Összetevők

chitosan04.jpg

Chitosan

Zsírégető, mely magához vonzza a kajálásoddal bevitt zsírokat? Vajon utolsó mentőöv lehet egy durva csaló-napon? Kiderül!


likopin02.jpg

Likopin

A likopin egy igen erős antioxidáns, a karotindoidok közé tartozik, és jelenlegi ismerteink szerint kétszer olyan erős szabadgyök semlegesítő hatása van, mint a jóval szélesebb körben ismert béta-karotinnak. Hatására javul az oxigén felvétel, és bizonyítottan segít a daganatos betegségek kialakulásának megelőzésében.


vitamin_012_5.jpg

Acetil-L-Karnitin

Az L-karnitin súlycsökkentő, egészségmegóvó és energizáló hatásait mindenki ismeri. Az acetil-L-karnitin (ALC), az L-karnitin olyan formája, mely lényegesen erőteljesebb és szélesebb körű pozitív hatással rendelkezik az L-karnitinnél. Nézzük, mire használd és miért!


echinacea02.jpg

Bíbor Kasvirág

Az Echinacea (magyarosabb, kimondhatóbb nevén: bíbor kasvirág) kivonata egy hatásos készítmény az immunrendszer erősítésére és a fertőzések gyorsabb leküzdésére. Nézzük meg mikor és hogy használd!


kurkuma_01.jpg

Kurkumin

A kurkuma nem csupán egy ízletes fűszer, hanem a diétád során, ízületi gyulladás esetén, de még az izomtömeg megtartásában is hasznát veheted!


msm.jpg

MSM

Az MSM széles körben alkalmazott étrend kiegészítő, amit használnak egyaránt az izom- és ízületi fájdalom, illetve különféle gyulladások esetében.


hgh_04.jpg

Növekedési hormon fokozók

Nézzük mik is azok a rejtélyes, sokszor csodaszernek címkézett növekedési hormonfokozók – mit tudnak, és mi az, amit nem!


kreatin_hcl_03.jpg

Kreatin HCL

Gyakorlatilag a kellemetlen mellékhatások és a feltöltési mizéria nélkül, szinte tökéletes hatékonysággal tud felszívódni – és a tapasztalatok szerint hozza is az ígért teljesítménynövekedést.


dmaa_01.jpg

DMAA

Szemfülesebbek talán már észrevették, hogy időközben több népszerű kiegészítőt is el kellett temetnünk. A történet hátterében a DMAA nevű vegyület áll, amelyről most egy kisebb írással szeretnénk benneteket tájékoztatni.


zma_03.jpg

ZMA

Állítsd magasabb fokozatra az izomépítést és a regenerációt! A ZMA alkalmazása optimális tesztoszteron és növekedési hormon szintet eredményezhet a szervezetben, ezen felül javítja az alvás minőségét is!


ecdysteron_03.jpg

Ecdysteron

Ecdysteron nagyobb mennyiségben a spenótban található, és mind a kutatók, mind a sportolók olyan anabolikus bombaként emlegetik, mely a szteroidok biztonságos alternatíváját jelentené... Ismerkedjünk meg az ecdysteronnal!


e_vitamin_01.jpg

E - vitamin

Az E-vitamin alapvetően antioxidánsként kap szerepet, illetve fokozza az energiafelhasználást és serkenti az izomműködést, ezáltal javítva az állóképességet.


d_vit_01.jpg

D-vitamin

Mostanában egyre több helyen kerül elő a D-vitamin amolyan csodaszerként emlegetve - és ami még külön érdekesség, hogy a rettegett zsírban oldódó vitamin-teória ellenére a régebbi napi beviteli ajánlás többszörösét kell bevinni.


marhahus_protein_02.jpg

Marhahús protein

A marhahúsprotein kiváló fehérjeforrás: magas kreatin tartalom, kiváló aminosavprofil, mindez alacsony zsír és szénhidráttartalom mellett! Laktózérzékenyeknek kiváló alternatíva!


bromelain_1.jpg

Bromelain

Két ok miatt tudjuk kiváltképp hasznosítani: egyrészt emésztőenzimként javítja a fehérjékét felszívódását (és ugye aki izmot akar, az viszi be rendesen a fehérjét), valamint csökkenti a gyulladást és a fájdalmat a sérült izomszövetekben.


citrullin_malat_01.jpg

Citrullin-malát

Őrült, mindent elsöprő energia. A fáradság nem áll többé az utadba. Érzed, ahogy az ereidben tombol a vér, az izmok feszülnek, az erőd végtelen. És mindezt EGY ÖSSZETEVŐNEK köszönheted...


hca_01.jpg

HCA

A HCA a diétázók körében népszerű összetevő, főképp a testsúlyt kontrolláló szerepe miatt. Telítettség érzetet okozva segít csökkenteni az étvágyat, továbbá befolyásolja a szénhidrát anyagcserét.


szinefrin_01.jpg

Szinefrin

Az efedrin tündöklése és bukása után sokan keresték a biztonságot nyújtó alternatívát, mely a hírhedt elődjéhez hasonlóan hozhatja a várt eredményeket – persze a kellemetlen mellékhatások nélkül.


koffein_02_1.jpg

Koffein

A koffeint stimuláló, élénkítő hatása miatt világszerte ismerik és használják már nagyon hosszú évszázadok óta - emellett az utóbbi évtizedekben nagy karriert futott be a táplálék-kiegészítők piacán is.


