Saját testsúlyos gyakorlatok

fekvotamasz_05.jpg

Most sikerülni fog az első igazi fekvőtámaszod!

Kis álom, de annál távolabbi...hogy valaha egy szép fekvőtámaszt, esetleg 10-et tudsz csinálni egyhuzamban? Hidd el, könnyebb az út mint hinnéd! Megmutatjuk az utat!


sajat_testsuly_02.jpg

Ezek a leghatékonyabb gyakorlatok az alsótest izmosítására!

Lehet-e tömeget és erőt építeni pusztán saját testsúlyos gyakorlatokkal? Igen! De csak akkor, ha megfelelően választod ki a gyakorlatokat!


asszisztalthuzodzkodas03.jpg

A legjobb rávezető gyakorlat a saját testsúlyos húzódzkodásra!

Nem megy a húzódzkodás...ne aggódj, itt a megoldás! Sok sikert mindenkinek, innen már csak feljebb van! :)


fekvo01.png

Fedezd fel újra a fekvőtámaszozást!

5+1 extrém fekvőtámasz variáció, amit ki kell próbálnod!


htedzs_010_3.jpg

Három izgalmas húzódzkodás kihívás!

A húzódzkodás jó dolog, de még jobb variálni! Ha már olyan freak vagy, hogy 6-10 húzódzkodást is összehozol egyszerre, akkor ne elégedj meg ennyivel! Íme, három apró kis kihívás, amellyel nemcsak új élményt vihetsz az edzésbe, hanem a húzódzkodás darabszámát is fejlesztheted!...akár 100-ig!


bring_sally_up_01.jpg

Bring Sally Up - a legfelkapottabb fekvőtámasz kihívás!

Hétvégére hoztunk Nektek egy jópofa kihívás-játékot! Már egy ideje terjed az interneten, így van aki ismeri – de lehet, hogy Neked épp újdonság lesz!


hzdzkods_032.jpg

Csinálj már meg végre egy rendes húzódzkodást!

Nem tudsz még mindig rendesen húzódzkodni? Az baj! Nézzük, hogy melyek a legfontosabb tanácsok, amit tudunk ebben a témában adni Neked!


fekvtmasz_032.jpg

Csak pár karhajlítás a kidolgozott felsőtestért! 2. rész

Újabb izom-gyilkos fekvőtámasz-mutációk: könnyebbek kezdőknek, de találtok benne igazi haladó "csemegéket" is! Ki teszteli végig?


fekvtmasz_031.jpg

Csak pár karhajlítás a kidolgozott felsőtestért! 1. rész

Avagy jöjjenek a kedvenc fekvőtámasz-mutációink!


fekvtmasz_040.jpg

A megunhatatlan fekvőtámasz: 10 tipp, hogyan variáld az egyik legjobb feladatot!

A fekvőtámasz igen hatékony, főképp, ha nem ragadunk le a hagyományos stílusnál. 10 tippet mutatunk, melyeket önmagunkban, vagy akár egymással is kombinálva nagyszerű gyakorlatokat kaphatsz a felsőtested erősítésére!


fegyencedzs_02.jpg

Mit tarts szem előtt a saját testsúlyos edzésnél?

Vajon miképp lehet a saját testsúlyos edzést a leghatékonyabban kihasználni a céljaidhoz? Kattints a cikkre, és megtudod!


sajt_testslyos_01.jpg

Ezt ki kell próbálnod! Módosított saját testsúlyos gyakorlatok – haladóknak!

NEMCSAK a saját testsúlyos gyakorlatok rajongói kaphatnak kedvet ezekhez a gyakorlatokhoz - mert lefogadjuk, hogy a "gépen nevelkedett" embertársakat is megizzasztják az alábbi kis feladatok!


plank_varici_03.jpg

Erő tetőtől talpig! Öt izgalmas plank variáció!

Még strapabíróbb testre, gyorsabb fejlődésre, és nagyobb erőre tehetsz szert egészen a tokádtól a bokáig, ha rendszeresen beilleszted az alábbi gyakorlatokat az edzéseid végére!


bolgar_guggolas.jpg

Bolgár guggolás - most újra tárgyalva!

Most igyekszünk kissé másképpen értekezni erről a kitűnő mozdulatról - azaz megvizsgálni, hogy mire és hogyan használhatod a saját céljaidat figyelembe véve!


ngytem_fekv_01.jpg

Négyütemű fekvőtámasz és barátai

A négyütemű fekvőtámasz talán már lejárt móka, ugyanakkor most megismerkedhetünk a nehezített, sokkalta szívatósabb négyütemű-családi körével... igazi jellemformáló gyakorlatsorok várnak Rátok!


fekvtmasz_03.jpg

Éljen sokáig a fekvőtámasz!

Vajon a fekvőtámasz is tud-e olyan hatékony lenni, mint a fekvenyomás? Ha hiszed, ha nem, de megfelelően alkalmazva, a kivitelezést némiképp módosítva... de tud! Íme az útmutató!


burpee_kihvs_03.jpg

Egy újabb kihívás - avagy milyen fából faragtak?!

Aki bevállalós vagy szeretne egy kis állóképesség fejlesztő, testzsír százalék javító, élet-halál közt lebegő élményekkel gazdagodni… annak javasoljuk a következő receptet!


kzlls_040.jpg

Most megfordul a világ: a kézállás technikája: A teljes kézállás felépítése

Számos módszer létezik a kézállás felépítésére, az általunk bemutatott verzió azért lett kiválasztva, mert úgy találtuk, hogy az átlag ember számára az alábbi gyakorlatokkal juthatunk el a célig: a szabad felületen végzett kézállásig!


kzlls_04.jpg

Most megfordul a világ... a kézállás technikája: az első lépések!

A kézállás nemcsak az egyik leglátványosabb gyakorlatot, hanem kifejezetten váll-barát módon fejleszti a felsőtest erejét és izomtömegét! Akinek nem megy, ne csüggedjen: most lépésről lépésre megtanuljuk, hogyan lássuk másképp a világot!


bizhatunke_a_testunk_puszta_erejeben_01.jpg

Bízhatunk-e a testünk puszta erejében?

A saját testsúlyos gyakorlatok vajon tényleg hatékonyak izom és erőnövelésre? Talán igen... ha megfelelő módszerekkel és ismeretekkel állsz neki!


hzdzkods_07.jpg

Támadd hátba az izomrostokat - új húzódzkodás variációkkal!

Ha már rendszeresen ott lógtok lelkesen a húzódzkodó rúdon, akkor ideje kicsit változtatni! A csúcsra több út is felvihet, és egyik izgalmasabb mint a másik! Szemezgessünk ezek közül!


hzdzkods_02.jpg

A húzódzkodás a felsőtest guggolása! Te is kellő tiszteletben tartod?

Két komoly hiba van, amit a húzódzkodás során a legtöbben elkövethetünk. Lefogadom, hogy Te is. Ha érdekel mi az, akkor kttint a cikkre!


fekvotamasz_variaciok.jpg

Fekvőtámaszozni jó. De hogyan lehetne még jobb?

A hagyományos fekvőtámaszunk ismert, és kevésbé ismert módosításai - avagy kinek mi ugrik be a "nyalókáról"?