Zsírégetők... vannak még csodaszerek, vagy maradtak a hazug ígéretek?

Táplálék-kiegészítők diétához.

A diéta szívás. Utálod, ahogy csökken az energia, lassul az anyagcsere, a kilók pedig már nem mozdulnak. Utálod, ahogy motiválatlanul, életunt kedvvel, fáradtan kóvályogsz a teremben, és sehogy sem tudod felvenni a ritmust. Utálod, hogy az agyad hiába akarja azt a kardiód... a tested mindig tiltakozik. És legfőképp azt utálod, hogy megint egy csomó pénzt elvertél hangzatos, sokat ígérő zsírégetőkre... és a hatás... hát elkeserítő.

Zsírégetők jönnek-mennek... mindig születik egy új csillag... de egyvalami állandó... tudod mi? Az a leküzdhetetlen, békésen megülő zsírréteg a hasadon, mely már hosszú idők óta a tested és az életed része. Ideje változtatni a hozzáállásodon.

Nincs szükséged többet hírhedt, pult alól megszerezhető stimulánsokra, felesleges hatóanyagokra, algákra, kétes eredetű porokra... Felnőtt vagy, tanuld meg, hogy nem fogja más elvégezni helyetted a munka kemény részét.

Ugye a zsírégetés elméletben egyszerű: kalóriadeficitet kell elérned.
Csökkented a bevitt kalóriát. Bizony nincs mese: az étkezésed ezentúl a magas fehérje, alacsony és minőségi szénhidrát, valamint az esszenciális zsírok jegyében fog eltelni. 
Növeled az energiafelhasználást. Fogadd el, hogy az alapanyagcsere sebessége főképp annak a függvénye, hogy mekkora izomtömeg van a testeden, és hogy azt az izomtömeget milyen keményen dolgoztatod meg.

Tehát olyan táplálékkiegészítőt kell keresned, melyek megtartják az izomtömeget, és segítenek abban, hogy a lehető legkeményebben dolgoztasd meg őket.

Válassz egy MULTIVITAMINT!
Meglepődtél, mi? Nem egy beton kemény zsírégetővel kezdjük a sort, hanem egy magas hatóanyag tartalmú multivitaminnal. Miéért? Mert a vitaminok erősítik az immunrendszered, ami pláne szükséges, hogy ne dőlj ki a rendszeres testedzés, és a lecsökkent kalóriabevitel ellenére sem. Másfelől a testsúlyszabályozást és az anyagcsere megfelelő működését olyan enzimek befolyásolják, melyek működéséhez elengedhetetlen a megfelelő mennyiségben jelen lévő vitaminok és ásványi anyagok. Ja, a C-vitaminnal sem kell spórolni!

4379,3849,7668,5204,8981,4941,5286,1988,9165

Válassz egy jó minőségű FEHÉRJÉT!
És máris itt a következő versenyző, ami akár a legjobb zsírégető csodafegyvered lehet. Egy fehérje. Egy fehérje?  De mit keres egy fehérje a zsírégetők között? A válasz egyszerű: az izomzatunk a leghatékonyabb zsírégető fegyverünk! A helytelen, fehérjehiányos étrend esetén a szervezeted aljasan az izomszövetednek esik neki fehérjenyerés céljából, mely az anyagcsere lelassulását, és ezzel a zsírégetés megrekedését okozhatja. Ezt pedig minden épeszű ember el akarja kerülni. Igyál-egyél fehérjét  a nap bármely szakaszában - edzés után pedig amúgy is kötelezően ajánlott - és őrizd meg a nehezen felpakolt izomtömeged, hogy aztán anyagcseréd vígan pörög tovább, megszabadítva Téged a felesleges kilóktól!

5481,5179,8039,1207,7473,2300,1264,3855,4878

Válassz AMINOSAVAKAT!
Igen. Az izomzat tényleg ennyire féltve őrzött kincs! Te sem azért edzettél durván, izomrostokat széttépő keménységgel, hogy aztán a szálkásításnál fel kelljen áldoznod a hatalmas méretet, az erőt, a roskadások felpakolt vasrudat... A glutamin és a BCAA igazi jó barát, hiszen foggal-körömmel próbálják megőrizni Neked a keményen felépített izomtömeget, akár egy ocsmányul kalóriaszegény diéta alatt is. Edzés alatti italodba nyugodtan keverj egy jó nagy adag BCAA-t. Bizony, már-már finoman keserű, szemcsés íz, imádni fogod, nem is lehet nélküle élni... A glutamin pedig mehet edzés végén a turmixba. A szakirodalom szerint amúgy is képes feltölteni az izomzat glikogén raktárait - szénhidrát híján is.

5412,1358,5014,5214,5216,7639,4738,1385,1588

Válassz egy jól összerakott TELJESÍTMÉNYFOKOZÓT!
Sok okos ember mondta már, hogy a diétát és a tömegelést csak az étkezés különbözteti meg. Az izmokért és a szépen definiált formákért minden esetben ugyanúgy meg kell küzdeni. És akkor miért is lenne szükségünk alapvetően más kiegészítőkre? Told keményen az edzést, égess el minél több kalóriát, és ne engedd, hogy a terhelés csökkenésével az izom is pusztuljon. Szükséged lesz tehát a megállíthatatlan energiát adó béta-alaninra, az agyunkat és minden porcikánkat az edzésre hangoló koffeinre és a végső löket... a pumpáltságot, a telt izmokat jelentő nagy durranásra, a nitrogén-oxid fokozókra.

