Aminosavak

taurine_01.jpg

Taurin: barátunk vagy tényleg félni kell tőle?

Nos, járjunk utána, hogy joggal lett-e szerencsétlen taurin kipécézve, vagy csak valami mende-monda az, hogy veszélyes lenne ránk?


leucin_03.jpg

Miért lenne fontos szedned a leucint, ha diétázol?

A leucin adja az energiát, feltölt, védi az izmokat, tompítja az éhséget. Ő a diétázók "Teréz mamája". Nem hiszed? Akkor olvass!


amino02.jpg

Fehérje vagy BCAA hasznosabb edzés közben?

Mit igyunk edzés alatt?


bcaa01.jpg

Szedj BCAA-t, ha nőni akarsz!

Fogyás? Gyorsabb izomnövekedés? Több szufla és kevesebb fáradság? Így segíthet a BCAA!


trec02_1.jpg

Megérkezett az anabolikus mennyország

Tömegnövekedés? Diéta? Hosszú és kemény edzések, melyek csak úgy zabálják fel az izomzatod és tápanyagokat? Itt a megoldás, hogy ne vesszen kárba a munkád!


edzs_utni_turmix_03_1.jpg

Leucin: az izomépítés egyik leghatásosabb támogatója

A leucin a leghatásosabb segítőd, ha izmot akarsz építeni, illetve elkerülni a katabolizmust. De ehhez megfelelően kell szedned! Mikor, mennyit, hogyan? A válaszok a cikkben!


vitamin_012_2.jpg

BCAA - por, folyadék vagy kapszula?

Melyik formula milyen előnyökkel és hátrányokkal rendelkezik? Melyik lenne a legideálisabb számodra? A válasz a cikkben!


bcaa_010.jpg

Útmutató a BCAA-hoz: Mit? Hogyan? Miért?

Tudtad, hogy BCAA és BCAA között is jelentős különbségek vannak? Melyiket válaszd? Edzés előtt, után vagy közben használd? A válaszok a cikkben!


protein_forras_01.jpg

Aminosavak vagy a fehérje - melyik a hatékonyabb az izomnöveléshez?

A fehérjét először aminosavakra kellene bontani a szervezetnek, majd ebből felépíteni a saját fehérje struktúránkat. Így joggal merült fel a kérdés: vajon hatékonyabb az izomépítés szempontjából az, ha a fehérje por helyett aminosavakat viszünk be? Erre keressük a választ!


sszetev121.jpg

BCAA-t, de melyiket?

Az egyik por, a másik kapszula, ez itten cseresznyésen pezseg, a másikban van még más okosság is… nem beszélve az árak közötti különbségről… vajon ez csak a márka miatt jelentős, vagy tényleg annyival többet tud? Most kiderül!


bcaa.jpg

BCAA

A BCAA az egyik legfontosabb kiegészítő, nemcsak izomépítő folyamatok katalizálásához, hanem diétához is elengedhetetlen. Akiknek hosszú és kemény edzései vannak, azoknak pedig egyenesen kötelező!


edzs_utn_turmix_010_1.jpg

Glutamin vásárlási kisokos

Nyilván megakad a szemünk a drágább, sokat sejtető glutamin mátrixokon, és esetleg joggal bele is fészkeli magát a fejünkbe a gondolat: ez vajon mivel jobb, mint a hagyományos társa?


kell_e_protein_05_1.jpg

Glutamint a turmixba!

A glutamin mindenkinek nagy kedvenc, és nemcsak az izomszövet ácsingózik utána! Ismerd meg a glutamin több oldalát, és azokat, akik szeretnék a kedvenc aminonkat elhappolni az izomszövet elől!