Termogenikus zsírégetők

Tudj meg most mindent a termogenikus zsírégetőkről!

Népszerűek, hangzatosak, hírhedtek. Felpörgetett energiaszintet, sebtében leolvadó kilókat, és a sivatagnál is szárazabb izomtömeget ígérnek. Vajon ez ismét csak egy üres, reményeket sugalló reklámszöveg, vagy okosan használva valósan segíthetik a céljainkat?

Természetes előfordulásuk
A termogén zsírégetőket természetes növényi forrásokból nyerik ki, melyek olyan serkentő hatóanyagokat tartalmaznak, mint például a szinefrin, koffein, és a hírhedt efedrin.

Hatása - mi az, amit a termogenikus zsírégetőktől elvárhatunk?

SEGÍTHET abban, hogy jobban pörögjön az az anyagcsere...

A termogenezis az a természetes folyamat, amelynek során a szervezet hőenergiát állít elő.  A termogenezis fogalma szorosan összekapcsolódik az anyagcsere hatásmechanizmusával: ugyanis a fokozott hőtermelés élénkíti az anyagcsere-folyamatokat, mely pedig nagyobb fokú kalória felhasználást eredményezhet. A termogenikus zsírégetők olyan anyagok, melyekkel befolyásolható a szervezet termogenezise. Hatásukra ugyanis megemelkedik a szervezet alaphőmérséklete, fokozódik az anyagcsere, így napi szinten az elhasznált energiamennyiséget növelhetik, ezáltal pedig hozzájárulva a hatékonyabb zsírvesztéshez.

SEGÍTHET némi extra energia beszerzésében...

A termogenikus zsírégetők olyan összetevőket tartalmazhatnak, amelyek a mellékvese hormonjainak (adrenalin, noradrenalin, dopamin) stimulálásával megnövelik a szervezet energiafelhasználását. Olyan löketet adhatnak a testednek, amitől nemcsak az anyagcseréd, hanem a tested minden porcikája pöröghet az edzéseken, - így az extra alacsony kalória bevitelen tengődő diétázó sem fog életunt kedvvel, fáradtan vánszorogni a futópadon.

SEGÍTHET agyilag is helyre tenni...

A központi idegrendszerre gyakorolt hatásán keresztül segítenek a hatékonyabb mentális fókusz kialakításában. Ez kimondottan előnyös lehet nemcsak a testépítésben, hanem más, koncentrációt igénylő sportoknál (pl. küzdősportok, csapatjátékok, stb.)

SEGÍTHET csökkenteni az étvágyadat...

Egyes tapasztalatok szerint segítenek csökkenteni az étvágyat, - vagy legalábbis mérséklik azt.

Észrevettél valamit? A kulcsszó mindenhol a SEGÍTHET szó volt. Ha nem diétázol megfelelően, és nem sportolsz mellette, akkor a termogenikus zsírégető önmagában szinte csak kidobott pénz. De ha képes vagy Te is megtenni az alaplépéseket a célodhoz, akkor ezek az összetevők jó barátként átsegítenek a diéta ismert akadályain – azaz a belassult anyagcserén, a fáradékonyságon, koncentrációs nehézségeken és a farkaséhségen.

Alkalmazása, használatával kapcsolatos tudnivalók

A komplett termogén zsírégetők hatása az enyhétől az egészen vad pörgetőkig megtalálható. Mi pedig maximalisták vagyunk, szeretünk elmenni a végletekig és az edzésünkből is a lehető legtöbbet kihozni - de ugye nem mindegy milyen áron. Olvasd el figyelmesen a használattal kapcsolatos tanácsainkat!

Mindenek előtt!!! Kik NEM szedhetnek stimuláns hatású, azaz termogén zsírégetőket? Csakis teljesen egészséges emberek számára javasolt a szedése.

Akiknek bármiféle keringési rendszert érintő problémája van, cukorbetegségben és egyéb anyagcserezavarban, vagy más krónikus betegségben szenved, annak TILOS a termogén zsírégetőket használnia.

