Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
rendeles@fitbuilder.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Edzésmódszerek

Erő- és tömegnövelő módszerek / 

Összes cikk
Mit nyersz a teljes testes edzésekkel?

Bár a legtöbben kétséget kizáróan különféle osztott edzésrutinokat követnek, azonban mégsem szabadna alábecsülni a teljes testes edzéseket!

Tudtad, hogy főképp nem is az izmaidat edzed?

Most olyan dolgokat mesélünk az erőről, az edzésről és a saját testedről, amiről lefogadunk, hogy még biztos nem hallottál!

Három érdekes dolog az erőről - amit mindenképp érdemes tudnod!

Tudni akarod mi a legjobb és a legrosszabb dolog az erővel kapcsolatban? No és mi az, amit mindenki elfelejt, ha az erőről esik szó? Mind a háromra most megtudhatod a választ!

A hatalmas erő titka: meg se mozdulj, csak támaszd a falat!

Létezik egy edzésmódszer, amely rövid idő alatt megsokszorozza az erődet, ízületbarát módon, minimális energia befektetéssel… annyira, hogy megmozdulnod sem kell! Ez az izometrikus edzés!

Szálkásító módszerek / 

Összes cikk
Az optimális zsírégetés iskolája: miképp edzünk, hogy a legtöbb zsír pusztuljon?

Nézzük meg milyen edzés-mód, és edzés előtti-utáni kajálás segít a leginkább a zsírvesztéshez!

Legbeváltabb zsírlefaragó módszerek

Mostani írásunkban tényleg a legalapvetőbb tippeket próbáljuk tálalni, hátha segítenek végre túllendülni azon az ingoványon, amibe beleragadtál a nagy fogyásod során.

Szálkásítás magas ismétlésszámmal?

Eljött a szálkásítás ideje! Félre a nagy súlyokkal, kemény guggolásokkal, és halál közeli fekve nyomásokkal. Szálkásítani magas ismétlésszámokkal kell... Vagy mégsem? Hát bizony NAGYON NEM!

Tippek a nyári csúcsformához! Vágj bele még most!

Kezd el a lepucolást még a téli hónapokban! Szeretnénk, most néhány olyan tanáccsal ellátni, amelyek végtelenül egyszerűek, másrészt pedig mégis iszonyatosan hatékonyak!

Általános kondíciófejlesztés / 

Összes cikk
Még mindig a GPP a király

Sokan, akik bár csak hobbiból csinálják, mégis heti 3-4 edzésük van a fő sportágukban. Ilyenkor az erőnléti edzést beiktatni okosan kell: mert sem a túledzés sem a folyamatos izomláz és kimerültség nem hiányzik. Éppen ezért a hagyományos gyúrás nem a legcélravezetőbb. Akkor viszont mit tegyünk?

Az igazság az tréning maszkokról… Farsangi jelmez vagy hatékony állóképesség fejlesztő?

Látva a manapság népszerű edző maszk divatot, érdemes lehet a témát átjárni. Van létjogosultsága ezeknek? Vagy csak egy újabb értelmetlen termék, amit ránk erőltetnek? Esetleg megkésett farsangi kellék, amitől úgy tűnsz Bane-nek öltöztél a Batman-ből? Lássuk mi az igazság!

Nincs is egyszerűbb és nagyszerűbb gyakorlat a világon!

Ki ne szeretne tanulni egy új, igazán fain kis gyakorlatot, amely pofonegyszerű, rendkívül hatékonyan fejleszti az erőt, a teljesítményt és az akaratod – mindezt a sérülés legcsekélyebb kockázatával? Mondjuk Te? Akkor olvass tovább!

Maximális erő és robbanékonyság a komplex edzés módszerével!

Szeretnél egy erősebb, gyorsabb, szálkásabb testet? Íme egy sokkoló edzésmódszer, mely könnyen alkalmazható, és egyszerre segíti az említett célok elérését!

Gyorsaság és a robbanékonyság fejlesztése / 

Összes cikk
Robbanásveszély az edzésben!

Mitől különlegesek az explozív gyakorlatok - illetve van-e létjogosultsága, haszna például a Te edzéstervedben? Most kiderítheted!

