Edzéstervek

Erő- és tömegnövelő edzéstervek / Összes cikk
heti_edzesterv_02.jpg

Fejlődés túledzés és időpazarlás nélkül? Itt egy 3 napos, optimális edzésterv!

Ezzel az edzéstervvel nem fogod túledzeni magad, nem fogod feleslegesen elszúrni az időd... ellenben rendes kajálással fejlődni garantáltan tudsz!

tomegnoveles_sulyemelo_gyakorlatokkal_03jpg.jpg

Tömegnövelés súlyemelő gyakorlatokkal... mégis miképp lehetséges?

A súlyemelők nemcsak pokolian erősek, de igen izmosak is. A súlyemelő edzésterv viszont mégis eltér a megszokott "testépítős" metódustól... így nézzük meg, mi az, amit a súlyemelőktől tanulhatunk a szikárabb fizikum eléréséhez!

edzsterv_02.jpg

Heti három edzés a stabil alapokért!

Próbáld ki az "évkezdő" minta programunkat, a "húzó-toló" módszer! Egyszerű és hatékony módszer egy stabil alap kiépítéséhez - heti három napos edzésbontásban!

5_10_20_modszer_10.jpg

Az "5-10-20" módszer

Az "5-10-20" edzés gyakorlatilag egy haladó szintű triszett edzés, azonban most minden egyes gyakorlatánál egész más súlyokat és ismétlésszámokat használunk. Próbáld ki, iszonyat megdobja az edzés hatékonyságát!

Kezdő edzéstervek / Összes cikk
rovid_edzes_ebedidoben_2.jpg

Egy rövid edzés ebédidőben

Tegyük fel, ha van egy konditerem nagyon közel a céghez, akkor öltözéssel és utána zuhanyzással együtt is van 30-40 perccünk. Lássuk, mit hozhatunk ki ebből. Nézzük az elfoglalt ember edzését.

hzdzkods_022.jpg

Húzódzkodás edzésterv nulla vagy akár az alatti szintről!

Ott állunk a húzódzkodó keret alatt, meredten bambulunk felfele, de egy ismétlést sem tudnánk kivitelezni. Nem adjuk fel, hanem erőt veszünk magunkon és megtanuljuk fokozatosan az egyik legjobb felsőtest gyakorlatot!

spartacus_02.jpg

Spartacus edzés

Készült a Spartacus filmhez is egy röpke köredzés, azok számára, akik Andy Whitfield szoborszerű testalkatára pályáznak.

eronoveles01_1.jpg

Edzéstervek kezdőknek és újrakezdőknek.

Ez a módszer kiváló erő és tömeg építő - lényege, hogy felváltva edzünk ellentétes (antagonisztukus, amikor az egyik feszül a másik ernyed) izomcsoportokat.

Szálkásító program / Összes cikk
szalkasitas04.jpg

Gyors segítség a nyári formához! Hozd ki egy hónap alatt a maxod! 2. rész

Az előzőekben átbeszéltük az edzéstervet... most pedig jöjjön a legkeményebb rész: a kardió és a kaja!

4_gyakorlat_5_perc_6_kocka_02.jpg

4 gyakorlat – 5 perc – 6 kocka?

Kockás has rekord idő alatt? Talán nem annyira lehetetlen! Mit kell tenned? Küzdj végig egy rövid, ámde annál kegyetlenebb erő-köredzést!

szalkasitas02.jpg

Gyors segítség a nyári formához: egy hónap alatt hozd ki a maxod! 1. rész

Az alábbi edzésterv és étrend javaslatok segíthetnek, hogy rekordidő alatt veszíts testzsírt, és nagyjából 4-5 hét alatt jelentősen javíts a fürdőruhás megjelenéseden!

zsiregeto_edzesterv_3.jpg

A zsírégető edzés egy lehetséges útja

Egy kitűnő, ámde kemény edzésterv, mellyel nemcsak a testzsírod csökken, hanem az állóképességedet is nagyban javíthatod!

Kondíciófejlesztő edzéstervek / Összes cikk
kuzdosport_edzes_1.jpg

A súlyzós edzés és a tradícionális küzdősport: így illeszd őket össze!

A harcművészekre nem annyira jellemző, hogy súlyzót ragadnának, hiszen az "belassít"... Azonban egy általános alapkondihoz igenis hasznos és kell - és meg is mutatjuk, hogyan csináld!

katonasg_teszt_05.jpg

Elég kemény lennél amcsi katonának?