Szintén felhívnánk a figyelmet arra, hogy a felfokozott fizikai állapot, és a központi idegrendszerre gyakorolt hatások miatt a depressziót, pánik szindrómát és egyéb pszichés problémákat súlyosbíthatja, ezért szedése ebben az esetben sem javasolt.

Mikor érdemes bevenni őket?

A termogén zsírégetők használatával kapcsolatosan kétfajta nézet uralkodik, és mindegyik oldalnak megvan a maga miértje.

Az első, és gyakoribb eset: Használd edzés előtt fél órával, éhgyomorra.
Előny: ahogy már említettük a hatóanyagoknak köszönhetően növeli az energiaszintet, melynek edzés közben vesszük igazán nagy hasznát. A felspannolt állapotnak köszönhetően nagyobb kedvvel ugrunk neki a súlyoknak, vagy a futógépnek - és ennek köszönhetően még több kalória mehet a süllyesztőbe. Nem célszerű viszont este termogenikus zsírégetőkkel edzeni, mert pörgető hatásuknak köszönhetően bizony akár a hajnali órákig is énekelheted a "Nem jön álom a szememre..." nótát.

A másik nézet: mivelhogy az edzésnek megvan a maga anyagcsere pörgető hatása, ezért a termogén zsírégetőket edzéstől függetlenül, reggel/délelőtti órákban, éhgyomorra kell bekapdosni.
Ez a tábor azzal érvvel, hogy a hatékonyan végzett kardió vagy súlyzós edzés így is-úgy is megemeli a pulzusszámot, vérnyomást és a testhőmérsékletet, és ha erre a természetes folyamatra még rádobunk még egy stimuláns zsírégetőt, akkor az bizony már túlzott terhelésnek teheti ki a keringési rendszerünket. Ezzel ellentétben az edzéstől függetlenül alkalmazott termogén anyagokkal a pihenőnapon is élvezhetjük a fenti hatásokat - azaz felélénkíthetjük magunkat és az anyagcserénket - nagyobb fokú egészségi kockázatok nélkül.

4344,5015,920,7354,961,4866,5013,1617,5020,4261,5276,3863,9664,8689,6655

Mennyi a beviteli mennyiség?
A beviteli mennyiség minden dobozon megtalálható és feltétlenül tartsd be. A stimulánsok iránti érzékenység nagy egyéni eltéréseket mutat. Ahhoz, hogy megtaláld a Te határaidat, mindig a legkisebb mennyiséggel indulj.

Miért érdemes ciklizálni a termogenikus zsírégetőket?
Egyrészt, mert a szervezetünk egy idő után hozzászokhat a stimulánsok hatásaihoz, és így a várt hatás hamarosan csökkenni fog. Ugyanakkora eredmény eléréséhez egy idővel már nagyobb dózisra lenne szükség – amit pedig nem emelhetünk a végtelenségig. Másrészt a stimulánsoknak köszönhető végtelen energia kimerítheti az amúgy is diétán tengődő tested véges kapacitásait, és könnyen túledzésbe, kedvtelenségbe, sérülésbe csaphat át a menet. Harmadrészt pedig nem lehet állandóan stimulánsokon élni. Hidd el, a szervezeted hosszabb távon egyáltalán nem díjazná. Javasolt ciklikus alkalmazásuk: nagyjából 8 hét után érdemes egy rövid 1-2 hetes szünetet tartani szedésükkel.

