Erő- és tömegnövelő módszerek

teljes_testes_edzes_1.jpg

Mit nyersz a teljes testes edzésekkel?

Bár a legtöbben kétséget kizáróan különféle osztott edzésrutinokat követnek, azonban mégsem szabadna alábecsülni a teljes testes edzéseket!


tomeg06.jpg

Újra a zsírmentes tömegnövelés nyomában - 1.rész: Lehetséges elhízás nélkül?

Létezik-e zsírmentes tömegnövelés? És ha igen, akkor miképp? A választ a cikksorozatunk megadja!


tricepsz1_2.jpg

Durvulj! Építs izmot az egyik legjobb tömegnövelő módszerrel!

Vadulnál? Íme egy durva kis erőnövelő, izomrostot nem kímélő móka! :)


texas01.jpg

A Texas-módszer

Talán nem is edzük olyan könnyen túl magunkat?! Borítsuk fel a hagyományokat!


guggolas1_1.jpg

A 4 leggyakoribb oka annak, hogy nem tudsz megerősödni!

Most igyekeztünk összegyűjteni a leggyakoribb okokat a fejlődés elmaradására az erőedzésen!


izomtomeg03.jpg

Az izomtömeg növelés legfontosabb tényezői - az edzés oldaláról

Kis gyűjtemény a legalapvetőbb izomnövelési faktorokról, melyeket érdemes figyelembe venned az edzésed tervezésénél!


eronoveles04.jpg

Az erő és tömegnövelés útjain: Piramis vagy hullám technika a jobb?

A piramis módszert mindenki ismeri... de ezen túl is vannak módszerek, melyek a maguk sajátos tulajdonságaival segítenek Téged a nagyobb erő és izomtömeghez!


ero_01.jpg

Erő vagy tömeg? Mire miképp edzünk?

Erőt szeretnél vagy tömeget? Vay egyszerre akarsz nagy, és bivaly kemény lenni? Miképp edz-ne edz? A válasz itt!


tomegnoveles_01.jpg

Kulcspontok a hatékony és látványos növekedéshez!

Hogyan tegyünk szert jó pár kiló izomra pár hónap alatt? 4 tipp a cikkben, amiket betartva szinte lehetetlen, hogy ne sikerüljön!


labtolas_4_1.jpg

Bizonyított izomtömeg növelő módszerek

Mindig újabb és újabb módszerekről beszélnek, amik még hatékonyabbá tudják tenni az izomtömeg növelést. Most igyekeztünk összegyűjteni azokat a módszereket, amelyek valóban sokak által működőkepésnek ítéltettek a gyakorlatban!


felpumplva_01.jpg

Felpumpálva! Mit jelent ez a tömegnövelés oldaláról?

A felpumpált érzést nem kell bemutatni... de mégis mitől alakul ki, miképp segítheted elő és van-e bizonyított kapcsolatban az izomtömeg növeléssel? A válaszok a cikkben!


hardgainer_06jpg.png

Ektomorf vagy? Akkor is kigyúrunk!

Te is azok közé a naturálban edző ektormorfokhoz tartozol, akik az általános edzés programok során egyetlen gramm izmot sem tudnak felszedni? Akkor olvasd el a soron következő átfogó, több részes cikk-sorozatukat, amiben egyaránt beszélünk a nehezen gyarapodók edzéséről, táplálkozásáról, de táplálék kiegészítéséről is.


kzislyz_03.jpg

Kézisúlyzó az erőnléti edzésben

Kézi súlyzós gyakorlatokkal a nagyobb erőért, robbanékonyságért, teljesítményért? Hol és hogyan illesszük be az edzésünkbe? Most megtudod!


statikus_02.jpg

Új ingerek nyomában: izometrikus gyakolat tippek!

A hagyományos trendet feldobhatod egy nem megszokott, kevésbé mocorgós, ugyanakkor kőkemény újdonsággal!


kortizol_02.jpg

Gátold meg az izomleépülést és harcolj a kortizol hormon ellen!

A kortizol az első számú közellenség, ha izmot akarsz építeni! Ismerd meg, majd a cikket elolvasva tanuld meg, miképp küzdhetsz az izomleépítő hatása ellen!


vetkzsorozat_03.jpg

Vetkőző sorozatok erőnövelésre?!

Vetkőző sorozatok... vajon tényleg csak tömegnövelésre és pumpáltság elérésére alkalmasak, vagy akkor is hasznát vehetjük, ha a célunk az erő növelése? És ha igen, akkor mégis miképp használjuk?


ernvels_020.jpg

Erőfejlesztés tömegnövelés nélkül

Mostani írásunkban arról beszélünk, miképpen lehet a legmagasabb szintre vinni az erőt úgy, hogy közben a testsúlyunk ne változzon radikálisan!


