Edzés

Edzéstervek / Összes rovat
ujevi_edzes_fogadalom_1.jpg

A 2019-es újévi edzés fogadalom

Nagyon vicces tud lenni, amikor ünnepek után találkozol az edzőtársaiddal és együtt jót derültök önmagatokon, hogy 2-3 kg-val többet nyomtok átlagosan, mint mondjuk novemberben. De aki egész évben edzett becsülettel, annak amilyen gyorsan feljöttek a kilók ugyanolyan gyorsan el is fognak tűnni. Mi van azokkal akik nem voltak ennyire elszántak az év során, és az év utolsó hetinek a hatására betelt az a bizonyos pohár. Itt az új évi edzés fogadalmak időszaka.

hzdzkods_022.jpg

Húzódzkodás edzésterv nulla vagy akár az alatti szintről!

Ott állunk a húzódzkodó keret alatt, meredten bambulunk felfele, de egy ismétlést sem tudnánk kivitelezni. Nem adjuk fel, hanem erőt veszünk magunkon és megtanuljuk fokozatosan az egyik legjobb felsőtest gyakorlatot!

spartacus_02.jpg

Spartacus edzés

Készült a Spartacus filmhez is egy röpke köredzés, azok számára, akik Andy Whitfield szoborszerű testalkatára pályáznak.

katonasg_teszt_05.jpg

Elég kemény lennél amcsi katonának?

Kemény fiú/csaj vagy? Lássuk valóban annak számítasz-e! Íme egy teszt, amelyből megtudod, hogy megfelelnél-e hogy felvételizz az amerikai tengerészethez!

Edzésmódszerek / Összes rovat
gyors_nyari_forma_1.jpg

3 meg egy tipp, amivel felgyorsíthatod a nyári formába hozást!

Remélhetőleg Te sem az a típus vagy, aki most kap észbe… hanem már januártól terembérletet váltottál, és azóta is, ha esik, ha fúj, tartod magad a tervhez: nyárra jobb formában, kisebb hassal, feszesebb testtel flangálni a vízparton…

dita_017.jpg

Legbeváltabb zsírlefaragó módszerek

Mostani írásunkban tényleg a legalapvetőbb tippeket próbáljuk tálalni, hátha segítenek végre túllendülni azon az ingoványon, amibe beleragadtál a nagy fogyásod során.

ernvels_02.jpg

Tudtad, hogy főképp nem is az izmaidat edzed?

Most olyan dolgokat mesélünk az erőről, az edzésről és a saját testedről, amiről lefogadunk, hogy még biztos nem hallottál!

maszk03.jpg

Az igazság az tréning maszkokról… Farsangi jelmez vagy hatékony állóképesség fejlesztő?

Látva a manapság népszerű edző maszk divatot, érdemes lehet a témát átjárni. Van létjogosultsága ezeknek? Vagy csak egy újabb értelmetlen termék, amit ránk erőltetnek? Esetleg megkésett farsangi kellék, amitől úgy tűnsz Bane-nek öltöztél a Batman-ből? Lássuk mi az igazság!

Tippek és tanácsok / Összes rovat
termeszetes_tesztoszteron_fokozas_1.jpg

Hogyan növeld természetes módon a tesztoszteron szinted?

A tesztoszteron növelés mindig is népszerű téma a férfiak körében: hiszen az optimális tesztoszteron szint összekapcsolódik minden olyan maszkulin jeggyel, amit akarunk: erő, izom, szexuális energia.

30naposkihvs_01.jpg

Valóban eredményesek a "30 napos kihívás" programok?

30 napos guggolás, fekvőtámasz, hasprés, hídtartás, lábemelés napok… csinálja boldog-boldogtalan, edzett-edzettlen… de vajon megéri? Nem feltétlenül! Nézzük meg, melyek a legnagyobb gondok ezekkel a kis challenge-ekkel!

miert_nem_emelnek_a_nok_nagy_sulyokat_050.jpg

Miért nem emelnek a nők nagy súlyokat?!

Nézzük meg, hogy igazából hogyan kellene a nőknek edzeniük - szemben azzal, miképpen jelenlegi a nők 85%-a edz...

labedzes_05.jpg

Többet nem fogod ellógni a lábedzést!

Olvasd el ezt a néhány sort, és változtasd meg Te is végre a hozzáállásod arról az átkozott láb-napról!