FitBuilder gyorsaságfejlesztő suli – 1. lecke

Azok figyelmébe szeretném ajánlani az alábbi cikket, akiknek fontos, hogy minél robbanékonyabbak és gyorsabbak legyenek!

Pliometrika

Miután tehát a "hétvégi harcosok" edzésében is szeretett kaptak a pliometrikus gyakorlatok, és a funkcionális edzés elterjedésének köszönhetően egyre szélesebb kör alkalmazza - így fontosnak tartottuk, hogy mi is írjunk róla néhány alapvető gondolatot.

FitBuilder gyorsaságfejlesztő suli - 2. lecke

A combizmok jelentősége a gyorsaság szempontjából: sprintereknek és robbanékonysági sportot űzőknek kötelező olvasmány!

Funkcionális edzés / 

Összes cikk
Égess zsírt ugrálóköteles edzéssel

Legyen szó akár verseny- vagy hobbi sportolókról az ugrálókötelet használják szinte mindenhol. Szinte nincs olyan terem, ahol ne botlanál bele valakibe, aki a kardió gépek helyett a double undereket és a hasonló "trükköket" gyakorolja vele.

Funkcionális edzés

Az utóbbi években egyre gyakrabban hallani ezt a kifejezést: funkcionális edzés. Mítoszok keringnek közszájon, emiatt láttam értelmét egy pár gondolatnak ezzel kapcsolatban.

Súlyemelés / 

Összes cikk
Kell-e kezdőknek súlyemelő gyakorlatokat végezni?

Kell? És ha igen, akkor hogyan és miképp végezzük?

Olimpiai súlyemelés kezdőknek - Az első menet!

Sajnos korábban találsz józan tizenéveseket egy punk koncerten, mint egy olyan személyt, aki meg tudja tanítani neked az OL technikáit. Emiatt "hivatalosan" elindítjuk az olimpiai súlyemelő gyakorlatokra felkészítő cikk-sorozatunkat!

Milyen gyakran emelj maximális súlyokat?

Akit az edzésben elsősorban az erő és a tömeg érdekel, azoknál természetes, hogy újra és újra tesztelik a maximumukat. Mi van azokkal, akik nem erő sportolók? Érdemes nekik is tesztelni a maximális erejüket? Milyen gyakran mérd fel a saját maximális erődet? Ezekre a kérdésekre keressük a választ mostani cikkünkben.

Erőemelés / 

Összes cikk
Hiedelmek az erőedzésről: avagy nem mindenki dagadt, aki erős!

Négy érdekes tévhit az erőemelésről és az erőedzésről!

Dan Green újabb kritikái a Westside Barbell erőemelő dogmáiról

Dan Green érdekes meglátásait olvashatjuk a mai cikkben a guggolás fejlesztéséről, illetve egy hetes edzésrendet is mutatunk, melyet ő erőemelőként követ.

Élet a Westside módszer után

A mai nap a pokolian erős Dan Green gondolatait olvashatjuk arról, hogy szerinte miképp is kellene edzened ahhoz, hogy Hulk-ot megszégyenítő erőre tegyél szert!

Erősember edzés / 

Összes cikk
Erősember gyakorlatokkal tedd hatékonyabbá az edzésterved

Az előző cikkben bemutattuk, hogy miért is éri meg az erősember gyakorlatokat bevinni az edzésrutinba - most pedig térjünk vissza arra, hogy mit adhat nekünk a strongman gyakorlatok beiktatása abban az esetben, ha csak erre nincs igényünk, és csak hagyományos teremben szeretnék edzeni!

Erősember edzés a mindennapokban

Lássuk a mindennapok strongman edzését! Kezdjük a sort a roppant funkcionális szánhúzás gyakorlattal!

Erősember edzés a mindennapokban - 2. rész

A hasznos erőfejlesztő gyakorlatokat illetően bővítsük tovább a repertoárunkat: a szintén nem épp hagyományos vonalat képviselő tolás bemutatásával!

Erősember edzés a mindennapokban - 3. rész

Elérkeztünk a harmadik erősember gyakorlat bemutatásához, a hordásokhoz. A "farmer sétája" a gyakorlatban!