Bicepsz

gironda02.jpg

Gironda-féle bicepsz hajlítás

Egy tökéletes gyakorlat, mely ritka, ámde annál hatékonyabb? Nézzük meg!


hzdzkods0.jpg

Húzódzkodás kötéllel, bicepszre

Ez a gyakorlat a egyfelől a szokásos beforgatós-kalapálós-koncentrálós karozás helyett egy igazán inger gazdag alternatíva lesz a bicepsznek – másfelől az alkar izmait és a fogáserősséget is fantasztikusan fejleszti!


bicepszhajlitas_forditott_fogassal_01.jpg

Bicepszhajlítás fordított fogással

Ha megakad a karod fejlődése, akkor módosíts egy kicsit a jó öreg bicepszhajló gyakorlaton: ragadd meg fordítva a rudat!


koncentralt_bicepsz_04.jpg

Koncentrált bicepszhajlítás

A koncentrált bicepsz ezért inkább haladóbb edzéstervbe való, és elvileg a bicepsz csúcsosságát fejleszti.


kalapacs_bicepsz_05.jpg

Kalapács bicepsz

A gyakorlat főképp a bicepsz alatt futó brachialis izmot terheli, melynek edzésével elvileg teltebbé, csúcsosabbá teheted a karizmodat.


egykezes_bicepszhajlitas_6.jpg

Bicepszhajlítás egykezes súllyal

A jó öreg beforgatós bicepsz. Nézzük meg mi a gyakorlat valós haszna, és hogy kellene, kellett volna szabályosan kivitelezni, hogy az valóban hatékonyan fejlessze a karhajlítókat.


push_and_pull_terv_050_2.jpg

Húzódzkodás szűk fogással

A szűk fogású húzódzkodások a leghatékonyabb tömegnövelő gyakorlatok, amit a bicepszed valaha is átélt. Ha nem szezongyúrós vagy, akkor a karedzésed markáns része legyen ez gyakorlat!


bicepsz_allva_1.jpg

Bicepsz hajlítás rúddal


biceps_scott_pad_4.jpg

Bicepszhajlítás Scott-padon

A bicepsz egyik izolációs gyakorlata, melyet főképp a karizom alsó, könyökhöz közeli részének fejlesztésére használnak.