Teljes test

legjobb_bemelegito_gyakorlatok_4.jpg

A 7 legjobb bemelegítő gyakorlat

Semmi baj nincs azzal sem, ha valakinek csak annyi a bemelegítése, hogy kicsit felül a szobabiciklire, hiszen már ez is több, mint amit a többség egyáltalán végez, illetve nagyon old-school és retro... Azonban vannak ennél sokkal jobb módszerek is.


curtis_p_gyakorlat.jpg

Curtis P gyakorlatsor

Az egyik leghatékonyabb teljes testet megdolgoztató, összetett komplexek egyike - ami nem más, mint egy rúdsúllyal végzett (barbell) komplex.


renegat_plank01.jpg

Renegát evezés – plank tartással!

Mi lenne ha kombinálnánk a legnépszerűbb has gyakorlatunkat a kedvenc hátizom erősítő feladatunkkal? Mondjuk egy brutál kőkemény, teljes hát és törzsizmot megcélzó feladat!


fekv_02.jpg

T-fekvőtámasz

A következő gyakorlat az egyik kedvencünk, hiszen nemcsak feldobjuk vele a hagyományos verziót, hanem még intenzívebb terhelést adunk a törzsizmoknak, főképp az oldalsó hasizmoknak!


hegymsz_01.jpg

Hegymászás

Egy fantasztikus magas intenzitású, teljes testet átmozgató kardió gyakorlat – mellyel nem csak kitűnően erősítheted a tested – de krónikus futópad kerülőknek is ajánlott. Egyszerű, variálható, és garantáltan felpörgeti a pulzust!


egykezes_thruster_01.jpg

Egykezes thruster

Ha a felsőtestnek a fej fölé nyomások, az alsótestnek pedig a guggolások a leghatékonyabbnak tartott gyakorlatok, akkor nem is lenne szebb annál, ha a kettőt kombinálnánk!


medicin_ball_slam_04.jpg

Medicin labda földhöz vágása

A medicin labdák egyik nagy előnye, hogy üthetjük, dobhatjuk, vághatjuk... így rengeteg dinamikus, explozív gyakorlatba bevonhatjuk... de akár csak egy laza feszültség levezetésre is alkalmas. Jöjjön az egyik kedvencünk!


kitrs_fej_felett_01.jpg

Kitörés fej feletti súlytartással

A jó öreg kitörést nem lehet megunni, hiszen amint ráunnál, újból előrukkolunk egy módosított verzióval! Így lesz ez most is, sőt igazából egyből kettőt is kapsz, hogy még jó sokáig "élvezhesd" a gyakorlatot, és a másnapos izomlázas gyönyöröket.


szakts_kzislyzval_01.jpg

Szakítás egykezes súlyzóval

A kézi súlyzós szakítás hasznos alternatívája lehet az olimpiai rúddal végrehajtott szakításnak. Ismerd meg részletesen a gyakorlatot!


medicin_labda_mellre_03.jpg

Medicin labda mellre vétel

Aki szimpatizál az olimpiai súlyemelő gyakorlatokkal, de egy biztonságosabb megoldást keres, annak kitűnő alternatívát kínálhatnak a medicin labdás változatok. Például ez itt!


lks_020.jpg

Lökés


rope_workout_090.jpg

Rope workout


push_press_03.jpg

Nyomás lökéssel


power_clean_01.jpg

A felvétel


kotelmaszas_03.jpg

A kötélmászás


plank_into_pushup_01.jpg

Plank into push-up


kettlebell_press_06.jpg

Katonai nyomás kettlebellel


hindu_05.jpg

Hindu fekvőtámasz


clean02.jpg

Kettlebell gyakorlatok: a clean


swing_02.jpg

Kettlebell swing


tgu_09.jpg

TGU - Turkish Get Up


thruster_01.jpg

Thruster


guggolas_fej_felett_02.jpg

Guggolás fej felett tartott rúddal


man_maker_2.jpg

Man maker


fekvotamasz_variaciok_2.jpg

Burpee