Általános kondíciófejlesztés

futni_nem_szivas_1.jpg

Futni egyáltalán nem szívás

A futáshoz való hozzáállása még a legelszántabb, kardiót élből fikázó gyúrósoknak is megváltozott az elmúlt egy év alatt. A futás ellenes mozgalomnak az a tény, hogy tavaly csak korlátozottan, idén pedig egyáltalán nem lehet járni konditerembe eléggé betett és sokan elkezdték - akár csak puszta unaloműzésből, vagy mint egy legális kiskapu - hogy legalább akkor ne kelljen az utcán is maszkban lenni. A hobbi futók száma olyannyira megugrott, hogy a sportáruház láncok polcairól nem csak a kézisúlyzókat rabolták le az emberek, hanem a futócipőket és egyéb futófelszereléseket is. Emiatt úgy éreztük, hogy nem árt kicsit foglalkoznunk ezzel a témával is. Futni előtte sem volt szívás, csak lehet te csináltad rosszul.


utona_a_nagy_ujrakezdeshez_2.jpg

Úton a nagy újrakezdéshez

Egyre több terem jelenti be, hogy azok a szerencsések, akik rendelkeznek sportegyesületi igazolással, azok látogathatják a jelenleg is tartó korlátozások alatt a létesítményüket. Azok, akik nem tartoznak az ilyen igazolással rendelkezők közé, bízzunk benne, hogy már nekik sem kell sokáig várni arra, hogy ismét lehetőségük legyen pumpálni a vasat. Tehát érik a dolog, hogy hosszabb kihagyás után, végre visszatérhetünk a rendszeres konditeremi edzéshez. Az alábbi cikkben igyekeztünk összegyűjteni mire kell(ene) majd figyelni, hogy lehetőleg ne úgy kezdjük a visszatértést, hogy az első héten lesérülünk, túlterheljük magunkat, vagy legrosszabb esetben mindkettő egyszerre.


gpp_1.jpg

Még mindig a GPP a király

Sokan, akik bár csak hobbiból csinálják, mégis heti 3-4 edzésük van a fő sportágukban. Ilyenkor az erőnléti edzést beiktatni okosan kell: mert sem a túledzés sem a folyamatos izomláz és kimerültség nem hiányzik. Éppen ezért a hagyományos gyúrás nem a legcélravezetőbb. Akkor viszont mit tegyünk?


futas011.jpg

Mitől leszel kitartóbb? Avagy mi határozza meg az állóképességed!

A nyár beköszöntével előtérbe jön a futás, bringa, úszás, evezés... de mitől leszünk benne jobbak? Itt a válasz!


kardio04_1.jpg

Mi határozza meg az állóképességed?

Mitől is függ, hogy valakinek jobb az állóképessége? Milyen adottságok kellenek hozzá? Ezekkel, ha tisztában vagy, jóval eredményesebben tudod majd fejleszteni azt!


maszk03.jpg

Az igazság az tréning maszkokról… Farsangi jelmez vagy hatékony állóképesség fejlesztő?

Látva a manapság népszerű edző maszk divatot, érdemes lehet a témát átjárni. Van létjogosultsága ezeknek? Vagy csak egy újabb értelmetlen termék, amit ránk erőltetnek? Esetleg megkésett farsangi kellék, amitől úgy tűnsz Bane-nek öltöztél a Batman-ből? Lássuk mi az igazság!


j_gyakik_04.jpg

Unalmas? Kombináld!

Ha már régi veterán vagy a teremben, akkor miért ne újíthatnál be egy kis vérpezsdítésképp pár új gyakorlatot? Nem is feltétlenül kellenek új mutatványok, a régi gyakorlatok kombinációiból is remek feladatok születnek!


tomegnoveles_sulyemelo_gyakorlatokkal_03jpg_2.jpg

Maximális erő és robbanékonyság a komplex edzés módszerével!

Szeretnél egy erősebb, gyorsabb, szálkásabb testet? Íme egy sokkoló edzésmódszer, mely könnyen alkalmazható, és egyszerre segíti az említett célok elérését!


01.jpg

Nincs is egyszerűbb és nagyszerűbb gyakorlat a világon!

Ki ne szeretne tanulni egy új, igazán fain kis gyakorlatot, amely pofonegyszerű, rendkívül hatékonyan fejleszti az erőt, a teljesítményt és az akaratod – mindezt a sérülés legcsekélyebb kockázatával? Mondjuk Te? Akkor olvass tovább!


gpp_02.jpg

Általános fizikai felkészülés - azaz GPP

Ha nem az súlyzós edzés a fő sportod, akkor kötelező olvasmány! De mindenkinek hasznos lehet, hizen az általános erőnlét fejlesztéséből mindenki kapacitálhat!


komplex_01.jpg

Jöhet valami más... keményebb... ütősebb? Itt a komplex tréning!

Többet és mást akarsz egy szimpla köredzésnél? Ismerd meg a savasodás új útját: Komplex edzés, ami igazából baromi egyszerű!


tabata_protocol_1.jpg

Tabata Protokoll

Azoknak, akik unják a hosszú kardió edzéseket, és mégis gyorsan szeretnének megszabadulni a testzsírjuktól, és azoknak akik szeretnének egy profi váltósúlyú ökölvívóéhoz hasonló kondíciót, azoknak ajánlom a Tabata edzést!