Gyakorlatok / Összes rovat
legjobb_bemelegito_gyakorlatok_4.jpg

A 7 legjobb bemelegítő gyakorlat

Semmi baj nincs azzal sem, ha valakinek csak annyi a bemelegítése, hogy kicsit felül a szobabiciklire, hiszen már ez is több, mint amit a többség egyáltalán végez, illetve nagyon old-school és retro... Azonban vannak ennél sokkal jobb módszerek is.

haskerek_07_1.jpg

Haskerék

Mindenképp megéri próbálkozni, barátkozni és lassan begyakorolni a mozdulatot, ugyanis rendszeres használatával nem csak a hasizmodat, hanem az egész törzsizmodat kőkeményen karban tarthatod.

statikus_hid_04.jpg

Statikus hídtartás

bolgar_guggolas_06.jpg

Bolgár guggolás

Izomcsoportok / Összes rovat
genetika_kerek_fenek_1.jpg

Valóban a genetika határozza meg, hogy mennyire kerek a feneked?

A genetika egy népszerű kifogás, ha nem tudjuk elérni az álomalakot. Hányszor rejtőztünk már e mögé, nemde? De most nézzük meg, hogy mit befolyásol valóban a genetika, és mit nem - a kerek hátsóra kiélezve kifejezetten!

trogats_030.jpg

A mellizom felső részének edzése

Most a mellizom edzésébe vetjük bele magunkat, azon belül is arra fókuszálva, hogy miképpen lehet felhozni annak felsőbb területeit.

arnold_karedzs_02.jpg

Arnold legendás kar edzés rutinja

Vajon a mai módszerek mellett a klasszikus izomépítő módszer alkalmas lehet arra, hogy valóban farönk nagyságú karokat varázsoljunk magunkra?

csuklya_03.jpg

Csuklya-fejlesztés ... hiperfokozattal!

Amennyiben Te is tekintélyes, vállak felett kiemelkedő csuklyával szeretnél rendelkezni, akkor olvass tovább!

Kardió / Összes rovat
futas_02_1.jpg

Négy futóedzés terv a nyárra!

Ha igazán hatékonyan szeretnél dolgozni, és kicsit modernebb és hatékonyabb felfogásban futni, akkor javasoljuk kipróbálásra az alább leírt futó edzéseket!

sprint_04.jpg

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!

A legfrissebb ilyen kutatás most, szeptember 5-én került leközlésre Dr. Stuart Gary által, amiben ismét bebizonyították klinikai körülmények között, hogy a nagy intenzitású kardió hatékonyabb és egészségesebb!

lapos_has_03_2.jpg

Szálkásodj és fejleszd a kondíciód a HIIT erejével!

Mutatunk valamit, ami segíteni fog a szálkás, száraz izomtömeg elérésében és a kondíciód gyors fejlesztésében: a HIT... vagyis a HIIT.

zsiros_mitoszok_04_3.jpg

Kardió edzés éhgyomorra

Nézzük meg közelebbről a reggeli kardiót: tippek a zsírvesztésre - az izom maximális megtartása mellett!

Nyújtás / Összes cikk
joga_01_1.jpg

Miért kellene mindenkinek jógázni, aki súlyzókkal is edz?

Talán a futópadon történő, 1 órás vánszorgás helyett hatékonyabb lenne a testednek, ha elmennél egy nyújtás-jellegű órára!

pnf_04.jpg

PNF és egyéb modern nyújtási technikák

Ismerkedjünk meg a PNF-fel, ami jelen álláspont szerint az egyik leghatékonyabb - hacsak nem "A leghatékonyabb" - technika az ízületi mozgásterjedelem növelésére.

nyjts1.jpg

Az ördögi hajlékonyság féltett titka

Ismerd meg a helyes nyújtási technikákat, amivel garantáltan erősebb, gyorsabb és nem utolsó sorban sérülés állóbb leszel.

smr03.jpg

Megéri-e "hengerezni" vagy csak időpocsékolás?

Az SMR hengerezés nagy divatját éli... de ez is csak egy új, felesleges hóbort, vagy esetleg van valódi haszna?

Edzőteremben és a termen kívül / Összes rovat
edzes_tabata_01.jpg

Szabadtéri Tabata köredzés a vakáció alatt!

Annak, aki nem a tespedős-nyaralós típus! Saját testsúlyos mini köredzések bárhol, bármikor!

hun_bars_02.jpg

Ghetto Street Workout – Saját testsúlyos edzés, új formában!

Egy igazán különleges edzésforma: szinte bárhol elvégezhető, a gyakorlatok száma szinte végtelen, vagyis csak a fantáziád szabhat határt!

calisthenics_1.jpg

Calisthenics

Mivel napjainkban a saját testsúlyos edzés a reneszánszát éli, emiatt itt az ideje, hogy kicsit mi is foglalkozzunk vele.

keszty_02.jpg

Kesztyűvel vagy nélküle?

A mostani írásban igyekszünk pro és kontra érveket felsorolni az edzőkesztyű mellett... illetve néhány jó tanács is olvasható arról, hogyan tudod szépen ápolgatni a sebeidet... vagyis a bőrkeményedéseket!