Táplálékkiegészítők

Fehérjék / Összes cikk
feherje_por_03.jpg

Protein por kisokos kezdőknek! Melyik fehérjét válaszd?

Kezdőként beruháznál egy fehérje porra, de fogalmad sincs, hogy a rengeted alternatíva közül melyiket válaszd? Akkor segítünk egy kis alapcikkel Neked!

kazein_08.jpg

Kazein – a diétázók csodafegyvere!

A kazein a kiegészítők palettáján kissé háttérbe szorult a gyors felszívódású tejsavó testvérével szemben, pedig roppant értékes fehérjeforrás – sőt, diéta alatt több előnyét is kiélvezhetjük!

fehrje_stihez_01_2.jpg

A nagy kihívás: Hogyan válasszak proteint?

Kezdőként elég hamar meghozzuk a döntést: bizony nekünk is kell egy vödör protein! De a sok-sok lehetőség közül vajon melyik lesz számodra az ideális? Most segítünk dönteni!

kell_e_protein_03.jpg

Kell-e nekem egyáltalán protein por?

Jöjjön egy gyakori kérdés-probléma tisztázása: kell-e neked egyáltalán protein por vagy tényleg nélküle is eredményesen fejlődhetsz, szálkásodhatsz?

Aminosavak / Összes cikk
taurine_01.jpg

Taurin: barátunk vagy tényleg félni kell tőle?

Nos, járjunk utána, hogy joggal lett-e szerencsétlen taurin kipécézve, vagy csak valami mende-monda az, hogy veszélyes lenne ránk?

bcaa.jpg

BCAA

A BCAA az egyik legfontosabb kiegészítő, nemcsak izomépítő folyamatok katalizálásához, hanem diétához is elengedhetetlen. Akiknek hosszú és kemény edzései vannak, azoknak pedig egyenesen kötelező!

protein_forras_01.jpg

Aminosavak vagy a fehérje - melyik a hatékonyabb az izomnöveléshez?

A fehérjét először aminosavakra kellene bontani a szervezetnek, majd ebből felépíteni a saját fehérje struktúránkat. Így joggal merült fel a kérdés: vajon hatékonyabb az izomépítés szempontjából az, ha a fehérje por helyett aminosavakat viszünk be? Erre keressük a választ!

trec02_1.jpg

Megérkezett az anabolikus mennyország

Tömegnövekedés? Diéta? Hosszú és kemény edzések, melyek csak úgy zabálják fel az izomzatod és tápanyagokat? Itt a megoldás, hogy ne vesszen kárba a munkád!

Tömegnövelők / Összes cikk
tmegnvel_01.jpg

Tömegnövelőt, tömegnövelőt... de mégis melyiket?

A gyártók marketingszövege mindig kecsegtető, kezdőknek gyors tömegnövelést ígérnek, de most megtanulunk a sorok (jelen esetben az összetevő lista) mögé látni – hogy mindenki megtalálja az igényeinek megfelelő tömegnövelőt! Vásárlási kisokos a megfelelő tömegnövelő kiválasztásához!

kell_e_protein_05_2.jpg

MRP

Kreatin / Összes cikk
kreatin.jpg

Miért több a kreatin, mint egyszerű tömegnövelő? 2.rész

Már pedzegettük, hogy a kreatin több, mint egy testépítő kiegészítő! Számos egészségügyi hatása is van - melyekről többnyire nem is tud a nép!

creatine_3.jpg

Kreatin mesék

Mindenki használja a kreatint, de a többség azt se tudja pontosan mit is szed... Te ne tartozz közéjük, okosodj a cikkből!

kreatin_023.jpg

Kreatin-monohidrát használati kisokos

Ismét a beérkező kérdésekre szeretnék választ adni egy cikkel – mivel úgy látom, hogy sok kezdőbb sportoló számára még komoly hiányosságok és végeláthatatlan kérdések sorozata merült fel a kreatin és használatát illetően.

kreatin_uj_arcai_2.jpg

Kreatin új arcai

Vajon nőknek mennyire ajánlott szedni a kreatint, egyáltalán van-e bármilyen különbség a nemek szerinti megoszlásban a szedését illetően?