termogenikus_zsiregeto_1.jpg

Termogenikus zsírégetők

Felpörgetett energiaszintet, sebtében leolvadó kilókat, és a sivatagnál is szárazabb izomtömeget ígérnek. Vajon ez ismét csak egy üres, reményeket sugalló reklámszöveg, vagy okosan használva valósan segíthetik a céljainkat?


ginkgo_biloba.jpg

Ginkgo Biloba

A Ginkgo Biloba erősen antioxidáns hatású, illetve értágító hatású, mely biztosítja többek között az agyszövet és az izmok megfelelő vérellátását, valamint ezáltal a sejtek oxigénnel és tápanyagokkal történő ellátását.


ginseng_1.jpg

Ginseng

Ki ne kutatná azt a csodaszert, mely meghosszabbíthatja az életünket, erőt, egészséget és boldogságot adva? Nos, egyesek úgy vélik, megtalálták a megoldást egy kis növény formájában. Ő lenne a ginseng, vagyis az "élet gyökere".


sszetev1.jpg

HMB

A HMB egy viszonylag ritkábban használt kiegészítő, pedig nagyszerű hatással van az izomzatra és az állóképességre.


zold_tea_1.jpg

Zöld tea

Egy összetevő, amit nem leng körbe számos negatív előítélet - viszont bárki számára elérhető, biztonságosan alkalmazható, és egészségmegőrző-, vagy épp javító hatásait már hosszú idők tapasztalata és kutatási eredményei erősítik.


szoja_feherje.jpg

A szójafehérje

A proteinporok piacán az állati eredetű készítmények mellett kitűnő alternatívát kínál egy növényi alapú szójafehérje. Nőknek, vegáknak, főképp diétánál remek és relatív olcsó választás!


cla.jpg

CLA

Könnyed gyorsasággal leolvadó zsírpárnákat és vissza nem térő kilókat és lehetőségeket kínál a fogyni vágyóknak. Nézzük meg tulajdonképpen mi is a CLA, és mi az, amit valóban várhatunk a fogyasztásával kapcsolatban.


sszetev111.jpg

Kreatin

A kreatin az egyik legnépszerűbb kiegészítő az erősportokban: megnöveli a test tömegét, fokozza az izom erejét, késlelteti a fáradtságérzetet, mivel az ATP képzés során energiát biztosít.


tipp_az_edzshez_01_1.jpg

Nitrogén-oxid

Ha az izomfejlődés, állóképesség javulás, gyorsabb regeneráció és a keringési rendszered egészsége fontos a számodra - akkor mondj igent a NO-ra!


tolas_01_2.jpg

Béta-alanin

A Béta-alanin nem csak a testépítők, erőemelők és állóképességi sportolók körében népszerű, hanem egyszerűen azon hobbisportolók számára is kiváló, akik növelni szeretnék a teljesítményüket és egy izmosabb formára vágynak.


kazein.jpg

Kazein

A kazein a lassú felszívódásának köszönhetően több órára is ellátja a szervezetet aminosavakkal - csökkentve ezzel az izomleépülés esélyét. Hosszú ideig teltségérzetet biztosít, így diétában is hasznos!


tribulus_terrestris_1.jpg

Tribulus terrestris

A Tribulus terrestris a legnépszerűbb tesztoszteron fokozó gyógynövény ami manapság kapható. Nem csak az erőszint növelésére, hanem mint szexuális egészséget fokozó afrodiziákumot is előszeretettel használják.


391315_424579934260433_185390312_n.jpg

L-karnitin

Az L-karnitin egy széles körben ismert és alkalmazott zsírégető: hatékonyabb testzsír vesztést, csökkent koleszterin szintet, késleltetett fáradságot és javuló teljesítményt ígérnek.


b6vitamin.jpg

B6 vitamin - Piridoxin

Az étvágy és állóképesség fokozó vitamin!


kell_e_protein_02_1.jpg

Arginin

Egy népszerű aminosav, mely a növekedési hormon és a kreatin foszfát termelésének serkentésével, az értágító nitrogén oxid prekurzoraként hozzájárul az izom növekedéséhez, illetve a zsírvesztéshez.


edzs_utni_turmix_03_4.jpg

Glutamin

A glutamin az izomszövet aminosav tartalmának mintegy 60%-át alkotja. Nagyobb megterhelés esetén - intenzív edzés; műtét után; illetve betegségek folyamán - mindenképpen a külső pótlása szükséges.


b5_vitamin_pantotensav.jpg

B5 vitamin - Pantoténsav

A B5 vitamin fontos szerepet játszik a szénhidrát, fehérje és zsír anyagcserékben és mivel a koenzim-A nevű enzim az alkotórésze ezért részt vesz minden elő sejt anyagcseréjében!


b3_vitamin_niacin.jpg

B3 vitamin - Niacin


b2_vitamin_riboflavin.jpg

B2 vitamin - Riboflavin

A B2 vitamin a sejtek anyagcseréjének jó barátja, illetve segíti a a vasbeépülés és a látás javítását.


b1_vitamin_thiamin.jpg

B1 vitamin - Tiamin

Több szempontból nagyon fontos nekünk sportolóknak: egyfelől védi az idegrendszert, másfelől segít a szervezetnek a szénhidrátok lebontásánál, de szerepe van a zsírok lebontásában is.


tomegnovelo_1.jpg

A tömegnövelő

Következő irományomnak az a célja, hogy kicsit rendet tegyen a fejekben, és megnézzük mit is takar pontosan a tömegnövelő termékcsalád, sőt hogy megnézzük mi a különbség egy MRP és egy tömegnövelő között.