Tesztoszteron fokozót a nagypapának!

Táplálékkiegészítők időskorban - 2. rész

Már pedzegettük, hogy sok esetben az idősebb korosztály is nyugodtan szétnézhetne az étrend kiegészítők között, hiszen a marékszám beszedett gyógyszerek helyett a táplálékkiegészítők egy egészségesebb, mellékhatásoktól jóval mentesebb utat jelentenének.

, most viszont egy kicsit konzervatívabb vonallal folytatjuk az időskori étrend kiegészítők ajánlását.

Csonterősítők

Nagyjából 35-40 éves kor körül szép lassan csökkeni kezd a csontjaink ásványi anyag tartalma. Van egy olyan "mágikus" szó, hogy BMD (Bone mineral density - ez az angol rövidítése a csont ásványi anyag mennyiségének), ami azt fejezni ki, hogy a csont egy köbcentiméterén mekkora a kalcium jelenléte.

Bár azt bebizonyították, hogy a rendszeres edzés - kiváltképp a súlyzós edzés - lassítja a folyamatot, azonban ez önmagában mégsem elég. Pláne, ha hozzávesszük, hogy a mi nagyszüleink többségében nem nagyon végeztek sporttevékenységet, emiatt az Ő esetükben a helyzet 70 éves korra már nagyon ijesztő tud lenni! Éppen ezért a csonterősítők alkalmazása hatékony lehet minden idős embernél.

Azonban a csonterősítők nem csak idősebb korban ajánlottak, hiszen azt is bebizonyították, hogy az edzéssel és a megfelelő ásványi anyag pótlással a csontsűrűség növelhető már fiatal korban is. Ha ilyenkor elég ásványt "rakunk a bankba", akkor nyilván a leépülés is másképp fog lezajlani. A professzionálisan összeállított csonterősítők segítenek abban, hogy minél inkább lassítsuk a leépülést, megakadályozva, hogy csontszerkezet ritkává (ezáltal törékennyé) váljon.

Az egyszerű ásványi anyag alapú kiegészítők helyett érdemes olyan komplex csonterősító terméket választani, melyek beépülést segítő vegyületek is tartalmaznak!

4 780 Ft -15% 4 080 Ft
now_bone_calcium_1200.jpg

Természetes hormonfokozók

Ahogyan csökken a hormontermelés, úgy indul meg az izomvesztés - aki mondjuk élt már anabolikus szteroidokkal, az nagyon is tisztában van, hogy az ember ilyenkor úgy ereszt le, mint a lufi.  Amikor a szervezet saját hormontermelése természetes módon lassulni kezd, akkor éppen ilyen változások fognak elindulni a testben, csak épp lassabban.

Ahogy csökken a tesztoszteron szint, úgy szaporodik fel a zsírszövet és kezd el fogyni az izom. Sokszor a magas vérnyomás - ami mondjuk a túlsúly miatt alakul ki - közvetve összefüggésben áll a hormonszint csökkenéssel. Tehát ha összematekozzuk a dolgot, akkor megállapíthatjuk, hogy a tesztoszteron pótlás hatására javul a testösszetétel, ami pedig kihat a vérnyomásra is!

A tesztoszteron termelést serkentők nagyon sok pluszt nyújthatnak akár a különösebb fizikai munkát nem végző időseknél is, mivel a hormonkiválasztás serkentésével sokkal energikusabbak lesznek és az esetleges regenerációs folyamatok is hatékonyabban mennek végbe.

16 080 Ft -10% 14 480 Ft
bsn_axis_ht_120.jpg
5 180 Ft -15% 4 380 Ft
dymatize_trib650_100.jpg

Gil / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

izuletvedo.jpg

Ízületvédők - A glükózamin

tpkieg_idseknek_01_1.jpg

Edzés 50 év felett

senior_tapkieg.jpg

Nem csak a húszéveseké a világ

Lássuk most a táplálék kiegészítők áttekintését idősebb sportolóknál. Meglepő dolgok is vannak ám a listán!

kell_e_protein_02_1.jpg

Arginin

Egy népszerű aminosav, mely a növekedési hormon és a kreatin foszfát termelésének serkentésével, az értágító nitrogén oxid prekurzoraként hozzájárul az izom növekedéséhez, illetve a zsírvesztéshez.

bcaa.jpg

BCAA

A BCAA az egyik legfontosabb kiegészítő, nemcsak izomépítő folyamatok katalizálásához, hanem diétához is elengedhetetlen. Akiknek hosszú és kemény edzései vannak, azoknak pedig egyenesen kötelező!

ginseng_1.jpg

Ginseng

Ki ne kutatná azt a csodaszert, mely meghosszabbíthatja az életünket, erőt, egészséget és boldogságot adva? Nos, egyesek úgy vélik, megtalálták a megoldást egy kis növény formájában. Ő lenne a ginseng, vagyis az "élet gyökere".

kreatint_nagyinak_02.jpg

Kreatint a nagyinak!

