Sportágspecifikus edzéstippek

bodybuilding_harcmuveszet_2.jpg

A súlyzós edzés nem csak az MMA-soké

Bármennyire is furcsa, de a tradicionális harcművészetekben nem preferáljuk az erősítő jellegű edzéseket, főleg nem konditeremben végzetteket edzéseket. Azonban ezeknél is, mint gyakorlatilag bármelyik másik sportágban, mozgásformában itt is sokkal hatékonyabb lesz az ember, ha van egy általánosan jó alap kondíciója.


kuzdosport_edzes_01.jpg

Amit a küzdősportolók leginkább elrontanak az edzéseken!

Bunyózol? Akkor nyilván a kondidat is akarod javítani... sok-sok állóképességi köredzéssel, ugye? Na, lehet hogy itt a hiba!


kuzdosport_02_1.jpg

Miért éri meg a gyúrás mellett elkezdeni egy küzdősportot?

Valami újat keresel? Valami intenzívet? Kipróbálnád a harcot? Nem késő! Elmondjuk miért vágj bele - akár az edzőterem mellett!


kuzdosport_10.jpg

Melyik a Neked való harcművészet, illetve küzdősport?

Melyik harcművészet passzol leginkább az adottságaidhoz? Miképp válaszd ki a klubot, és magát a stílust, továbbá milyen nehézséggel fogsz találkozni ha már idősebb fejjel kezded el a harcot? Most segítünk!


nyak01.jpg

Mikor gyúrtál utoljára nyakra? Pedig előnyödre vállhat!

Ne hanyagold el a csuklyás izmot és a társait!


kondi02_2.jpg

Melyik módszertől lesznek jobb kondicionális képességeid?

Mutatunk a mai cikkel egy érdekes kutatást, ami segít a fenti kérdésben!


hoki01.jpg

Jégkorongos "száraz edzés" - nem csak hokisoknak!

Ha egy erős és igazán atletikus fizikai állapot a célod, akkor is a jégkorongos edzés segít Neked!


sieles_03.jpg

Felkészülés a síszezonra

Az alap edzettségen túl nézzük meg, hogy milyen gyakorlatok azok, amelyek leginkább felkészítenek minket az igazán dinamikus, atletikus lesiklásra!


sportspecifikus_edzs_04_1.jpg

Sportolók! Három tipp a megfelelő kar-edzéshez!

Mi az a három dolog, amit szem előtt kell tartanod, ha sportolóként a karizomra edzenél? Most megtudhatod!


box01.jpg

Ütőerő fejlesztési tippek: a gyors, gyilkos ütésekhez!

Gyilkos, erős és gyors ütőerőt szeretnél? Így tréningezz rá a teremben!


bringa_02.jpg

Súlyzós edzés újrakezdő bringásoknak!

Kis alapozás télen, hogy aztán csúcsformában legyél a tavaszi szezonra!


klvvs_01.jpg

Ökölvívók futóedzése - újragondolva!

A mai cikk kötelező minden bunyósnak! Most ugyanis szembeszállunk a "régi iskola" tanításaival, és elmondjuk, miképp lehetne az ökölvívó technikát megfejelni egy modernebb kondíció fejlesztéssel!


llkpessgi_sport_s_a_slyz_01.jpg

Állóképességi sportolók és a súlyzózás: szükséges nekik is?

Vajon egy hosszú távon teljesítő állóképességi sportolónak előny vagy hátrány a plusz súlyzós edzés? Most megnézzük mind a két oldalt: pro és kontra!


edzs_szezonon_kvl_02.jpg

Edzés a holtszezonban

Egy speciálisabb téma jutott a mai napra: megnézzük, hogy miképp is érdemes edzeni az "off-szezonban"! Versenyzőknek kötelező cikk!


kibl_lesz_a_j_focista_04.jpg

Miképp lehetsz (még) jobb focista?

Labdarúgó edzőknek vagy akár hobbi focistáknak is hasznos írás következik: miképp fejleszd a kondíciódat, hogy legközelebb labdába rúghass a győzelemért!


harangozas_05.jpg

Törzsizom edzése labdajátékosoknak

A mostani írásunkban kifejezetten labdajátékosoknak - azon belül is kosarasoknak és kézilabdásoknak - a törzsizom fejlesztéséről fogunk beszélni.


sportspecifikus_edzs_02.jpg

Ne fáradjunk a sport-specifikus edzésekkel?!

Hozd ki a legtöbbet az erősítő edzéseidből - és növeld a teljesítményedet a fő sportágadban!


nsca_03.jpg

Élménybeszámoló Hollandiából: CSCS - azaz erő- és kondíciófejlesztő specialista vizsga-élmények

Egy kissé rendhagyó cikk - vagyis inkább élménybeszámolónk az amerikai Nemzeti erő- és kondíciófejlesztő szövetség vizsgájáról!


thzs_01.jpg

Az áthúzás igenis "funkcionális gyakorlat"!

Nem végeztél eddig áthúzásokat? Akkor mostantól fogsz! Dobóerő növelése vagy épp a férfias mellkas kialakításában is segítségedre lesz!


klvvs_05_1.jpg

10 elhagyhatatlan mozdulat a harcos fizikumért! 2. rész

Jöjjön pár hasznos gyakorlat, mely a sérülés viszonylag alacsonyabb kockázatával, de roppant hatékonyan fejlesztik azt az erőt, amivel helyt tudsz állni - akár hétköznapi, akár hivatásos harcosként!


betegen_edzeni_03_2_1.jpg

Tíz elhagyhatatlan mozdulat a harcos fizikumért! - 1. rész

Jöjjön pár hasznos gyakorlat, mely a sérülés viszonylag alacsonyabb kockázatával, de roppant hatékonyan fejlesztik azt az erőt, amivel helyt tudsz állni - akár hétköznapi, akár hivatásos harcosként!


ni_mma_01.jpg

Csajok grappling és MMA edzése

Erősítő edzésterv és mellette sok hasznos tudnivaló a harcos amazonoknak!


a_sulyzos_edzes_kuzdoes_massportokhoz_01.jpg

A súlyzós edzés küzdő (és más) sportokhoz: előny vagy hátrány?

Tatamiról az edzőterembe? Tévhitek, problémák és megoldási kísérletek: gyorsaság, robbanékonyság és erőfejlesztés súlyzós edzéssel!


fogoero_20.jpg

Vasakarat? Legyen mellé vasmarkolat!

Edzéstippek a satu-erős fogóerőért! Sok gyakorlatok szintén segíti a fogásod erejének növelést, de ha pár trükkel erre még pluszban rásegítesz, akkor a határok kitolódnak!