Szálkásító program

szalkasitas04.jpg

Gyors segítség a nyári formához! Hozd ki egy hónap alatt a maxod! 2. rész

Az előzőekben átbeszéltük az edzéstervet... most pedig jöjjön a legkeményebb rész: a kardió és a kaja!


szalkasitas02.jpg

Gyors segítség a nyári formához: egy hónap alatt hozd ki a maxod! 1. rész

Az alábbi edzésterv és étrend javaslatok segíthetnek, hogy rekordidő alatt veszíts testzsírt, és nagyjából 4-5 hét alatt jelentősen javíts a fürdőruhás megjelenéseden!


vgs_jtszma_02.jpg

Végső játszma: 12 hetes edzésterv a zsírpusztításhoz

Egy nagyon kemény, haladó szintű, 12 hetes edzésterv következik, mellyel mindenkinek esélye nyílhat arra, hogy az utolsó, oldalán-hasán-hátsóján jó ideje tornyosuló zsírréteggel leszámolhasson!


4_gyakorlat_5_perc_6_kocka_02.jpg

4 gyakorlat – 5 perc – 6 kocka?

Kockás has rekord idő alatt? Talán nem annyira lehetetlen! Mit kell tenned? Küzdj végig egy rövid, ámde annál kegyetlenebb erő-köredzést!


heti_egy_edzes_04.jpg

Érnek-e valamit a "csupán 20 perc" programok?

Heti egy-két edzés, 20 perces tréningek és egyéb gyakran hallott megoldások az időhiányra... de vajon van-e értelme?


zsiregeto_edzesterv_3.jpg

A zsírégető edzés egy lehetséges útja

Egy kitűnő, ámde kemény edzésterv, mellyel nemcsak a testzsírod csökken, hanem az állóképességedet is nagyban javíthatod!