Kemény fiú/csaj vagy? Lássuk valóban annak számítasz-e! Íme egy teszt, amelyből megtudod, hogy megfelelnél-e hogy felvételizz az amerikai tengerészethez!

kondifejleszts_04.jpg

12 hetes kondíciófejlesztő edzésterv

Most itt egy remek kondíció alaphoz vezető utat mutatok, ahol hétről hétre növelve az intenzitás, Te is megalapozhatod az állóképességedet a további szadista, minden testnyíláson levegő után kapkodó edzésmetódusokhoz.

predator_trning_01.jpg

Predator tréning

Íme egy sokkoló edzésmódszer, mely könnyen alkalmazható, és egyszerre segíti az áhított képességek megszerzését és egy szálkás, izmos, "funkcionális erővel teli" fizikum kialakítását. Vagyis a testük izmosabbá, erősebbé és hatékonyabbá tételét!

Otthoni és saját testsúlyos edzéstervek / Összes cikk
guggols_sllyal_02_1.jpg

Otthon edzésterv: ha csak egy pár kézisúlyzód van!

Nem is olyan rég közzétettünk egy cikket, miszerint nem lehetetlen kezdőként otthon is fejlődni, akkor is csak ha két kézisúlyzód van otthon. Most mutatunk hozzá egy edzéstervet is!

otthoni_edzs_07.jpg

Otthoni edzésterv csajoknak: kezdőknek és újrakezdőknek

Az alábbi edzésterv gyors, egyszerű és eszközmentes – így igazán nem lehet kifogás! Nem leszünk hanyagok, minden izomcsoportot lehetőség szerint megdolgoztatunk… és még a kanapédtól sem kell eltávolodni…nem nagyszerű?

egy_embert_probalo_koredzes_03.jpg

Egy kör nem kör! Egy embert próbáló köredzés!

Alkalmazhatósága széleskörű, akár otthon is nekiveselkedhetsz a megfelelő terhelések birtokában. Kitűnő erő-állóképesség gyakorlat, de a testzsír százalék csökkentését is célba vehetjük vele.

edzs_otthon_01.jpg

Egyszerű és gyors edzésrutin! Bárhol, bármikor, akár otthon is!

Íme egy rövid edzésrutin, amit bárhol és bármikor végigcsinálhatsz… hiszen nem kell hozzá más eszköz, csak a saját tested!

Köredzések / Összes cikk
intervall03.jpg

Nyári tipp! Intenzív és szórakoztató edzésforma zsírégetésre!

Jöjjön pár tipp, amivel akár a teremben, akár a szabad ég alatt növelheted a kondid, és segítheted a zsírégetést!

kerek_fenek_020.jpg

Kerek–fenék köredzés... újratöltve!

Farizom edzésből sose elég! Így hát folytatjuk a kerek fenékért folyó kemény munkálatokat egy újabb, izgalmas edzéstervvel! Haladóknak!

balboa_kr_03.jpg

Balboa – kör

Egy igazán ütős kis gyakorlatsor, melyet mindenképp végig kell nyomnod... és ha az állóképességed fejlesztése nem elég motiváló cél, akkor küzd végig a jó öreg Rocky Balboa kedvéért!

kihivas_ami_biztos_izomlazba_01.jpg

Kihívás, ami biztos (izom)lázba hoz!

Most kiderül kinek van acélos felsőteste! Bárhol és bármikor kivitelezhető gyakorlatsor, ami a legkeményebbeket is megizzasztja.

Core-training / Összes cikk
01_1_1.jpg

Intenzív has edzés: erősítsd hatékonyan a törzsed!

Ki ne szeretne nyárra kockákat a most még ott lapuló fókaháj helyett? No, igen… a diéta az alap, de hát ezt úgyis megfogadtad januártól, hogy tartod, mint a kisangyal… mellette edzel rendesen, így már csak fel kell tennünk az i-re a pontot: egy igen erős kis has edzéssel!

plank_011.jpg

Öt perces plank kihívás

Edzés végén... amikor már kedved, erőd, energiád sincs megmozdulni… akkor zárd le a végét ezzel a kis kihívással, ahol garantáltan nem kell sokat mocorogni! Persze ez attól még nem jelenti azt, hogy könnyű is lesz!

hasizom_02.jpg

Hasizom monológok: mi a valóban hatékony has edzés titka?

Hasznos kis gondolatok következnek a hasizom edzéséről - a végén egy bónusz edzéstervvel, mellyel valóban hatékonyan erősítheted a középső szekciót!

trzsizom_05.jpg

Építsd ki a legjobb súlyemelő övet a világon!

Összeválogattuk azokat a gyakorlatokat, amelyek a talajon állva (vagy épp járva) segítenek a törzs stabilitás fokozásában!