Táplálékkiegészítő a nagyinak? Miért ne?! Bizony sokkal kevésbé lenne káros, hogyha a töménytelen mennyiségű gyógyszerek helyett inkább egyszerű étrend kiegészítőkkel próbálnák orvosolni a helyzetet.

zma_03.jpg

ZMA

Állítsd magasabb fokozatra az izomépítést és a regenerációt! A ZMA alkalmazása optimális tesztoszteron és növekedési hormon szintet eredményezhet a szervezetben, ezen felül javítja az alvás minőségét is!

no_fokoz_03.jpg

NO-fokozóval az érrendszer egészségéért!

Az NO-fokozók népszerű edzés előtti kis motyók, mellyel jobban durran a mell, a láb… eresebb a bicepsz, motiváltabb az edzés… Viszont ezen kívül van ám az NO-nak egy másik, szintén fontos és nem figyelmen kívül hagyható oldala!

b6_01.jpg

Növekedési hormonszint növelés B6 vitaminnal?!

Egy érdekes kutatási eredményre bukkantunk, amit most kicsit körbe is járunk: valóban lehet-e B6 - vitaminnal fokozni a növekedési hormonszintet? És ha igen, mennyi lenne a hatásos adag?

hgh_04.jpg

Növekedési hormon fokozók

Nézzük mik is azok a rejtélyes, sokszor csodaszernek címkézett növekedési hormonfokozók – mit tudnak, és mi az, amit nem!

fehrje_07.jpg

Fehérje – nem a gyúrósok kulacsába való?!

Ez írás nem(csak) aktívan sportolóknak szól, hanem átlagemberek olyan célcsoportjainak is, akik szintén nem tudják, mire jó a fehérje bevitel!

tpkieg_idseknek_03.jpg

Sohasem késő! Avagy testformálás 50 felett!

"Két dologhoz nem lehetsz túl öreg: a sporthoz és a szerelemhez." Na már most a romantikus oldalunk erős hiányosságai miatt inkább maradjunk az elsőnél: vagyis a sportnál!

vitamin_idseknek_01.jpg

A legfontosabb vitaminok és nyomelemek 50 év felett

Íme a legfontosabb vitaminok és ásványi anyagok, amelyek bevitelére fokozottan ügyelnünk kell idősebb korban (még inkább)!

Időskori vitalitás: a mi "örök fiatalság" csomagunk!

Összeválogattuk azokat az étrend kiegészítőket, amelyek kifejezetten a vitalitást és az öregedés lassítását célozzák meg!

cink_01.jpg

Egy alulértékelt kiegészítő vallomásai

Nem csak erőt, javult kedélyállapotot, megnövekedett szexuális teljesítményt hozhat, hanem arra is részletesen ki fogunk térni, hogy a rák elleni kutatások mostanában ünnepelt csodafegyverként tekintenek rá!

multivitaminnal_a_rk_ellen_01.jpg

Multivitaminokkal a rák ellen

Három tényező, ami akár felére is csökkentheti a daganatos betegségek kialakulását! Egy olvasást legalább megér, nem?

teszto_01.jpg

Természetes tesztoszteron fokozás

Nézzük meg, hogy milyen étkezési irányelveket érdemes betartani, hogy a teszto-szinted maximalizáld - szteroidok nélkül is!

zletvdt_de_melyiket_02.jpg

Ízületvédőt, de melyiket?

A mai cikkben megmutatjuk, hogy mire figyelj, ha ízületvédő vásárlásra vetemednél!

Vitaminrabló betegségek és szokások: kinek kell több C-vitamin?

Vajon Te is azon személyek közé tartozol, akiknek emelt szintű c-vitamin bevitel szükséges? És ha igen, akkor vajon mennyi lenne az optimális adag?

tpllkkiegsztk_01.jpg

A táplálékkiegészítők ismeretlenebb oldala

A táplálék kiegészítőkben sokkal több van, mint hinnéd! Soron következő cikkben szeretném bemutatni a kiegészítők eddig talán ismeretlen oldalát és felhasználási aspektusát – mellyel mindenki beláthatja, hogy nemhogy nem károsak, hanem akár az "átlagember" is használhatja!

vitamin_012.jpg

Miért kötelező vitamint szedni?

A vitaminok fontosságát már ezernyi cikk hangoztatta - úgyhogy most más irányból közelítjük meg a témát: elmondjuk, hogy konkrétan mely vitaminok segítik elő a zsírvesztést, illetve a teljesítmény javulását erő- és állóképességi sportokban!