Tippek kezdőknek

guggols_050_2.jpg

Az edzés valóban függőség?!

Van-e annak biológiai oka, hogy egyesek imádnak edzeni, míg mások utálnak?


kezd_hibk_03_3.jpg

A testépítők 7 legnagyobb problémája

A testépítés nemcsak játék és mese, hanem azért sok lemondással is jár. Most igyekeztünk összegyűjteni azokat a problémákat, amik bár leírva viccesek, a valóságban igen sok bosszúságot képesek okozni. Nézzük, mi az a 7 probléma, amivel a gyúrósoknak naponta szembesülniük kell.


aerobik04.jpg

Tényleg időpocsékolás a csoportos órákat látogatni?!

Te is egy vagy azok közül, akik soha életükben nem próbálták ki még a csoportos órákat? Nézzük meg, jól tetted-e!


guggols_050_1.jpg

Három "apró" tipp, amivel “nagy” eredményeket érhetsz el!

Mostani írásunkban összegyűjtöttünk 3 pofon egyszerű tippet, amik bár apróságnak tűnnek, mégis sokat adnak hozzá az eredményeidhez! Lehet tesztelni már a héten!


szotar04.jpg

A 50 leggyakoribb kifejezés az edzés világából 2. rész

Ahogyan megígértük, itt a folytatás azokból a kifejezésekből, amiket gyakran használunk a fitneszben, de igazából a jelentése néha nem teljesen világos mindenkinek!


szakszotar01.jpg

A 50 leggyakoribb kifejezés az edzés világából - 1. rész

Lefogadjuk, számos olyan dolog van, amit mindig is szerettél volna tudni, de ciki lett volna megkérdezni, és inkább úgy tettél a beszélgetés közben, mintha értenéd, majd utána azonnal heves keresni kezdtél a neten... most összefoglaljuk Neked a lényeget!


kezdo_03.jpg

Kezdd el végre a súlyzós edzést!

Lássuk, melyek azok a legalapvetőbb tanácsok, amit kezdőként meg kellene szívlelned.


tolodzkodas_padon_02_1.jpg

Kezdőknek: a kemény gyakorlatokhoz vezető út - 2. rész

A folytatásban még több (immár felsőtest) gyakorlatot, még több ötlettel könnyítünk – hogy stabil alapokkal, biztonságosan építsd a tested!


felhzs_0700.jpg

Kezdőknek kötelező: a kemény gyakorlatokhoz vezető út 1. rész

Alapgyakorlatok könnyítve! Kezdő vagy? Nincs semmi edzettséged? Esetleg sérülésed is van? Akkor ez a cikk Neked szól!


trogats_030_1.jpg

Öt durva hiba, amit a szálkásítás alatt elkövethetsz az edzésen

Hajlamosak vagyunk arra, hogy kevésbé informáltan rögtön belefussunk azokba a hibákba, amelyek a legelterjedtebbek – és egyben a legnagyobb károkat is okozhatják a diéta alatt. Most megnézzük ezeket a legalapvetőbb edzés-hibákat, hogy Te biztos ne kövesd el őket már az elején!


edz01.jpg

Mégis milyen személyi edzőt válassz?

Három alapvető kérdés, ami segít eldönteni, hogy jó edzőt választottál-e!


30naposkihvs_01.jpg

Valóban eredményesek a "30 napos kihívás" programok?

30 napos guggolás, fekvőtámasz, hasprés, hídtartás, lábemelés napok… csinálja boldog-boldogtalan, edzett-edzettlen… de vajon megéri? Nem feltétlenül! Nézzük meg, melyek a legnagyobb gondok ezekkel a kis challenge-ekkel!


tipp_az_edzshez_01.jpg

9 tipp, hogy még tökéletesebb legyen az edzésed!

Mutatunk pár egyszerű és alapvető dolgot, melyek talán eddig elkerülték a figyelmedet - pedig segítségükkel sokkal hatékonyabbá teheted az edzéseidet!


apr_vltoztatsok_01.jpg

Apró módosítások - más eredmények?!

Bemutatunk hat gyakorlatot, ahol apróbb módosításokkal máris tudatosan változtatni tudjuk, hogy melyik célterületet vonjuk be jobban a mókába!


motivacio_01.jpg

Virtuális motivációs csoportterápia

Nézzük meg, hogyan lendüljünk át az őszi/téli holtpontokon, hogy jövő nyárra olyan testet építsünk, amit mindig is szerettünk volna!


erezettsg_02.jpg

Mitől lesz erezettebb a karom?

A kockás has téma után úgy tűnik akadt még egy dolog, amit rendszeresen kérdeztek tőlünk... íme a kérdés, és a cikkre kattintva a válasz!


3_meg_egy_gyakorlat_02.jpg

Öt gyakorlat, amit talán nem próbáltál – pedig érdemes lenne!

Íme pár innovatív, kevésbé ismert gyakorlat! Nem átlagosak, de hát ki akar az lenni?!


irodai_03.jpg

VÁLTOZNI AKAROK! Tanácsok az irodai munka hőseinek!

Egy rövid mesével kezdeném, aztán feltenném a kérdést: magadra ismersz-e?


hova_tetted_a_fejed_04.jpg

Hová tetted a fejed???

