Izomcsoportok

Gyakorlatok és anatómia / Összes cikk
alkar_02.jpg

Az alkar

A Popeye méretű alkaroknak nemcsak az embertelen spenót-zabálás (vagy a magányos tengerész éjszakák...:)) a titka... íme a legütősebb gyakorlatok, melyekkel kiválóan megerősítheted a karod alsóbb izomcsoportjait

trogats_030.jpg

A mellizom felső részének edzése

Most a mellizom edzésébe vetjük bele magunkat, azon belül is arra fókuszálva, hogy miképpen lehet felhozni annak felsőbb területeit.

fenek02_2.jpg

A farizom

A következőkben megmutatjuk, hogy melyek a leghatékonyabb alap és kiegészítő gyakorlatok, melyekkel formás és izmos feneked lesz!

hts_vll_03_1.jpg

A hátsó deltaizom

A hátsó delta koronázza meg válunk tökéletes formáját, így ne hanyagoljuk el az edzésünkben, és adjunk neki esélyt a fejlődésre!

Tippek a hátizom edzéséhez / Összes cikk
hatedzes_03.jpg

Nem érzed a hátad edzés közben? Három tipp, amivel az ego helyett a hátadra edzhetsz!

Ezt a három trükköt betartva lehet, hogy nem egora fogsz edzeni, hanem végre hátra... és hidd el, a felsőtested méretes-széles izmokkal idővel meghálálja!

csuklya_03.jpg

Csuklya-fejlesztés ... hiperfokozattal!

Amennyiben Te is tekintélyes, vállak felett kiemelkedő csuklyával szeretnél rendelkezni, akkor olvass tovább!

hat_tizparancsolat_4.jpg

A hátedzés tíz parancsolata

Úgy érzed, hogy tökéletes a hátedzésed? Lehet. Lehet, hogy fejlődsz az eddigi módszereddel. Viszont rengeteg időt megspórolhatsz, ha betartod ezeket a szabályokat. És hamarabb szárnyra kapsz, mint hinnéd.

elso_alkalmon_a_huzodzkodasnal_07.jpg

Essünk végre túl az első alkalmon… a húzódzkodásnál!

A húzódzkodás egy remek, bár kemény gyakorlat... de nem vagyunk egyforma szinten, így különféle szinteket mutatok, hogy mindenki erejéhez méltóan becsatlakozhasson az edzéstervbe!

Tippek a mellizom edzéséhez / Összes cikk
mellizom_01_2.jpg

Melledzés egy kicsit másképp? Három szuper új gyakorlat!

A mellizom fejlesztéséhez más teendőnk, mint nehéz súlyokat nyomni. Ez nagyjából igaz is, ennek ellenére most, ahogyan a bevezetőben is említettük, mégis néhány izolációs technikára helyezzük a hangsúlyt.

serratus01.jpg

6 gyakorlat a nagyobb teljesítményért és vonzóbb fizikumért!

A Men's Health oldalán a legszexisebb izomcsoportként emlegetik… ami mondjuk nem feltétlenül hatna még meg, de ha jobban megnézed a leghíresebb retro-buildereket… az arányos, tökéletes, férfias esztétikumukra bizony ez az izomcsoport tette fel a csillagot. Melyik ez és miképp edzünk rá a legegyszerűbben?

3_uj_gyakorlat_04.jpg

Melledzés a fekvenyomásokon túl: építsd a mellizmod 3 izgalmas gyakorlattal!

Három új mellizom rostokat szaggató gyakorlat - mellyel ismét fellendítheted a fejlődésed!

mellizom_01.jpg

Negatív tolódzkodásokkal a felpumpált mellizmokért

A mai cikkben megtudhatod, mi a legbrutálisabb módja annak, hogy kicsináld a mellizmaidat! Edzés végi móka, kötelezően tesztelendő!

Tippek a karizom edzéséhez / Összes cikk
bicepsz_tricepsz_edzes_1.jpg

Jöhet egy klassz bicepsz-tricepsz edzésterv? Naná!

Sokféle módszer van, hogyan bontsuk fel az edzésünket - most egy kedvelt verziót hoztunk, amit mindenkinek érdemes tesztelnie, aki bőrrepesztő bedurranást akar látni a karjában! Nem szentírás a bicepsz és a tricepsz közös edzése, ugyanakkor megvan a maga szépsége, például a két izomcsoportot tökéletesen meg lehet dolgoztatni – és ezzel maximális pumpáltságod elérni a karokban!

arnold_karedzs_02.jpg

Arnold legendás kar edzés rutinja

Vajon a mai módszerek mellett a klasszikus izomépítő módszer alkalmas lehet arra, hogy valóban farönk nagyságú karokat varázsoljunk magunkra?

mellbicepsz_04.jpg

7 tipp a nagyobb karokért!

A cikkben kaptok néhány hasznos információ-morzsát, amivel megsokszorozhatjátok az edzéseitek hatékonyságát... és persze ezzel akár a felkar méretét is!

akarod_hogy_nagyobb_legyen_a_karod_01.jpg

Akarod, hogy nagyobb legyen a karod?

