Étel, ital, finomságok :)

Alapvető ételek és élelmiszerek / Összes cikk
acai_bogyo_01.jpg

Acai bogyó versus az áfonya

Ismerős az Acai bogyó neve? Most utánanézünk együtt, miért is érdemes - ha egyáltalán érdemes? - a bevásárlókosaradba pakolni az áfonya helyett!

baratunk_a_tehenturo_10.jpg

Minden gyúrós jó barátja: a tehéntúró

koffein_02.jpg

Koffein: a barátod vagy inkább az ellenséged?

Miképp hat a koffein a zsírégetésre? Na és a vérnyomásra? Van-e köze a koffeinnek a rákhoz? Többek között ezekre a kérdésekre is megtaláljátok a választ - a legfrissebb kutatások fényében!

cottage03.jpg

Még egy nagy kedvenc fehérje forrás: a cottage cheese!

A csirkemelleken és a protein porokon túl van még egy remek opció, ami nemcsak finom, variálható, de a lehető legkönnyebben magaddal hordozható! A cottage cheese!

Receptek / Összes cikk
karfiol_rizs.jpg

Karfiol rizs? Igen, ő az új diétás kiskedvenc!

Aki diétázik sok merész és meglepő dologra képes. Mondjuk átszellemülten karfiolt darálni és rizsként fűszerezve megpárolni és megenni... de hát ugye mindent, ha a kalóriák csökkentéséről van... ezzel a trükkel pedig elég tetemes mennyiséget spórolunk meg!

proteines_palacsinta_02.jpg

Proteines palacsinta variációk

A palacsinta olyan aljas, hogy minden diétát hurrikánként elsöpör. Csak egyféleképpen védekezhetsz ellene – megtanulod velünk, hogyan lehet diéta-kompatibilisen elkészíteni őket!

protein_csoki_05.jpg

Protein szelet házilag? Simán!

pizza_010.jpg

Túró alapú fitnesz pizza - (nemcsak) diétázóknak!

Pizza...egyszerűen, diétásan, egészséges összetevőkből! Minek a gagyi bolti, ha Te otthon olcsóbban, mérföldekkel jobbat és egészségesebbet készíthetsz?

Az élelmiszeripar átverései / Összes cikk
vrshs_01.jpg

Vádak a vörös húsok kapcsán

Egy újabb élelmiszer ipari kérdésnek járunk utána: a vörös húsok valóban növelik a rákos, illetve az érrendszeri betegségek kockázatát?

dits_lisztek_03.jpg

Ne hagyd magad átverni: a diétás "csoda" lisztekkel!

A legtöbb diétázó vadul kapkodja le a diétás "fogyi" liszteket a polcról és fizet ki érte nem is kis összeget... de vajon minden esetben megéri?! Utánajárunk!

maltodextrin02.jpg

Ne hagyd magad átverni: avagy ismerd meg a maltodextrint!

A maltodextrin gyakori összetevő a szénhidrátok és a tömegnövelők között - másfelől a mindennapi, diétásnak hitt élelmiszereink címkéjén is felbukkan. Elég ellentmondásos, nem? Nézzünk a körmére, ismerjük meg ezt az igen gyakran utunkba lopakodó anyagot!

barna_kenyr_05.jpg

Ne hagyd magad átverni: a nagy barna kenyér és cukor mítosz!

"Ne hagyd magad átverni" sorozatunkban megpróbáljuk minél több élelmiszer ipari csapdáról lerántani a leplet! A mai felvonásban: a "barna" termékek valóban egészségesebbek?!

Folyadékbevitel / Összes cikk
folyadk_04.jpg

Az edzés előtti folyadéktöltés: mit, mennyit, hogyan?

Nyáron az edzések kifejezetten nagy folyadékvesztéssel járnak, így egyáltalán nem mindegy, hogy mivel és hogy pótoljuk a vizet.

viz.jpg

A víz...

H2O a víz, a vegyület, ami nélkül egyszerűen nem volna élet. Úgy gondolom már csak emiatt is megér egy misét, lássuk tehát közelebbről azt a színtelen folyadékot amiben a napi fehérjédet oldod fel..