1111.jpg

Heavy Duty másképp: Újratöltve a híres Mentzer-módszer 1. rész

A következő cikksorozatban azt nézzük meg, miképpen lehet megbolondítani a Heavy Duty technikát úgy, hogy az használható legyen hosszútávon egy "átlag" sportolónak is!


harom_erdekes_dolog_az_erorol_01.jpg

Három érdekes dolog az erőről - amit mindenképp érdemes tudnod!

Tudni akarod mi a legjobb és a legrosszabb dolog az erővel kapcsolatban? No és mi az, amit mindenki elfelejt, ha az erőről esik szó? Mind a háromra most megtudhatod a választ!


erlgzs_02.jpg

Egy titkos technika a maximális erőhöz!

Mostani írásunkban arról fogunk beszélni, hogy a rekeszizommal a préselős, "erőlégzés" mennyire hatékony lehet abban, hogy nagyobb súlyokat legyünk képesek megmozgatni.


ovt_02.jpg

Optimalizált Mennyiségi Edzés

Bátran javasoljuk mindenkinek, aki szereti a hosszú és kimerítő tömegnövelő edzéseket!


hogyan_legyek_olyan_eros_05.jpg

Hogyan legyek olyan erős, mint amilyen még soha?!

Mostani írásunkban az erőnövelés egyik nagy dilemmáját fogjuk megvizsgálni: mégpedig, hogy kell-e rendszeresen maximumokat nyomni, hogy maximális erőt növelj?!


orosz_mdszer_01.jpg

Újabb orosz módszerek a porondon

Újabb orosz titokba avatunk be: egy érdekes, ritkán használt, ugyanakkor hatásos izomfejlesztő módszerről olvashatsz!


ernvels_02.jpg

Tudtad, hogy főképp nem is az izmaidat edzed?

Most olyan dolgokat mesélünk az erőről, az edzésről és a saját testedről, amiről lefogadunk, hogy még biztos nem hallottál!


izometrikus_edzes_050.jpg

10 tipp az izometrikus edzés használatához!

Nézzük meg, hogy mikor és hogyan kell alkalmaznod az izometrikus edzést, hogy kihasználd a benne és a benned is rejlő hatalmas erőt!


izometrikus_edzes_09.jpg

A hatalmas erő titka: meg se mozdulj, csak támaszd a falat!

Létezik egy edzésmódszer, amely rövid idő alatt megsokszorozza az erődet, ízületbarát módon, minimális energia befektetéssel… annyira, hogy megmozdulnod sem kell! Ez az izometrikus edzés!


kaatsu_01.jpg

Kaatsu módszer

Érdekességképp ismerjétek meg a Japánok titkos fegyverét a rekord sebességű izomtömeg növekedés kérdésére: őrült, ugyanakkor veszélyes módszer.


push_and_pull_01.jpg

A "push and pull" módszer

A "push and pull" módszer lényege röviden annyi lenne, hogy a nyomó/toló mozdulatokban résztvevő izomcsoportokat mind egy edzésnapon dolgoztatod meg, míg a húzó mozdulatokban résztvevő izomcsoportok egy másik nap kerülnek terhelés alá.


tomegnoveles_okosan_02.jpg

Tömegnövelés okosan - 2. rész

A sorozatunk utolsó felvonásában próbáljuk megmutatni, hogyan alakítsd ki az edzéseidet, mire ügyelj, illetve miképp válasz táplálékkiegészítőket ahhoz, hogy minél inkább minőségi tömeg rakódjon rád!


ismetlos_modszer_04.jpg

Az ismétlős módszer

A Westside Barbellben alkalmazott harmadik módszer, ami elsősorban nem annyira a maximális erőt fejleszti, ellenben remekül lehet vele tömeget építeni.


max_effort_01.jpg

A maximális erőfeszítés módszere (Maximal Effort)

Ismerd meg az erőfejlesztés egyik leghatékonyabb módját: a maximal effort tréninget.


szovjet_edzes_02.jpg

Bevezető a volt Szovjetúnió edzésmódszereibe

Nézzük meg milyen módszereket dolgoztak ki a vasfüggönyön innen Szásáék: lássuk a szovjet edzésmódszereket!


gumiszalagok_01.jpg

Gumiszalagok

Újdonság arra, hogy lehet erőt és tömeget építeni kisebb súlyok mellett? Gumiszalagos edzés most NEM (csak) kislányoknak!


maximalis_ero_020.jpg

Maximális erőfejlesztés

Most megmutatjuk, hogy melyek azok a technikák, amelyekkel elsősorban és kifejezetten az izomerőt növelhetjük.


edt_1.jpg

Fokozódó sűrűségű edzés

Következzen egy átlag terembe járó (és átlag személyi edző számára is) ismertetlen módszer!


fekvenyomas_03_1_2.jpg

A tesztoszteron és az edzés.

Tudj meg mindent a tesztoszteronról: hogyan optimalizálható a szintje edzéssel és táplálékkiegészítőkkel!