és erős izomzatra vágysz a karodon - mint amilyen a fekvenyomóknak, vagy épp a tornászoknak van - akkor kövesd az útjukat: végezz összetett gyakorlatokat a tricepszre is. Vagyis tanulj meg tolódzkodni.


tricepsznyujtas_csigan_2.jpg

Tricepsznyújtás csigán, rúddal

A kábeles lenyomásokkal már kezdőként is egyszerűen tudod a tricepszedet izoláltan edzeni és könnyedén elérheted a vágyott felpumpált izomérzetet!


lorugas_3.jpg

Tricepsznyújtás döntött törzzsel – vagy népszerűbb nevén: Lórúgás

A tricepsz izolációs gyakorlata, amit főként szálkásításra, formálásra alkalmaznak.


tricepsz_nyujtas_fekve_1.jpg

Tricepsz nyújtás fekve (Homlokra engedés)

Amint látni fogjátok, ennek a feladatnak is számos variációja létezik, ezért középhaladóknak, haladóknak mindenképp érdemes beépíteniük a gyakorlat valamelyik változatát a karizom edzésébe.