Témák nekem: Diétás vacsora

Reggeli és vacsora

reggeli_fitten_02.jpg

Három plusz egy fitt reggeli, hogy formában és lendületben maradj!

A cukros pelyheken, pirítóson, vagy csak egy kávéééé-n nevelkedett társadalomnak talán elsőre nehéz és fura átállni egy normális étrendhez - pedig a testsúly managemet kötelező pillére az étkezés rendbetétele. Itt is kezdjük a reggelivel!


reggeli_dietaban_01.jpg

Reggelizős tippek a gyors fogyáshoz, amik garantáltan működnek!

Pár tipp reggelre, amelyek betartásával akár még szálkásabban, még formásabban juthatsz ki a strandra!


sietos05_1.jpg

Miért lenne unalmas a diéta?!

Sokan élnek abban a tévhitben, hogy a "testépítős" diéta nem szól másról, csak az egyhangúságról... nos, szeretnénk ezt most megcáfolni! Mutatunk pár finom, változatos menüt, melyek csak 300 kalória körül mozognak, és megfelelő tápértékükkel, összetételükkel beilleszthetőek a "gyúrós" diétába!


trend04.jpg

Szuper vacsora tippek! 300 kalória alatt!

Most olyan vacsi ötleteket szeretnék Nektek bemutatni, melyek relatív alacsony kalóriát tartalmaznak, könnyedek, könnyen összedobhatóak – és magas fehérjetartalmukkal még az izomzatunkat is ellátják hasznos tápanyagokkal!


reggeli03.jpg

5 villámgyors reggeli - és csak 300 kalória!

Az alábbiakban pár gyorsan elkészíthető, 300 kalóriás kis reggeli nasikat ajánlok – melyet nem nagy idő belapátolni, viszont magas fehérje és rosttartalmával megadják a kellő teltségérzetet a következő normális kosztig!


zab_reggeli_01.jpg

Egy estés zab-kaland

Bár csak egy estés kalandnak ígérkezett, de utána hosszú távú viszonyba keveredtünk. :) Ez a legjobb, leggyorsabb zab-reggeli!


hat_utn_01.jpg

Érvek, miért KELL este 6 után is enned!

Nem csak szabad utat adunk az esti vacsorádnak, még a lovat is alád tesszük – és megmondjuk, miért is jó Neked az, ha nem követed a "hat után nem eszem" csorda-szellemet!


vacsora_02.jpg

Vacsora tippek diétázóknak!

Most olyan vacsi ötleteket szeretnék Nektek bemutatni, melyek relatív alacsony kalóriát tartalmaznak, könnyedek, könnyen összedobhatóak – és magas fehérjetartalmukkal még az izomzatunkat is ellátják hasznos tápanyagokkal!


testpt_reggeli_01.jpg

Királyi "gyúrós" reggelik!

Zab és a protein. Rendszeres látogatói a reggeliző tányérunknak… Nem fogunk elszakadni alapvetően a jól bevált párostól, ugyanakkor arra gondoltam, hogy adok néhány egyszerű tippet, amivel kissé változatossá teheted a szent alapkombinációt!


reggeli_tvhitek_01.jpg

Reggeli - tévhitek, meg az aljas gabonapelyhek

Azok az aljas reggeliző pelyhek régóta próbálták belénk verni, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése… Ez tényleg így lenne? Szkeptikus banda vagyunk, így ennek is próbáltunk utánajárni.


ejszakai_folyamatok.jpg

Mi vár ránk éjszaka?

Mindig is jobb megoldás volt a bemagolás helyett megérteni a dolgokat, ezért tegyünk itt is így: nézzük meg mi történik alvás közben, és ezen folyamatokat hogy fordíthatjuk az előnyünkre a táplálkozás segítségével.


esti_etkezes.jpg

Táplálkozásunk népszerű tévútjai: az esti étkezés dilemmája

Vannak olyan napszakok, melyeknek kifejezetten fontos szerepe van az étkezésünk szempontjából. Így van ez a késő esti órákkal is, amikor már-már nyugovóra térnénk, ámde gyötör minket a dilemma: együnk vagy ne együnk?