El kell árulnom valamit: a hatalmas karok titka nem a bőrrepedésig pumpált ismétlésekben és a koncentrált karhajlításokban rejlik. Valóban nagy karokat akarsz? Akkor első körben ess neki a cikknek!

Tippek a has/törzs edzéséhez / Összes cikk
has02_4.jpg

Dinamikus vagy statikus törzsizom gyakorlatok? Felülések vagy a plank a jobb?

Mi az igazság: a római székes gyakorlatok barátok vagy ellenségek? Járjunk utána, hogy a statikus gyakorlatok kiválthatják-e a dinamikusakat!

hasazs_03.jpg

Hasazás: mit tud és mit nem?

Sok félreértés kering a hasedzés körül: van amire azt hisszük, hogy képes... és van, amiről nem is sejtjük, hogy képes! Tisztázzunk le mindent!

harangozas_07.jpg

Nehéz ellenállások a magas ismétlések helyett - a hasizmoknál is!

Ki mondta, hogy a hasizmot csak a végtelenbe nyomott, több száz ismétléses hasprésekkel lehet edzeni?! Próbáld ki két hasizom-edzésprogramunkat - és Te magad is meg fogsz döbbenni a különbségen!

felesleges_gyakorlat_04_1.jpg

Öt felesleges és veszélyes hasizom gyakorlat!

Nézzük meg, mely gyakorlatokat kerüld, mert csak ártasz vele!

Tippek a láb és farizom edzéséhez / Összes cikk
genetika_kerek_fenek_1.jpg

Valóban a genetika határozza meg, hogy mennyire kerek a feneked?

A genetika egy népszerű kifogás, ha nem tudjuk elérni az álomalakot. Hányszor rejtőztünk már e mögé, nemde? De most nézzük meg, hogy mit befolyásol valóban a genetika, és mit nem - a kerek hátsóra kiélezve kifejezetten!

belsocomb01.jpg

Kényes pontok: a belső comb formálása

Miképp edzünk belső combra, ha le akarjuk csípni a körméretét...?

guggolas01_1.jpg

Guggolás kihívások edzés végére!

Ha úgy érezzük, hogy nem tudtuk megadni a farizmoknak a kellő törődést, vagy csak szeretnék egy kis extra izomlázat bezsebelni, akkor mindenképp próbáljátok ki az alábbi aljasan gyors, kicsinálós gyakorlatsorokat!

fenk_04.jpg

Gyűjtögető módszer a kerekebb fenékhez!

A szépen formált, izmos és kerek popsi felé vezető út pedig létezik... csak épp kitartó munkával, égető fájdalmakkal és kőkemény ismétlésekkel van kirakva. Vágjunk bele, ismerjük meg az egyik kedvenc, farizom-gyilkos edzésmódszerem!

Tippek a váll edzéséhez / Összes cikk
vall_edzes_02.jpg

Hogyan tudod a vállad tényleg hatékonyan megedzeni?

Mindent a vállakról! Miért kulcsfontosságú az edzésük - és hogyan dolgozd meg őket hatékonyan!

vall.jpg

Egy bevállalós gyakorlat! Csak a kemény magnak!

Unod a váll-edzés rutinod? Nem akar fejlődni a vállad? Akkor próbáld ki a következő intenzív gyakorlatot!

oldalemeles_50.jpg

Oldalemelés - az ezerarcú gyakorlat

edzs_utni_turmix_01_1.jpg

Adjunk esélyt a hátsó deltánk fejlődésére.

A hátsó delta lemaradásáért kivételesen nem a genetikánk a ludas, hanem magunkban, azaz az edzésünkbe keressük a hibát. Adjuk meg neki esélyt a fejlődésre!

Tippek a vádli edzéséhez / Összes cikk
vadli_edzese_01.jpg

Mi az, amiért aztán tényleg megéri vádlizni?!

Esztétikai okokon túl is megéri a vádlidat gyötörni! Olvasd csak!

vadli_gyilkos_30as_03.jpg

A "vádli-gyilkos 30-as"

Ha elég mazochista vagy, no meg szeretnél egy kis színt, vérbőséget és izomlázat vinni a vádlid életébe, akkor fűszerezd meg az edzését ezzel a manőverrel! Bárhol, bármikor lesújthatsz rá, hiszen eszköz sem szükséges a kivitelezéséhez!

vdli_01.jpg

Tipikus hibák a vádli edzésen

Nem fejlődik a vádlid?! Az alábbi írásban igyekeztünk összegyűjteni azt, hogy milyen tipikus hibákat követnek (és valószínűleg követsz el Te magad is) a vádli edzésének során!

gyorstalpalo_szocskelab_03.jpg

Gyorstalpaló a "szöcske láb" ellen

Az évek tapasztalatai azt mutatták, hogyha van olyan testrész ahol nagyon sokat számít a "genetikai hátizsákunk", amit születésünkkor kaptunk, az a vádli! Nézzük meg mégis mit tehetünk, hogy kihozzuk belőle a maximumot!