Turbózd fel a zsírégetődet! 5 alapvető tipp, amivel hatékonyabb lehet a zsírégető kúrád!

Sokan azt várják a zsírégetőktől, hogy beveszik, aztán egy-két hét alatt máris teljesen szikárak lesznek és tökéletesen látszik a hasizmuk. - Most tedd a szívedre a kezed, és mondd azt titokban, hogy nem ábrándozol Te is erről, még akkor is, ha tudod azért ez a valóságban nem így működik. - Ez tudjuk nem így lesz, de mégis nagyon sokat tehetsz annak érdekében, hogy minél hatékonyabb legyen a zsírégetőd.

1. A zsírégető nem helyettesíti a diétát!

Szomorú tény, de nem létezik varázstabletta, amit ha beveszel, akkor bármit ehetsz, mert úgyis csak izmosabb leszel, de semmi esetre sem kövérebb. A legjobb-legdrágább zsírégető tabletta is csak támogatja a diétádat és nem kiváltja azt.

Egy jó minőségű zsírégető megkönnyíti az utad, de nem fog helyetted mindent megtenni. Szükséges a diétán kívül, egy hatékony edzésterv, és nem kevés kitartás is a sikerek eléréséhez.

2. Válaszd a neked megfelelő zsírégetőt!

Nem minden termék való mindenkinek! Mivel alapvetően többféle "zsírégető" elnevezéssel illetett termék van forgalomban: van, amelyik a testhőmérsékletet emeli, van, amiben stimulánsok vannak és növelik az anyagcserét, és bár szigorúan véve nem zsírégető, mégis ide soroljuk azokat, amik az étvágyat nyomják el.

A stimulánsok nem mindenki számára tolerálhatók. Sőt… van, akinek kifejezetten káros, ha már fennáll valamilyen keringési vagy anyagcsere betegség. Nekik az olyan kiegészítőket kellene választani, mint a zöldtea kivonat, L-carnitine.

Sokszor előfordult már az is a táplálékkiegészítők piacán, hogy számos stimuláns betiltásra került (efedrin, vagy a DMAA) éppen amiatt, hogy az egészségkárosító hatása sokkal nagyobb volt, mintsem megérje a kockázatot. Szóval okosan azért a kiegészítőkkel!

3. Nem mindegy az sem, hogy mikor!

Az időzítés a kulcs: a legtöbb kiegészítőt étkezés előtt és edzés előtt olyan 30-40 perccel javasolják. Azonban bár a vacsora is egy étkezés, de az alvás minőségét teszed tönkre vele, ha este stimulánsokat veszel be. A megfelelő minőségű és mennyiségű alvásról beszéltünk már többször, és nem mennénk bele most is. A lényeg, hogy esete ne pörgessük magunkat, ha lehet!

4. A folyadékpótlás zsírégető kúra alatt!

Mivel a zsírégetők gyorsítják az anyagcserédet, ezért a folyadékpótlás is megemelkedik. Többet izzadsz, többet jársz wc-re, emiatt könnyen dehidratált leszel. Kalkuláld bele a tervbe, hogy a zsírégetők szedése alatt bizony olyan 10-15%-kal gyorsabban vesztesz vizet. Napi 3-4 liter víz naponta segít abban, hogy elkerüld a dehidratációt.

5. A zsírégetőt kúraszerűen alkalmazd!

Nem lehet folyamatosan szedni egész éven át a zsírégetőt, mert egyrészt ugyanúgy hozzászokik a szervezet, mint egy droghoz és már nem vált ki hatást másrészt egészségkárosító és ronthatja az edzés eredményességét. A stimulánsok túlzott használata a kortizol (stresszhormon, tudod, ami gátolja többek közt az izomépítést) kiválasztást serkenti, és emiatt romlik a fejlődésed.

A legjobb talán, ha olyan 3-4 használat után tartasz egy 2 hetes szünetet a stimulánsokat tartalmazó készítményekkel. A köztes két hétben valami "nem pörgetős" alternatívaként akár bevethetsz étvágycsökkentőket, ha mindenképp szeretnél valamit szedni.

Gil / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

get_ripped_6_pack_abs_reskin_2.jpg

A zsírbevitel egészséges és finom módja - diétánál is

Akár diétázunk, akár nem, a zsírbevitelt nem szabad elhanyagolni. Nézzük meg mit és mennyit ehetünk diétában.

taplalek_kiegeszitok_dietahoz_1.jpg

Zsírégetők... vannak még csodaszerek, vagy maradtak a hazug ígéretek?

Utálod, hogy megint egy csomó pénzt elvertél hangzatos, zsírégetőkre... és a hatás elkeserítő? Olvasd el a cikket, és változtasd meg a hozzáállásod a sikerért!

ehezes_es_a_zsirbontas_karos_oldala_03.jpg

Az éhezés és a zsírbontás káros oldala

Ha a célod akár a fogyás, akár az izomépítés, akkor nagyon hasznos megismerni ezeket a folyamatokat, hogy elérhesd a céljaidat. Jöjjön tehát az anyagcserénkről egy cikk, amely segít megérteni a diétánk HOGYAN-ját és MIÉRT-jét!

helyi_zsrgets_02.jpg

Mítoszok és kutatások nyomában: van-e lokális zsírégetés?

Egyes emberek bizonyos területekre hízékonyabbak... és van ahová kevésbé. De az létezik, hogy egyes területekre jobban hízunk, akkor ennek az ellentéte is működhet-e: azaz lehet-e adott területről célzottan fogyni? Van-e zsírégető edzés hasra?

dita_023.jpg

5 + 1 jótanács a zsír elleni harchoz!

Bár vannak, akik tartják egész évben a diétát, de a többség a nyár közeledtével keresi trükköket, hogy kerüljön versenysúlyba minél egyszerűbben, minél kisebb ráfordítással. Íme alább 5+1 egyszerű, praktikus tanács.

dita_017.jpg

Legbeváltabb zsírlefaragó módszerek

Mostani írásunkban tényleg a legalapvetőbb tippeket próbáljuk tálalni, hátha segítenek végre túllendülni azon az ingoványon, amibe beleragadtál a nagy fogyásod során.

has02_2.jpg

Hogyan fokozhatod a zsírégetést az edzés alatt?

Most megtudhatod, hogyan étkezz edzés előtt, illetve milyen kiegészítő-párost használj annak érdekében, hogy edzéseddel minél több zsír vesszen a süllyesztőbe!

has02.jpg

Zsírégetők áttekintése: esélyt se adjunk a zsíroknak!

Úgy döntöttünk, hogy egy áttekintést fogunk csinálni, amivel sikerül remélhetőleg segítséget nyújtani és rendszerezni, hogy a legnépszerűbb zsírégető hatóanyagok miképpen fejtik ki a hatásukat, és emiatt esetleg mit-mivel érdemes kombózni, hogy a zsíroknak esélyt se hagyjunk!

carnitine_02.jpg

A zsírégetésen túl: mire jó MÉG az L-carnitine?!

Az L-carnitine az egyik legnépszerűbb zsírégető - azonban hatása a testsúlyszabályozáson bőven túlmutat! Ismerd meg, mire jó még ez a kiegészítő!