Mert bizony kell, hogy az erő, a vér és a kedv ismét visszatérjen a testedbe. Ismét jól érezd magad, és élvezd az edzéssel töltött idő minden percét. Ne is élvezd. Már a végén kívánd, és válj fanatikussá. Hiszen látni fogod, ahogy alakul a forma, marad az erő, nő a kitartás.

És ahol van erő, kitartás és akarat, ott lesznek eredmények is.

Szilvi / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények
azért ez a mondtad így egy kicsit erős : " A glutamin pedig mehet edzés végén a turmixba. A szakirodalom szerint amúgy is képes feltölteni az izomzat glikogén raktárait - szénhidrát híján is. "
Uzonyi Ádám | 2012-05-17 09:39:00
miért? nemvagyok benne annyira de elméletileg ígyvan, sőt Bereczki Krisztián is így csinálta versenyfelkészülés közben
Péter Barkó | 2012-05-17 09:52:24

Kapcsolódó cikkek

kell_e_protein_05_1.jpg

Glutamint a turmixba!

A glutamin mindenkinek nagy kedvenc, és nemcsak az izomszövet ácsingózik utána! Ismerd meg a glutamin több oldalát, és azokat, akik szeretnék a kedvenc aminonkat elhappolni az izomszövet elől!

391315_424579934260433_185390312_n.jpg

L-karnitin

Az L-karnitin egy széles körben ismert és alkalmazott zsírégető: hatékonyabb testzsír vesztést, csökkent koleszterin szintet, késleltetett fáradságot és javuló teljesítményt ígérnek.

bcaa.jpg

BCAA

A BCAA az egyik legfontosabb kiegészítő, nemcsak izomépítő folyamatok katalizálásához, hanem diétához is elengedhetetlen. Akiknek hosszú és kemény edzései vannak, azoknak pedig egyenesen kötelező!

termogenikus_zsiregeto_1.jpg

Termogenikus zsírégetők

Felpörgetett energiaszintet, sebtében leolvadó kilókat, és a sivatagnál is szárazabb izomtömeget ígérnek. Vajon ez ismét csak egy üres, reményeket sugalló reklámszöveg, vagy okosan használva valósan segíthetik a céljainkat?

fehrje_stihez_01_2.jpg

A nagy kihívás: Hogyan válasszak proteint?

Kezdőként elég hamar meghozzuk a döntést: bizony nekünk is kell egy vödör protein! De a sok-sok lehetőség közül vajon melyik lesz számodra az ideális? Most segítünk dönteni!

dieta_uj_dimenzioban_01.jpg

Diéta egy új dimenzióban

Olyan kis ötlet-csomagot adunk neked, amely nem csak abban segít, hogy hamarabb elérd a célodat, hanem amely a diéta hírhedt mellékhatásait is elfeledteti!

zsiros_mitoszok_04_3.jpg

Kardió edzés éhgyomorra

Nézzük meg közelebbről a reggeli kardiót: tippek a zsírvesztésre - az izom maximális megtartása mellett!

11.jpg

Állítsd össze a saját NO-fokozó, edzés előtti energizálódat – stimulánsok nélkül!

Energia, NO-fokozás, bedurranás az edzéshez... stimulánsok nélkül?! Igen, erre is van megoldás! Ha egészségügyi-, illetve más okok miatt kerülöd a pörgetőket, de szeretnél egy kis plusz löketet... akkor ez a cikk Neked szól!

sszetev121.jpg

BCAA-t, de melyiket?

Az egyik por, a másik kapszula, ez itten cseresznyésen pezseg, a másikban van még más okosság is… nem beszélve az árak közötti különbségről… vajon ez csak a márka miatt jelentős, vagy tényleg annyival többet tud? Most kiderül!

protein_forras_01.jpg

Aminosavak vagy a fehérje - melyik a hatékonyabb az izomnöveléshez?

A fehérjét először aminosavakra kellene bontani a szervezetnek, majd ebből felépíteni a saját fehérje struktúránkat. Így joggal merült fel a kérdés: vajon hatékonyabb az izomépítés szempontjából az, ha a fehérje por helyett aminosavakat viszünk be? Erre keressük a választ!

has01_1.jpg

Zsírégetőt, de melyiket?

Reméljük ezzel az írással rendbe rakjuk egy kicsit a zsírégető kérdéseket, és alkalomadtán Te is ki tudod választani a hozzád leginkább passzoló terméket.

dita_021.jpg

Miért nem sikerült még mindig lefogynom?

Íme pár tipp, amivel felgyorsíthatod a fogyást, illetve talán megleled annak az okát, hogy eddig miért nem volt oly sikeres a diétád.

koffein_02.jpg

Koffein: a barátod vagy inkább az ellenséged?

Miképp hat a koffein a zsírégetésre? Na és a vérnyomásra? Van-e köze a koffeinnek a rákhoz? Többek között ezekre a kérdésekre is megtaláljátok a választ - a legfrissebb kutatások fényében!

a_vgs_jtszma_03.jpg

Végső játszma: gyakorlatok a maximális zsírpusztításhoz!

Aki szálkásodni akar, az most súlyzózás után (még) nem a proteinért robog, hanem előtte végigtol egy tisztességes, izzasztó, anyagcserét (és gyomortartalmat) felkavaró 5-10 perces végjátékot. Ebben a részben megmutatjuk, hogy is fest ez a gyakorlatban!