Mármint a gyakorlatvégzés során... most megtudhatod, hogy merre nézzen a tekinteted a különféle feladatok során!


bedurranas_01.jpg

A bedurranás hajszolása

Azon kívül, hogy egy nagyszerű tuning a lelkednek, vajon származhat-e valami előny belőle a testednek? Befolyásolja-e az izom vagy az erőnövekedést? És ha igen, elő lehet-e ezt az élményt valahogy segíteni?


tomegnvels_zsrmentesen_05.jpg

Tömegnövelés zsírmentesen?

Nem azért küzdünk az edzőteremben, hogy aztán a zsír alá rejtett izmainkat senki se csodálhassa! Mi van akkor, ha nem akarjuk követni "tömegelek - leszálkásodok" periódust, hanem egész évben szeretnénk hozni egy sportos formát?


kondicionalas_08.jpg

A kondíció javítása: a csupasz alapok

A tettek embere vagy? A legegyszerűbb utasítások ahhoz, hogy erős legyél, ugyanakkor szikár és izmos. Semmi mellébeszélés, csak a tények!


labedzes_05.jpg

Többet nem fogod ellógni a lábedzést!

Olvasd el ezt a néhány sort, és változtasd meg Te is végre a hozzáállásod arról az átkozott láb-napról!


mellbicepsz_031.jpg

"Hé, na mit edzünk ma?"..."Nemtom, legyen mondjuk egy mell-bicepsz?..."

A tökéletes Adonisz forma eléréséhez ugyan miért nem elég csak a mell-bicepsz? Több érdekes hátulütője is van a dolognak, részletek a cikkben!


edzes_nyaron_3.jpg

Edzés a nyári hőségben

Lássuk hogyan változik az edzés meleg időben: mi az amire fokozottan figyelj a nyári időben?


rud_a_sarokban_03_1.jpg

Mitől nő az izom?

Vizsgáljuk meg azt, hogy egyáltalán hogyan és miként nő az izomzatunk.


miert_nem_tudok_nagyra_noni_3.jpg

Miért nem tudok nagyra nőni? Az izomtöveg növelés (majdnem) 10 parancsolata

Az izomtömeg növelése nem mindenkinek olyan egyszerű folyamat. Jöjjön néhány kérdés, amit tegyél fel magadnak, még mielőtt végleg elkönyvelnéd a testedet egy genetikai kudarcnak.


legzestechnika.jpg

Légzés edzés közben

Bár a gyakorlat leírásoknál rendre szerepel, ennek ellenére úgy éreztem szükséges lehet egy kicsit átfogóbb leírás erről a témáról. Hiszen edzésmunka hatására nő a szervezet oxigén szükséglete. Teljesen logikus, hogy minél nagyobb a külső inger, annál nagyobb a felhasznált levegő mennyiség.


lapos_has_03_1.jpg

Válasz egy örök kérdésre: hogyan tudok izmosodni, hogy közben zsírt adjak le?

Minden alakváltozásra pályázó sportolótársunk biztos feltette már legalább egyszer a kérdést: miként lehetne izmot növelni úgy, hogy közben lemenjen a zsír?


triceps_alrenativak_3.jpg

Mindazoknak, akiknek még nem megy a saját testsúlyos tolódzkodás

Tudjuk, hogy vannak tolódzkodó gépek, állványok, pasik, akik mindig segítenek fogni a bokánkat... de vegyük azt az esetet, ha mindezek nem állnak a rendelkezésünkre. Tolódzkodás gyorstalpaló!


izomtom_edzesterv_csajoknak_01_2.jpg

Miért nem ott érzem, ahol kéne...?

Néha a valóság ellentmond a várakozásainkkal, és nagy meglepetésünkre a hátunk közepére remélt fáradást a karunkban fogjuk érezni. Vagy épp fordítva. Mit csinálhatunk rosszul?


negatv_ismtlsek_02_2.jpg

A mester hetes - Mellről nyomás állva.

Az ultra-robosztus vállak formálója, ami ugyanakkor tömeget épít a mellre és a tricepszre is!


tolodzkodas_1.jpg

A mester hetes - Tolódzkodás.

A korábban bemutatott fekve nyomás mellett a másik remek tömeg és erő építő a vállakra és tricepszre.


fekvenyomas_1.jpg

A mester hetes - Fekvenyomás.

A húzódzkodás mellett a másik leglátványosabb átalakulást eredményező gyakorlat a felsőtestedet tekintve. Ha egy római kori mellvérthez hasonló pectoralisokat szeretnél, akkor ez a Te választásod!


edzs_utni_turmix_01_2.jpg

Alap gyakorlatok vs. Izolációs technikák.


guggolas_5.jpg

A mester hetes - Guggolás.

Te döntöd el : akarsz erőt és tömeget és ezért hajlandó vagy-e guggolni?


dontott_torzsu_evezes_1.jpg

A mester hetes - Döntött törzsű evezés


huzodzkodas_1.jpg

A mester hetes - Húzódzkodás

Tudd meg, hogy húzódzkodás miért is a felsőtest gyakorlatok királya!


felhuzas_1.jpg

A mester hetes - hajlított lábú felhúzás.

Ha jól végzed akkor minden gyakorlat keresztapja, viszont ha nem jól csinálod akkor leginkább sérülésveszélyes tud lenni! Tanuld meg a helyes végrehajtást!


tomegeles_1.jpg

Mi a különbség izomtömeg növelés és izomtömeg növelés között?

Ismerkedj meg az izomrostok fajtáival és a megfelelő edzésmódszerekkel!