Periodizáció és edzéstervezés

edzestervezes_02.jpg

Törj a maximumra! Elég keményen és fókuszáltan edzel?

Hozz ki többet az edzésedből azzal, hogy felméred a hibáidat!


formaban05.jpg

Hogyan tarthatod formában megad egész évben?

Azoknak, akik nemcsak a strandformára gyúrtak!


metcon01_1.jpg

Hogyan tudod tesztelni a saját fejlődésed?

Mitől hatékony az edzésmódszered? Mondjuk ha a fejlődés folyamatos!


jev01.jpg

Új év, új lehetőségek: Miképpen értelmezd át az edzésed januártól?

Itt van az időd arra, hogy újratervezd az edzéseidet! Mégis miképp? A választ is megadjuk!


motivacio01.jpg

Hogyan lehet sikeres az újévi fogadalmad?

... hogy ne veszítsd el a motivációt pár nap alatt, összegyűjtöttük néhány hasznos dolgok, amikre mindenképp figyelj, hogy sikeres legyen az elhatározásod.


mikor_edznk_03.jpg

Reggel, délben, este...mikor a legoptimálisabb súlyzózni és kardiózni?

Ki fogjuk vesézni, melyik napszakban, milyen előnyökkel jár az akkor végzett mozgás, és milyen pozitív hatásai vannak az adott napszaknak!


hatkony_edzs_01.jpg

A hatékony edzés útmutatja: avagy mennyi időt töltsünk a teremben?

Mi a fontosabb, a mennyiség vagy az intenzitás? Mennyi az optimális edzés idő? Mitől gazdaságos egy edzés? Ezen kérdésekre próbáljuk megkeresni a mai cikkben a választ!


clok_03.jpg

A legfontosabb dolog, ami meghatározza az eredményességedet!

Van egy dolog, ami MINDENNÉL fontosabb, legyen a célod akár tömegnövelés, akár szálkásítás, akár teljesítménynövelés. Ez lesz az, ami igazából meghatározza majd, hogy a munkád mennyire lesz eredményes. De sokan elsiklanak felette. Vajon Te is közéjük tartozol?


valtogassuke_a_gyakorlatokat_05.jpg

Váltogassuk-e a gyakorlatokat?

Érdekes, hogy vannak akik egész évben ugyanazt a programot gyűrik, és valóban vannak olyanok is, akik edzésről edzésre variálgatják a gyakorlatsorokat. De vajon melyik a jó út?


edzes_periodizalasa_2_11.jpg

Az edzés periodizálása 3.

Tervezd meg a saját edzéseidet kezdő szinten: a hosszú távú periódusok megtervezése.


edzes_periodizalasa_2_2.jpg

Az edzés periodizálása 2.

Most összefoglaljuk, hogyan kellene nekiállni megtervezni az edzéseidet. Arról fogok írni, hogyan célszerű felépíteni egy edzéstervet, ciklusozni, váltogatni az intenzitást!


44_2.jpg

Az edzés periodizálása

Néhányan azt vallják a súlyzós edzés során muszáj izombukásig edzeni, különben mit sem ér az egész. Minden szett során a teljes kimerülést kell elérni, hogy az izom nőhessen, mondja ez a tábor. Vajon tényleg ez az egyetlen járható út?