Étkezési tippek

Tippek az étrend tervezéshez / Összes cikk
doboz_suliba.jpg

Mit vigyek magammal a suliba?!

Adunk néhány tippet, amivel most bizony több legyet üthettek egy csapásra: nem vagy zsömlére kárhoztatva, de csirke-rizses uzsi tasival sem kell logisztikáznod - viszont a tested és a lelked is megnyugodhat, hiszen megkapja a szükséges anabolikus forrásokat.

fehrje_010.jpg

Ha beüt a pénzhiány: válságmegoldás fehérjebevitelre

A testépítő étkezésben mindig a fehérjebevitel, illetve annak költsége szokott gondot okozni. Nézzük meg, hogy miképp tudjuk olcsón, olcsóbban, még olcsóbban bevinni a testünk számára áhítottan vágyott tápanyagot, a proteint!

feherjebevitel.jpg

Mennyi fehérje szükséges valójában?

Biztosan hallottátok már a kifejezést, hogy "nitrogén egyensúly", de lefogadom nem teljesen sikerült tisztázni mit is takar. Szerencsére csak eddig kellett várni rá, hogy végre megtudd.

kalria_04.jpg

Kalória vagy makrotápanyagok - mi az, ami számít...

Mi az, amit számoljunk? Kalóriatáblázattal rohangáljunk a zsebünkbe vagy a fehérje-szénhidrát-zsír hármassal bonyolítsuk életünket?

Edzés előtti és utáni táplálkozás / Összes cikk
edzes_utan_1.jpg

Nem mindegy, hogyan pihensz edzés után

Nincs is jobb annál, mint amikor megiszod a protein italodat és elfekszel, hiszen te mindent megtettél már, hogy nagyra nőj. Ilyenkor mindenki szeret elfeküdni és csak "lenni", hiszen egy-egy kemény edzés ugye rendesen ki tud venni szinte mindent az emberből.

ckla_02.jpg

Készíthetünk házilag NO-fokozó koktélt?!

Egy NO-fokozó zöldség? Igen! Ismerd meg az edzés előtti bedurrantókból ismert NO-fokozó természetes "lelőhelyét"!

edzs_eltti_kaja_01.jpg

Mivel tömd a fejed edzés előtt?

Nyilván tudod, hogy az edzésed szempontjából nem mindegy, hogy milyen mértékben vagy feltöltve a megfelelő tápanyagokkal! Nézzük meg tehát az edzés előtti étkezésre vonatkozó általános érvényű szabályokat!

banan01.jpg

A banán, mint edzés előtti energiaforrás: jó vagy rossz?!

Vajon jó nasi-e edzés előtt a banán?

Reggeli és vacsora / Összes cikk
reggeli_fitten_02.jpg

Három plusz egy fitt reggeli, hogy formában és lendületben maradj!

A cukros pelyheken, pirítóson, vagy csak egy kávéééé-n nevelkedett társadalomnak talán elsőre nehéz és fura átállni egy normális étrendhez - pedig a testsúly managemet kötelező pillére az étkezés rendbetétele. Itt is kezdjük a reggelivel!

testpt_reggeli_01.jpg

Királyi "gyúrós" reggelik!

Zab és a protein. Rendszeres látogatói a reggeliző tányérunknak… Nem fogunk elszakadni alapvetően a jól bevált párostól, ugyanakkor arra gondoltam, hogy adok néhány egyszerű tippet, amivel kissé változatossá teheted a szent alapkombinációt!

trend04.jpg

Szuper vacsora tippek! 300 kalória alatt!

Most olyan vacsi ötleteket szeretnék Nektek bemutatni, melyek relatív alacsony kalóriát tartalmaznak, könnyedek, könnyen összedobhatóak – és magas fehérjetartalmukkal még az izomzatunkat is ellátják hasznos tápanyagokkal!

hat_utn_01.jpg

Érvek, miért KELL este 6 után is enned!

Nem csak szabad utat adunk az esti vacsorádnak, még a lovat is alád tesszük – és megmondjuk, miért is jó Neked az, ha nem követed a "hat után nem eszem" csorda-szellemet!

Sütési-főzési tippek / Összes cikk
grill001.jpg

Grillezzünk úgy, hogy az a diétába is passzoljon!

Lássuk, hogyan grillezik egy vérbeli, bodybuilder magazinokon szocializálódott gyúrós!

csirke_helyett_03.jpg

Alternatívák csirkemell helyett!

Mutatunk két olyan proteinben gazdag köret-tartozékot, amit ehetsz változatosságképp, netalántán húsundor esetén... vagy csak akkor, ha épp sehol sem akciós a csibemell. :)

ha_nincs_keznel_a_shaker_02.jpg

Ha nincs kéznél a shaker...

tojs_03.jpg

Élet a zabpelyhes rántottán túl

Most szeretném megmutatni Nektek azt a pár ötletes tojásos – receptemet, amivel kicsit túlléphetünk a megszokott kolbásszal… izé… zabpehellyel tarkított testépítős tojásrántottán!

Tippek diétázóknak / Összes cikk
csalo_nap_01.jpg

Csaló napok átvészelése

Nagy hibát követünk el – vagy valahogy mégis tudjuk menteni a félreevéseinket… avagy mindent a csaló-napról!

erin_stern_cikk_8_1.jpg

A testzsír százalék megállapítása

A saját testzsír százalékod megállapításának módjai és szerepe a sportteljesítményben.

mzliszelet_01_1.jpg

Drága a diéta?! Nem, csak válogass okosan!

Nagyon sok terméknek megjelent a kalória csökkentett verziója, mely valóban nagyban megkönnyíti a fogyást – ugyanakkor ha az anyagi oldal sem mellékes számodra, akkor mégsem érdemes minden reform újdonságba beleszeretni. Nézzük meg, melyek azok a termékek!

csalo_napok02.jpg

Csaló napok diétában - így fordítsd az előnyödre!

Aki már diétázott tartósan az tudja, hogy a szervezet elkezdi szépen lassítani a metabolizmust, ezzel "felkészülve a túlélésre". Hogyan csapjuk be mégis a testünket?

Diétás tévhitek / Összes cikk
kontrollalt_ehezes_01.jpg

Miért nem működik a kontrollált éhezés mindenkinél?

Együnk háromóránként, vagy kövessük a népszerű időszakosan nem eszünk, böjtölős diétákat? Nem vicc, a személyiségtípusod fogja megmondani, melyiket érdemes elkezdened!

dita_021.jpg

Miért nem sikerült még mindig lefogynom?

Íme pár tipp, amivel felgyorsíthatod a fogyást, illetve talán megleled annak az okát, hogy eddig miért nem volt oly sikeres a diétád.

zsiros_mitoszok_04.jpg

Mi áll a fogyásod útjában? - Zsíros mítoszok: 1. rész

Összeszedtünk néhány olyan közszájon forgó fitnesz mítoszt, amik aztán mindenre jók, csak arra nem, hogy valóban megszabadulj a fedettségtől, azaz az izmaidat eltakaró zsírtól.

dits_tvhit_03.jpg

Általános étkezési hibák amiket a profik egy része is elkövet

Alacsony kalória és a szénhidrát-para? Miért ne kövesd vakon a fitnesz modellek szokásait? Most megtudod!