Hormon- és teljesítményfokozók / Összes cikk
inzulin01.jpg

Inzulin, a kétélű fegyver: több izomzat, kevesebb háj?!

Hogyan használd ki az inzulin izomnövelő hatását, miközben mérsékled a zsírraktározást?

nvekedsi_hormon_04.jpg

A Mágikus Növekedési Hormon

Egy mellékhatásoktól mentesebb, olcsóbb és természetes utakat próbálunk Nektek megmutatni, amivel a szervezeted saját növekedési hormontermelését optimalizálhatjátok!

11.jpg

Állítsd össze a saját NO-fokozó, edzés előtti energizálódat – stimulánsok nélkül!

Energia, NO-fokozás, bedurranás az edzéshez... stimulánsok nélkül?! Igen, erre is van megoldás! Ha egészségügyi-, illetve más okok miatt kerülöd a pörgetőket, de szeretnél egy kis plusz löketet... akkor ez a cikk Neked szól!

teszto_01.jpg

Természetes tesztoszteron fokozás

Nézzük meg, hogy milyen étkezési irányelveket érdemes betartani, hogy a teszto-szinted maximalizáld - szteroidok nélkül is!

Zsírégetők / Összes cikk
cla_hatasa_02.jpg

Zsírmentes tömegnövelés vagy gyorsabb zsírvesztés a CLA-val? Igen!

A CLA tipikusan az a kiegészítő, amit mindenki ismer, hallott róla, de szinte senki nem szedi. Ami teljesen érthetetlen, hiszen aki egyszer is próbálta csak jót tud róla mondani! Egy szó mint száz...adj egy esélyt a CLA-nak, mivel egészen meglepő hatásait fogjuk bemutatni az alábbiakban!

has01_1.jpg

Zsírégetőt, de melyiket?

Reméljük ezzel az írással rendbe rakjuk egy kicsit a zsírégető kérdéseket, és alkalomadtán Te is ki tudod választani a hozzád leginkább passzoló terméket.

vitamin_012_4.jpg

Turbózd fel a zsírégetődet! 5 alapvető tipp, amivel hatékonyabb lehet a zsírégető kúrád!

Nézzük meg, mit tehetsz annak érdekében, hogy még hatékonyabb legyen a zsírégetőd!

taplalek_kiegeszitok_dietahoz_1.jpg

Zsírégetők... vannak még csodaszerek, vagy maradtak a hazug ígéretek?

Utálod, hogy megint egy csomó pénzt elvertél hangzatos, zsírégetőkre... és a hatás elkeserítő? Olvasd el a cikket, és változtasd meg a hozzáállásod a sikerért!

Egészségmegőrzés / Összes rovat
teljesitmeny_04.jpg

Próbáld ki őket! Mielőtt túlzásba vinnéd a serkentőket!

Erőtlennek érzed magad? Inkább válassz okosan serkentőt, minthogy összevissza szedj mindent... és azon kapod magad, hogy az energiaitalban oldott edzés előtti teljesítményfokozókkal öblítenéd le a pörgető tabit!

b6_01.jpg

Növekedési hormonszint növelés B6 vitaminnal?!

Egy érdekes kutatási eredményre bukkantunk, amit most kicsit körbe is járunk: valóban lehet-e B6 - vitaminnal fokozni a növekedési hormonszintet? És ha igen, mennyi lenne a hatásos adag?

zletvdt_de_melyiket_02.jpg

Ízületvédőt, de melyiket?

A mai cikkben megmutatjuk, hogy mire figyelj, ha ízületvédő vásárlásra vetemednél!

kopasz02.jpg

Tesztoszeron és korai hajhullás: tényleg kopaszra tudod magad gyúrni?

