Egészségmegőrzés

Vitamin és ásványi anyagok / Összes cikk
haj02.jpg

Kiegészítőkkel a hajhullás ellen?

A hajhullás hátterében számos egészségügyi ok állhat – például hormonális – de gyakran a nem megfelelő vitamin és ásványi anyag bevitel is az, ami felerősíti a problémát. A következőkben pár olyan vitaminról és nyomelemről olvashatsz, melyekkel csökkentheted, megelőzheted a hajhullást!

b6_01.jpg

Növekedési hormonszint növelés B6 vitaminnal?!

Egy érdekes kutatási eredményre bukkantunk, amit most kicsit körbe is járunk: valóban lehet-e B6 - vitaminnal fokozni a növekedési hormonszintet? És ha igen, mennyi lenne a hatásos adag?

kalcium_03.jpg

Két kiegészítő, hogy törhetetlenül juss előre!

Két nagyon fontos kiegészítőről szeretnénk beszélni a csontok kapcsán, melyek használatával olyan törhetetlen csontjaid lesznek, mint Hugh Jackmannek az X-men filmben!

vitamin_012.jpg

Miért kötelező vitamint szedni?

A vitaminok fontosságát már ezernyi cikk hangoztatta - úgyhogy most más irányból közelítjük meg a témát: elmondjuk, hogy konkrétan mely vitaminok segítik elő a zsírvesztést, illetve a teljesítmény javulását erő- és állóképességi sportokban!

Ízületvédők / Összes cikk
msm01.jpg

5 dolog, amit talán nem tudtál az MSM-ről!

…avagy nézzük meg, hogy a hagyományos, ízületvédő szerepen túl még mennyi mindenre jó ez a kiegészítő!

zletvdt_de_melyiket_02.jpg

Ízületvédőt, de melyiket?

A mai cikkben megmutatjuk, hogy mire figyelj, ha ízületvédő vásárlásra vetemednél!

izuletvedo_1.jpg

Ízületvédők 2.0

Sokan elfelejtik, hogy nem csak az izom kap terhelést ha edzel, hanem csontok közötti összeköttetések, az ízületek is! Nézzük meg, milyen készítményekkel javíthatjuk még az ízületek egészségét?

izuletvedo.jpg

Ízületvédők - A glükózamin

Esszenciális zsírsavak / Összes cikk
trend03_2.jpg

Az omega család áttekintése: melyiket érdemes választani és mire jó?

Bár sokszor foglalkoztunk a különböző omega zsírsavak fontosságával, mégis úgy gondoltuk, hogy egy összesítő hasznos lehet azoknak, akik elvesztek a témában írt cikkekben. Íme, egy átfogó cikk az étrendkiegészítőként is alkalmazott omega zsírsavakról!

d_vitamin_03_1.jpg

Az Omega-3 zsírsavak fontossága és bevitelével kapcsolatos tanácsok

Az omega-3 zsírsavak előnyeiről már biztos mindenki élből fel tudna sorolni egy párat. Jöjjön ezért most az Omega-3 három olyan pozitív élettani hatása, amit mi, lelkes sportemberek is igazán fogunk értékelni!

omega_3_020.jpg

Zsírsavakkal az izomépítésért!

Miképp segítheti az omega-3 az izomépítést? Többek között erre is fény derül - illetve arra is, hogy mennyit és mivel kombinálva érdemes bevinni a legjobb eredményekért!

omega_3_01.jpg

Omega zsírsav kiegészítőt - de melyiket?

Nem elég az esszenciális zsírsavak beviteli mennyiségére odafigyelni - hanem az arány is ugyanolyan fontos!

Kiegészítők speciális problémákra / Összes cikk
teljesitmeny_04.jpg

Próbáld ki őket! Mielőtt túlzásba vinnéd a serkentőket!

Erőtlennek érzed magad? Inkább válassz okosan serkentőt, minthogy összevissza szedj mindent... és azon kapod magad, hogy az energiaitalban oldott edzés előtti teljesítményfokozókkal öblítenéd le a pörgető tabit!

kopasz02.jpg

Tesztoszeron és korai hajhullás: tényleg kopaszra tudod magad gyúrni?

Mi volt előbb a tyúk vagy a tojás: a kopasz gyúrósok vagy a gyúrástól lettek kopaszok? Nézzük a tudomány jelenlegi állása szerint mi a korai férfi kopaszodás oka, és tényleg lehet-e az edzéssel bármilyen formában befolyásolni!

mentlis_serkentk_01.jpg

Ha nehezedre esik a folyamatos koncentráció… mentális frissítő sulihoz, munkához, edzéshez!

Még mielőtt egy nagy adag energiaitallal hígítanád fel ismét az instant kávédat, - próbáld ki inkább a következő természetesebb módját az éber állapot visszaállításának!

ha_nem_jn_lom_01.jpg

"Ha nem jön álom a szemedre..."

Ha nehezen alszol, szeretnéd javítani a regenerációd, vagy már éjjel néha Te is azon kapod magad, hogy vígan dudorászol..."nem jön álom a szememre..."... akkor olvasd el, hátha segíthetünk a dolgon!