Teljes test

plank_press_2.jpg

Nyomás statikus hídtartásból

Unod már a hagyományos plank-et, mert a végtelenségig tudod tartani? Akkor itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan verziót, ami annyira kemény, hogy attól sírni fogsz! Ez egy olyan gyakorlat, ami azoknak való, akik azt szeretik, amikor az edzés igazán embert próbáló és folyton keresik az új kihívásokat! Kombináljuk össze a jól megszokott gyakorlatot egy nyomó mozdulattal, ezzel sokkolva a vállövet és a törzset egyszerre!


legjobb_bemelegito_gyakorlatok_4.jpg

A 7 legjobb bemelegítő gyakorlat

Semmi baj nincs azzal sem, ha valakinek csak annyi a bemelegítése, hogy kicsit felül a szobabiciklire, hiszen már ez is több, mint amit a többség egyáltalán végez, illetve nagyon old-school és retro... Azonban vannak ennél sokkal jobb módszerek is.


curtis_p_gyakorlat.jpg

Curtis P gyakorlatsor

Az egyik leghatékonyabb teljes testet megdolgoztató, összetett komplexek egyike - ami nem más, mint egy rúdsúllyal végzett (barbell) komplex.


renegat_plank01.jpg

Renegát evezés – plank tartással!

Mi lenne ha kombinálnánk a legnépszerűbb has gyakorlatunkat a kedvenc hátizom erősítő feladatunkkal? Mondjuk egy brutál kőkemény, teljes hát és törzsizmot megcélzó feladat!


fekv_02.jpg

T-fekvőtámasz

A következő gyakorlat az egyik kedvencünk, hiszen nemcsak feldobjuk vele a hagyományos verziót, hanem még intenzívebb terhelést adunk a törzsizmoknak, főképp az oldalsó hasizmoknak!


hegymsz_01.jpg

Hegymászás

Egy fantasztikus magas intenzitású, teljes testet átmozgató kardió gyakorlat – mellyel nem csak kitűnően erősítheted a tested – de krónikus futópad kerülőknek is ajánlott. Egyszerű, variálható, és garantáltan felpörgeti a pulzust!


egykezes_thruster_01.jpg

Egykezes thruster

Ha a felsőtestnek a fej fölé nyomások, az alsótestnek pedig a guggolások a leghatékonyabbnak tartott gyakorlatok, akkor nem is lenne szebb annál, ha a kettőt kombinálnánk!


medicin_ball_slam_04.jpg

Medicin labda földhöz vágása

A medicin labdák egyik nagy előnye, hogy üthetjük, dobhatjuk, vághatjuk... így rengeteg dinamikus, explozív gyakorlatba bevonhatjuk... de akár csak egy laza feszültség levezetésre is alkalmas. Jöjjön az egyik kedvencünk!


kitrs_fej_felett_01.jpg

Kitörés fej feletti súlytartással

A jó öreg kitörést nem lehet megunni, hiszen amint ráunnál, újból előrukkolunk egy módosított verzióval! Így lesz ez most is, sőt igazából egyből kettőt is kapsz, hogy még jó sokáig "élvezhesd" a gyakorlatot, és a másnapos izomlázas gyönyöröket.


szakts_kzislyzval_01.jpg

Szakítás egykezes súlyzóval

A kézi súlyzós szakítás hasznos alternatívája lehet az olimpiai rúddal végrehajtott szakításnak. Ismerd meg részletesen a gyakorlatot!


medicin_labda_mellre_03.jpg

Medicin labda mellre vétel

Aki szimpatizál az olimpiai súlyemelő gyakorlatokkal, de egy biztonságosabb megoldást keres, annak kitűnő alternatívát kínálhatnak a medicin labdás változatok. Például ez itt!


lks_020.jpg

Lökés


rope_workout_090.jpg

Rope workout


push_press_03.jpg

Nyomás lökéssel


power_clean_01.jpg

A felvétel


kotelmaszas_03.jpg

A kötélmászás


plank_into_pushup_01.jpg

Plank into push-up


kettlebell_press_06.jpg

Katonai nyomás kettlebellel


hindu_05.jpg

Hindu fekvőtámasz


clean02.jpg

Kettlebell gyakorlatok: a clean


swing_02.jpg

Kettlebell swing


tgu_09.jpg

TGU - Turkish Get Up


thruster_01.jpg

Thruster


guggolas_fej_felett_02.jpg

Guggolás fej felett tartott rúddal


man_maker_2.jpg

Man maker


fekvotamasz_variaciok_2.jpg

Burpee