Mellékhatása
A termogén zsírégetők - pláne nem megfelelő alkalmazás során - bizony megterhelik a szív-és érrendszert, és ezáltal fokozott terhelésnek teszik ki a szervezetet. Ha nem megfelelő mennyiségben alkalmazod, vagy túlzottan is érzékeny vagy a stimuláns valamely összetevőjére, akkor a következő mellékhatásokkal kell számolnod, mint például a megnövekedett vérnyomás és pulzusszám, irritáció, alvászavarok, kézremegés, idegesség, ingerlékenység stb.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények
Edzés előtt egy órával éhgyomorra:

- Koffein 200-300 mg,
- Tirozin 1500-2500 mg,
- Acetyl-L-Karnitin 500-750 mg Ennyi!

http://fitbuilder.hu/termek/BioTech_Power_Force_60_kapszula.html

http://fitbuilder.hu/termek/Peak_Tyrosin_120_kapszula.html

http://fitbuilder.hu/termek/Aminostar_ALC_Acetyl-L-Carnitin_60_kapszula.html
Béla Bá | 2012-04-25 09:55:16
Reggel Bevettem 2 és az egész testem kipirosodott ez volt a 4. Nap és eddig nem volt mellékhatás ne szedjem tovább?
Puszedli Szandi | 2013-11-10 07:12:59

Kapcsolódó cikkek

edzs_kis_sllyal_04_1.jpg

A válasz az örök kérdésre: Hogyan lehet kockás hasizmom?

Reméljük ezúttal sikeresen kivesézzük a témát: íme az egyetlen, igaz út, ami a kockás hashoz elvezet! 7 lépés teljesítésével akár Te is eljuthatsz a vágyott formáig!

ehezes_es_a_zsirbontas_karos_oldala_03.jpg

Az éhezés és a zsírbontás káros oldala

Ha a célod akár a fogyás, akár az izomépítés, akkor nagyon hasznos megismerni ezeket a folyamatokat, hogy elérhesd a céljaidat. Jöjjön tehát az anyagcserénkről egy cikk, amely segít megérteni a diétánk HOGYAN-ját és MIÉRT-jét!

amikor_azt_hiszed_hogy_pntek_van_de_rjssz_hogy_mg_csak_cstrtk.jpg

Az igazán rejtélyes X-akta: hogyan lehet VALÓBAN hatékonyan lefogyni?

Döntsd el, hogy mit akarsz: megnyugtató hazugságokban és tévhitekben élni, vagy végre elérni az álom testalakodat? Ha az utóbbi, akkor szedjük szépen össze magunkat és a legfontosabb alapokat a valóban hatékony testsúlycsökkentéshez!

helyi_zsrgets_02.jpg

Mítoszok és kutatások nyomában: van-e lokális zsírégetés?

Egyes emberek bizonyos területekre hízékonyabbak... és van ahová kevésbé. De az létezik, hogy egyes területekre jobban hízunk, akkor ennek az ellentéte is működhet-e: azaz lehet-e adott területről célzottan fogyni? Van-e zsírégető edzés hasra?

kitrs_040_2.jpg

Strandszezon kiegészítők: mitől lehetsz még jobb formában!?

Kiegészítők a klasszikus zsírégetőkön túl... amelyek segítenek, hogy hatékonyabban csökkentsd a zsírt és hozd a top formád!

fogyni_minden_ron_04.jpg

Fogyni, de nem akárhogyan!

A következő cikk egy iránymutatás, ami alapján kiszelektálhatod, hogy melyik diéta hatékony, és melyik az, ami jobb, ha inkább a kukába végzi!

has01_1.jpg

Zsírégetőt, de melyiket?

Reméljük ezzel az írással rendbe rakjuk egy kicsit a zsírégető kérdéseket, és alkalomadtán Te is ki tudod választani a hozzád leginkább passzoló terméket.

koffein_02.jpg

Koffein: a barátod vagy inkább az ellenséged?

Miképp hat a koffein a zsírégetésre? Na és a vérnyomásra? Van-e köze a koffeinnek a rákhoz? Többek között ezekre a kérdésekre is megtaláljátok a választ - a legfrissebb kutatások fényében!

alig_eszem_02.jpg

"Alig eszem, de mégsem fogyok?!"

A diétázók körében az egyik legfelkapottabb problémakört vesézzük ki: "Alig eszem, akkor miért nem fogyok?" Hát, most megkapod a választ!