Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Étkezési tippek

Tippek az étrend tervezéshez / 

Összes cikk
Mennyi kalóriát egyek egy nap?!

Az örök kérdés, amivel mindig szembe találkozom. Nap mint nap, ha valaki felkeres, hogy fogyni, szálkásodni, vagy épp izmosodni szeretne… de mégis mennyi kalóriát kellene ennem? A kalória egy bűvös szó a testformálásban… talán túlzottan is nagy jelentőséget kapva… Nézzük meg a kérdésre a választ!

Ha beüt a pénzhiány: válságmegoldás fehérjebevitelre

A testépítő étkezésben mindig a fehérjebevitel, illetve annak költsége szokott gondot okozni. Nézzük meg, hogy miképp tudjuk olcsón, olcsóbban, még olcsóbban bevinni a testünk számára áhítottan vágyott tápanyagot, a proteint!

Mennyi fehérje szükséges valójában?

Biztosan hallottátok már a kifejezést, hogy "nitrogén egyensúly", de lefogadom nem teljesen sikerült tisztázni mit is takar. Szerencsére csak eddig kellett várni rá, hogy végre megtudd.

Kalória vagy makrotápanyagok - mi az, ami számít...

Mi az, amit számoljunk? Kalóriatáblázattal rohangáljunk a zsebünkbe vagy a fehérje-szénhidrát-zsír hármassal bonyolítsuk életünket?

Edzés előtti és utáni táplálkozás / 

Összes cikk
Nem mindegy, hogyan pihensz edzés után

Nincs is jobb annál, mint amikor megiszod a protein italodat és elfekszel, hiszen te mindent megtettél már, hogy nagyra nőj. Ilyenkor mindenki szeret elfeküdni és csak "lenni", hiszen egy-egy kemény edzés ugye rendesen ki tud venni szinte mindent az emberből.

Készíthetünk házilag NO-fokozó koktélt?!

Egy NO-fokozó zöldség? Igen! Ismerd meg az edzés előtti bedurrantókból ismert NO-fokozó természetes "lelőhelyét"!

Mivel tömd a fejed edzés előtt?

Nyilván tudod, hogy az edzésed szempontjából nem mindegy, hogy milyen mértékben vagy feltöltve a megfelelő tápanyagokkal! Nézzük meg tehát az edzés előtti étkezésre vonatkozó általános érvényű szabályokat!

A banán, mint edzés előtti energiaforrás: jó vagy rossz?!

Vajon jó nasi-e edzés előtt a banán?

Reggeli és vacsora / 

Összes cikk
Miért lenne unalmas a diéta?!

Sokan élnek abban a tévhitben, hogy a "testépítős" diéta nem szól másról, csak az egyhangúságról... nos, szeretnénk ezt most megcáfolni! Mutatunk pár finom, változatos menüt, melyek csak 300 kalória körül mozognak, és megfelelő tápértékükkel, összetételükkel beilleszthetőek a "gyúrós" diétába!

Királyi "gyúrós" reggelik!

Zab és a protein. Rendszeres látogatói a reggeliző tányérunknak… Nem fogunk elszakadni alapvetően a jól bevált párostól, ugyanakkor arra gondoltam, hogy adok néhány egyszerű tippet, amivel kissé változatossá teheted a szent alapkombinációt!

Szuper vacsora tippek! 300 kalória alatt!

Most olyan vacsi ötleteket szeretnék Nektek bemutatni, melyek relatív alacsony kalóriát tartalmaznak, könnyedek, könnyen összedobhatóak – és magas fehérjetartalmukkal még az izomzatunkat is ellátják hasznos tápanyagokkal!

Érvek, miért KELL este 6 után is enned!

Nem csak szabad utat adunk az esti vacsorádnak, még a lovat is alád tesszük – és megmondjuk, miért is jó Neked az, ha nem követed a "hat után nem eszem" csorda-szellemet!

Sütési-főzési tippek / 

Összes cikk
Grillezzünk úgy, hogy az a diétába is passzoljon!

Lássuk, hogyan grillezik egy vérbeli, bodybuilder magazinokon szocializálódott gyúrós!

Alternatívák csirkemell helyett!

Mutatunk két olyan proteinben gazdag köret-tartozékot, amit ehetsz változatosságképp, netalántán húsundor esetén... vagy csak akkor, ha épp sehol sem akciós a csibemell. :)

Élet a zabpelyhes rántottán túl

Most szeretném megmutatni Nektek azt a pár ötletes tojásos – receptemet, amivel kicsit túlléphetünk a megszokott kolbásszal… izé… zabpehellyel tarkított testépítős tojásrántottán!

Tippek diétázóknak / 

Összes cikk
Csaló napok átvészelése

Nagy hibát követünk el – vagy valahogy mégis tudjuk menteni a félreevéseinket… avagy mindent a csaló-napról!

Drága a diéta?! Nem, csak válogass okosan!

Nagyon sok terméknek megjelent a kalória csökkentett verziója, mely valóban nagyban megkönnyíti a fogyást – ugyanakkor ha az anyagi oldal sem mellékes számodra, akkor mégsem érdemes minden reform újdonságba beleszeretni. Nézzük meg, melyek azok a termékek!

A testzsír százalék megállapítása

A saját testzsír százalékod megállapításának módjai és szerepe a sportteljesítményben.

Csaló napok diétában - így fordítsd az előnyödre!

Aki már diétázott tartósan az tudja, hogy a szervezet elkezdi szépen lassítani a metabolizmust, ezzel "felkészülve a túlélésre". Hogyan csapjuk be mégis a testünket?

Diétás tévhitek / 

Összes cikk
Miért nem működik a kontrollált éhezés mindenkinél?

Együnk háromóránként, vagy kövessük a népszerű időszakosan nem eszünk, böjtölős diétákat? Nem vicc, a személyiségtípusod fogja megmondani, melyiket érdemes elkezdened!

Miért nem sikerült még mindig lefogynom?

Íme pár tipp, amivel felgyorsíthatod a fogyást, illetve talán megleled annak az okát, hogy eddig miért nem volt oly sikeres a diétád.

Mi áll a fogyásod útjában? - Zsíros mítoszok: 1. rész

Összeszedtünk néhány olyan közszájon forgó fitnesz mítoszt, amik aztán mindenre jók, csak arra nem, hogy valóban megszabadulj a fedettségtől, azaz az izmaidat eltakaró zsírtól.

Általános étkezési hibák amiket a profik egy része is elkövet

Alacsony kalória és a szénhidrát-para? Miért ne kövesd vakon a fitnesz modellek szokásait? Most megtudod!