Core-training

01_1_1.jpg

Intenzív has edzés: erősítsd hatékonyan a törzsed!

Ki ne szeretne nyárra kockákat a most még ott lapuló fókaháj helyett? No, igen… a diéta az alap, de hát ezt úgyis megfogadtad januártól, hogy tartod, mint a kisangyal… mellette edzel rendesen, így már csak fel kell tennünk az i-re a pontot: egy igen erős kis has edzéssel!


core04.jpg

Teszteld magad, mennyire vagy kemény!

Nézzük, mennyire vagy erős! A törzsizmok számára egy igazi funkcionális gyakorlat tesztsort állítottunk fel!


fekv_01_1.jpg

5 perc edzés végén: az erősebb has, váll és karizmokért!

5 perc igazán nem a világ vége… főképp, ha olyan gyakorlatot kínálunk, ahol a közkedvelt izomcsoportokat dolgoztathatjuk meg!


torzs05.jpg

4 perces törzsizom erősítő edzés végére – kezdőknek és haladóknak!

Toljuk agyba-főbe edzések végén a haspréseket? Legyen ennek vége! Egy klassz, nemcsak a hasat, hanem a teljes törzset erősítő gyakorlatsort hoztunk Nektek, melyet kezdők-haladók is végezhetik…sőt, eszközt sem igényel!


lapos_has_03_3.jpg

Hasizom edzés "körbe-körbe"

Ha unod már a monoton felüléseket és végtelenbe tolt statikus támaszokat, akkor végezd el inkább ezt a rövid, de annál intenzívebb kört!


has.jpg

5 perces has-gyilkos kihívás

Ugye már említettük, mennyire ellene vagyunk az edzés végi több száz szimpla felülésnek és hasprésnek… unalmas, és egy idő után mit sem ér! Ellenben a következő gyakorlatsorral kicsit fellendítheted a középső szekció edzését! Könnyen elvégezhető, illetve a plusz nehezék miatt a terhelés adagolása is lehetséges – így nem fogja a hasad egyetlen rostja sem megszokni a kínzást!


trzsizom_020.jpg

Milyen előnyökkel jár az izometrikus törzsizom edzés a teljesítményedre?

Milyen előnyökkel jár az, ha az edzéseiden a törzsizmokat is terheled? Dinamikus vagy statikus törzsizom gyakorlatot a célravezetőbbek? A válasz a cikkben!


izometrikus_edzes_060_1.jpg

10 perces kihívás edzés végén! Bevállalod?

Javítsd a teljesítményedet 3 egyszerű feladatból álló gyakorlatsorral! Három gyakorlat, melyben meg sem kell mozdulnod, mégis nagyszerű teljesítményjavulást hozhat!


plank_011.jpg

Öt perces plank kihívás

Edzés végén... amikor már kedved, erőd, energiád sincs megmozdulni… akkor zárd le a végét ezzel a kis kihívással, ahol garantáltan nem kell sokat mocorogni! Persze ez attól még nem jelenti azt, hogy könnyű is lesz!


lapos_has_02.jpg

Feszesebb has, kerekebb fenék!

Fenék és hasizom... az örök kedvencek! Most kőkeményen megedzheted egy hatékony, intenzív kis köredzés blokk keretein belül!


plank_03.jpg

28 napos plank kihívás

Februárban indul a 28 napos plank kihívás! De vajon Neked való? Ha igen, akkor mégis mire figyelj, hogy valóban hatékony legyen? A válaszok a cikkben!


hardcore_kihvs_02.jpg

Egy újabb hardCORE kihívás: haladóknak!

A haladókra is gondolva hoztunk Nektek egy újabb gyors feladatsort: a rendszeres végzésével nem csupán a hasizmaidat fogod acélosítani, hanem a törzsizmaidat is hatékonyabban megerősítheted a nagy súlyos gyakorlatokhoz!


hardcore_02.jpg

Gyors hardCORE kihívás edzés végére!

Gyors és jópofa kis kihívás következik hardCORE arcoknak! Nemcsak a szeparáltabb hasizom elérésében, hanem a teljesítményed és az erőd növelésében is nagy hasznodra lesz! Lehet tesztelni - akár otthon is!


hasizom_02.jpg

Hasizom monológok: mi a valóban hatékony has edzés titka?

Hasznos kis gondolatok következnek a hasizom edzéséről - a végén egy bónusz edzéstervvel, mellyel valóban hatékonyan erősítheted a középső szekciót!


trzsizom_05.jpg

Építsd ki a legjobb súlyemelő övet a világon!

Összeválogattuk azokat a gyakorlatokat, amelyek a talajon állva (vagy épp járva) segítenek a törzs stabilitás fokozásában!


trzs_02.jpg

"Killer - core" köredzés

A végtelenbe nyomott hasprések ideje lejárt. Végezd el inkább az alábbi kis törzserősítő rutint – melynek gyakorlatait úgy válogattuk össze, hogy akár otthon is kivitelezhesd!