Nyújtás

joga_01_1.jpg

Miért kellene mindenkinek jógázni, aki súlyzókkal is edz?

Talán a futópadon történő, 1 órás vánszorgás helyett hatékonyabb lenne a testednek, ha elmennél egy nyújtás-jellegű órára!


mobilitas_01.jpg

Mivel lehetsz sérülésállóbb, edzettebb és fiatalabb?

A brutális edzések, tüdőkiköpő tréningek a korral egyre nehezebben mennek, és egyre jobban leselkedhet Rád a sérülés, túledzés. Egy kis tipp-cikk, videós gyakorlatsorral, ami segít ezt kiküszöbölni!


joga_02.jpg

Pár érdekes ok, amiért megéri a súlyzós edzés mellett jógáznod! Igen, gyúrósoknak is!

Számos előnnyel járhat a kondidra, fizikumodra, és a súlyzós teljesítményedre is, ha néha betévedsz jógázni. Nem ciki, inkább megéri! Olvasd csak!


smr03.jpg

Megéri-e "hengerezni" vagy csak időpocsékolás?

Az SMR hengerezés nagy divatját éli... de ez is csak egy új, felesleges hóbort, vagy esetleg van valódi haszna?


nyujtas02.jpg

Ha becsülettel lenyújtasz, akkor nem lesz izomlázad?

A mai cikkben nemcsak a helyes nyújtásról beszélünk, hanem azt a közkedvelt tézist is átvesszük, hogy vajon a nyújtás tényleg segít-e a regenerációban?


nyjts_012.jpg

A lábszár nyújtása - hobbi futóknak dedikálva!

Hobbi futó vagy? Pár hónapot kihagytál a tél miatt? Íme 3 gyakorlat, amellyel megelőzheted az egyik leggyakoribb, futókat érintő túlterheléses problémát!


nyts_03.jpg

Nyújts, hogy nagyobb és erősebb legyél!

Tudtad, hogy a megfelelő nyújtásokkal növelheted az erőd és a teljesítményed? Nem? Akkor ismerj meg pár különleges nyújtási technikát - többek között az antagonista módszert vagy a "loaded streching-et"!


nyjts_031.jpg

Növeld a teljesítményedet a megfelelő nyújtásokkal!

Végezd okosan a nyújtásokat és növeld a teljesítményedet és a regenerációdat. Mégis miképp? Kattints a cikkre, és megtudod!


nyjts_050.jpg

Nyújtani vagy nem nyújtani - ez itt a kérdés?!

A mai cikkben nem csak az derül ki, hogy vajon átok vagy áldás-e a túlzott lazaság... hanem a sorozatok közti nyújtásokról és azok erőszintet befolyásoló hatásairól és fogunk szólni!


pnf_04.jpg

PNF és egyéb modern nyújtási technikák

Ismerkedjünk meg a PNF-fel, ami jelen álláspont szerint az egyik leghatékonyabb - hacsak nem "A leghatékonyabb" - technika az ízületi mozgásterjedelem növelésére.


nyjts_06.jpg

Statikus nyújtások - régi és jól bevált módszerek újra elővéve?!

A statikus nyújtások talán mai napig a legszélesebb körben alkalmazott hajlékonyság fejlesztő gyakorlatok, így most adunk egy hasznos összefoglalót: mit, mikor, miért és hogyan végezz!


nyjts1.jpg

Az ördögi hajlékonyság féltett titka

Ismerd meg a helyes nyújtási technikákat, amivel garantáltan erősebb, gyorsabb és nem utolsó sorban sérülés állóbb leszel.