Mi volt előbb a tyúk vagy a tojás: a kopasz gyúrósok vagy a gyúrástól lettek kopaszok? Nézzük a tudomány jelenlegi állása szerint mi a korai férfi kopaszodás oka, és tényleg lehet-e az edzéssel bármilyen formában befolyásolni!

Táplálékkiegészítő tippek / Összes rovat
noi_etkezes.jpg

Mi kell a nőknek (a tányérjukra)?

Mi kell egy nőnek? Nem egyszerű a válasz... így csak egy darabkát fejtegetjük a nagy kérdésnek... mi kell a nőnek a tányérjukra, ha például megfelelő hormonműködést akarnak!

tpllkkiegsztk_01.jpg

A táplálékkiegészítők ismeretlenebb oldala

A táplálék kiegészítőkben sokkal több van, mint hinnéd! Soron következő cikkben szeretném bemutatni a kiegészítők eddig talán ismeretlen oldalát és felhasználási aspektusát – mellyel mindenki beláthatja, hogy nemhogy nem károsak, hanem akár az "átlagember" is használhatja!

csajok_protein_1.jpg

A nőknek is kell edzés után protein?

A legtöbb helyen az a felállás, hogy a súlyzós edzés után a lányok tesznek inkább még pár büntető kört a futópadon a hatékonyabb eredmények érdekében. Kár, hogy hatékonyabb lenne inkább Nekik is egy fehérjeturmixot inni.

foci_es_tapkieg.jpg

Foci és a táplálék-kiegészítők.

aminosav

Összetevők / Összes cikk
chitosan04.jpg

Chitosan

Zsírégető, mely magához vonzza a kajálásoddal bevitt zsírokat? Vajon utolsó mentőöv lehet egy durva csaló-napon? Kiderül!

termogenikus_zsiregeto_1.jpg

Termogenikus zsírégetők

Felpörgetett energiaszintet, sebtében leolvadó kilókat, és a sivatagnál is szárazabb izomtömeget ígérnek. Vajon ez ismét csak egy üres, reményeket sugalló reklámszöveg, vagy okosan használva valósan segíthetik a céljainkat?

szinefrin_01.jpg

Szinefrin

Az efedrin tündöklése és bukása után sokan keresték a biztonságot nyújtó alternatívát, mely a hírhedt elődjéhez hasonlóan hozhatja a várt eredményeket – persze a kellemetlen mellékhatások nélkül.

edzs_utni_turmix_03_4.jpg

Glutamin

A glutamin az izomszövet aminosav tartalmának mintegy 60%-át alkotja. Nagyobb megterhelés esetén - intenzív edzés; műtét után; illetve betegségek folyamán - mindenképpen a külső pótlása szükséges.

Termékbemutató / Összes cikk
walden01.jpg

Kalóriamentes finomságok?! Igen!

Mit szólnál egy olyan világhoz, ahol nemcsak diétás, hanem egyenesen kalóriacsökkentett a gyümiszósz, a mogyoróvaj vagy a ketchup? Talán ez most már nem is csak egy lehetetlen álom…

bodybuilding_awards_01.jpg

2013 legütősebb termékei - avagy a táplálékkiegészítők Olympiája!

Nézzük meg kik lettek a 2013-as év befutói, azaz a 2013-as Bodybuilding Supplement Awards díjnyertes kiegészítői!

bb_com_supplements_awards_01.jpg

Amerika kedvencei: 2012-es év legütősebb díjnyertes termékei!

Jöjjenek most 2012 befutó termékei és márkái, érdemes átbogarászni őket! Izgalmas, minőségi cuccok, melyek a gyakorlatban is hozzák az elvárt szintet... legalább is ennyi ember csak nem tévedhet?!

promera_01.jpg

ProMera Sports Con-Cret

Ismerd meg az egyik legújabb kreatint: kis adag, de a tapasztalatok alapján annál nagyobbat szól!