Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
MOST 15.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
rendeles@fitbuilder.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Ünnepek utáni mentőöv: gyors 1300 kalóriás diétás étrend!

Az ünnepi dőzsölésbe sokan belecsúszunk… és mivel nem lehetett visszautasítani a nagyi bejglijét, és a töltött káposztát is zserbóval kísértük le… így ideje egy gyors, mégsem eszetlen helyreállító diétával visszaállni a startvonalra!


Kiknek való a diéta?

Az 1300 kcal/napos étrend jellemzően testsúly csökkentésicéllal vehető igénybe.

Kissé drasztikus diéta, azonban pont ünnepek után elégkalóriadeficitet csinál, így fogyást eredményez, ha a következő célcsoportbatartozol:

Közepes fizikai aktivitást végző, 55-75 kilós nőknek (160-170cm) vagy 80 kiló körüli, alacsonyabb termetű férfiaknak ajánlott, akik tehátkisebb súlyfelesleggel rendelkeznek és nem sportolnak keményen. Ezen felül haférfi vagy, akkor plusz egy étkezést iktass be (200 kcal – protein csoki vagykét fehérjeturmix…)

Ezen kívül nagyobb testsúlyúaknak is javaslom, amennyibensemmi vagy nagyon alacsony aktivitást végeznek.

Fontos, hogy ezt az étrendet egy-két hétig tartsd, utánaemelj a kalórián! Huzamosabb ideig nem javaslom, hogy tartsd!


A konkrét diétás étrend!

Az étrend betarthatósága nem egyszerű, de segítség a napiötszöri étkezés, mely stabilan tartja a vércukrot és nem hagyja, hogy durvánmegéhezzünk. A jóllakottság érzet kialakulásához és fenntartásáhozelengedhetetlen, hogy magas legyen a rostbevitel (ez a zab, a zöldség és azútifű maghéj képezi), illetve az izomzat és az anyagcsere fenntartásához amagasabb mennyiségű fehérje.

Első és utolsó étkezés előtt 1-1 kanál útifű maghéj egypohár vízben elkeverve! (Tipp: én citromos vízzel, BCAA-s vízzel egy húzásralegyűröm… ha nagyon nem megy, akkor a proteint vedd ki az étkezésekből és iddmeg azzal!)

  1. étkezés: 40 g zabpehely vízben megfőzve + 30 g fehérjepor + 125 g zsírszegény túró + édesítő
  2. étkezés: 2 szelet puffasztott rizs, 50 g csirkemellsonka, zöldség
  3. étkezés: 150 g párolt csirkemell + 50 g barna rizzsel +zöldség
  4. étkezés: 150 g párolt csirkemell + 200 g brokkoli
  5. étkezés: 30 g fehérje por + 125 g zsírszegény túró, párszem mandula


Folyadékbevitel: Napközben 3 liter víz vagy cukormentes tea

Javasolt kiegészítők:

reggel: vitaminok, L-carnitine, zsírégető
napközben: BCAA
edzés után: 1 adag fehérjeturmix

Szilvi / FitBuilder TEAM

Ha edzés vagy diéta/étrend tervezés terén személyre szabottsegítséget szeretnél, keress bátran: szilvi.toke@gmail.com

Kérdések, Vélemények
 Megjelenhet a nevem a kérdés mellett
Kérdések, Vélemények

Kedves Szilvi!
Ez a diéta a narancsbőr eltűntetésében is segíthet? Nekem súlyfeleslegem nincs (176 cm, 62 kg, atletikus alkatú vagyok), viszont szülés és szoptatás után meglazultak a kötőszöveteim és sajnos az a pár dkg felesleg, ami még akad rajtam, bosszantó redőkként jelennek meg a hajlítómon és a combtövemen. Az étkezésemre odafigyelek, bár elsősorban a minőségre, a mennyiséget az étvágyam szabja meg, de a napi 120 g fehérje mindig megvan. Heti négy súlyzós és két aerob edzésem van. Mit tehetnék még a narancsbőröm eltüntetéséért? Egy ilyen drasztikusabb diéta segíthet?
Köszönöm előre is!

2018-01-08 09:24:55