Táplálékkiegészítő tippek csajoknak – az izomtömeg növeléshez

Hozd ki minden edzésen magadból a maximumot!

Elmentél, edzettél, kifulladásig. Néha még azon is túl… Az ilyen kemény csajok, mint Te, biztos elérik a céljukat…és az ilyen kemény csajoknak bizony a tökéletes kiegészítők is kellenek! Jöjjenek a leghatékonyabb, tömegnövelő szerek nőknek!

Ha nőkről és táplálék kiegészítőkről eddig egy lapon esett szó, akkor biztos lehettél abban, hogy egy zsírégető volt a dologban. De nem ebben a cikkben! A megfelelő táplálék kiegészítés igazából nem egy-két termékes választás, hanem – nyílván céljaidhoz megfelelően illeszkedő – piramisszerűen felépített program.

A piramis alját azok az alapkiegészítők jelentik, melyet igazából mindenkinek céltól függetlenül ajánlunk, hiszen az optimális működéshez kellenek. A rettegett vitamin teóriákat félretéve zárjuk rövidre a történetet: ha keményen edzel, igenis  kell egy erős multivitamin (ha szükséges akkor plusz C-vitaminnal, ásványi anyagokkal és omega-3-al kiegészítve). Ha mindemellett egy minőségi fehérjénk is van, akkor már nem állunk rosszul.

Ezek az alapok - amiket már korábban kitárgyaltunk, aki lemaradt, ! Ha ezeken túl szeretnénk építkezni, akkor lépjünk a következő szintre.

Jöjjenek a leghatékonyabb, tömegnövelő szerek nőknek!

A kreatinok
Ha eddig azt hitted, hogy a kreatin legalább annyira pasi dolog, mint az Avangers, akkor most kiábrándítalak: ha súlyzós edzést végzel, és célod az erő növelése, akkor a kreatin nálad is roppant hasznos kul(a)cstartozék lesz. A kreatintól nem kell tartani, nem kox, nem hízlal, nem leszel tőle valami rettenet. A kreatin a szervezetünkben is megtalálható, és ez az izom összehúzódások energiaforrása.

A kreatin kiegészítés elsődleges előnye, hogy nagyobb intenzitással és erőbedobással tudsz edzeni, és több munkát tudsz elvégezni, mielőtt az izom kifáradna. Ez gyakorlatiasan úgy néz ki, hogy nagyobb súllyal tudsz dolgozni, több ismétlésre leszel képes -  ami pedig ugye az izomnövekedés alapja.

Még egy dolog, ami fel szokott merülni problémaként: a kreatin önmagában nem hízlal, egyes formulái némi vizet megköthetnek, de egyre több újfajta formula kerül piacra, melyre ez a probléma sem jellemző - ez fontos kritérium, amikor tömegnövelő szereket javaslunk nőknek. Megjegyzem, a különféle kreatin formulákra eltérően reagálhatunk, ki kell kísérletezni melyik hozza leginkább erőben és formában is a hatást.

Aminosavak
A fehérje formuláktól alapvetően gondoskodnak a szükséges aminosav mennyiség beviteléről, ám van néhány aminosav, melyek plusz fogyasztása további előnyöket szolgáltathat, ha nagyobb izmokért küzdünk, vagy a minőségi, zsírmentes testtömeg növelés gyorsan szeretnénk megalapozni.

19 780 Ft -22% 15 480 Ft
animal_nitro.jpg

Most főképp a BCAA fontosságát emelném ki. A BCAA egészen pontosan 3 aminosav - leucin, izoleucin és valin – kombinációja. Ezen három aminosav esszenciális, vagyis a szervezet nem tudja előállítani, illetve az edzés során ezek az aminosavak "fogynak el" az izomszövetből, így a plusz BCAA bevitel mindenképp okos ötlet. Nem csak az edzés alatti teljesítményt, hanem a regenerációs illetve az anabolikus (izomzatot építő) folyamatokat is nagyban gyorsíthatod az edzések körül plusz BCAA bevitellel!

8 180 Ft -28% 5 880 Ft
bsn_amino_x_435g.jpg

Egyéb izgalmas kombinációk…ha szét akarod szedni a termet :)
Amikor az edzés megreked, csökken az edzéskedv, vagy elmaradnak a szokásos edzés utáni meggyötört és egyéb halál közeli élmények, érdemes kipróbálni az edzés előtti formulákat! Én nem hiszek abban a mondásban, hogy a 70% a kaja, 30 % az edzés…szerintem mind a konyhában, mind a teremben legyen 100%-os a hozzállásod…az egyik nem működik a másik nélkül. Hiába tartod precízen az étrendet, ha az edzésed puhány, akkor Te is az maradsz.

A kemény edzéshez pedig a legjobb kiegészítő az akarat…és a következő edzés előtti kis csapat: a megállíthatatlan energiát adó béta-alanin, az agyunkat és minden porcikánkat az edzésre hangoló koffein és taurin, valamint a pumpáltságot, a telt izmokat adó nitrogén-oxid fokozókat találunk meg - melyek garantáltan megadják a kedvet, hogy minden edzésen kihozd magadból azt a bizonyos maximumot!

Nem kell ezeket külön-külön összebogarászni, mert a gyártók ezen hatóanyagokból izgalmas edzés előtti teljesítménynövelő kombinációkat hoztak létre, hogy az erő, a vér és a kedv megtöltse a tested minden porcikáját. Nincs több unott lézengés, félbemaradt ismétlés!

9 680 Ft -15% 8 180 Ft
bsn_hyper_fx_315.jpg
15 380 Ft -19% 12 480 Ft
bsn_no_xplode_20_eu_1080.jpg

És ráadásul ezen kiegészítők nem csak afféle lelki-testi tuningnak hivatottak: a véráramlás fokozásával több tápanyagot juttatva az izmokhoz nagyban elősegítik az építő és a regeneráló folyamatokat. Ha bármilyen egészségügyi problémád van, vagy érzékeny a stimulánsokra, akkor koffeinmentes energizálót keress!

Tömegnövelő szerek nőknek összegezve:
Reggel: multivitamin
Edzés előtt/közben: mehet kedvenc energiafokozód, illetve én ilyenkor szoktam a BCAA-s, kreatinos italt bekortyolni.
Edzés után: tejsavófehérje

És hamarosan jön az utolsó nagy falatunk: a megfelelő kaja belövése.

Szilvi / FitBuilder TEAM

!!! Ha edzés vagy diéta/étrend tervezés terén személyre szabott segítséget szeretnél, keress bátran: szilvi.toke@gmail.com

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

csajok_protein_1.jpg

A nőknek is kell edzés után protein?

A legtöbb helyen az a felállás, hogy a súlyzós edzés után a lányok tesznek inkább még pár büntető kört a futópadon a hatékonyabb eredmények érdekében. Kár, hogy hatékonyabb lenne inkább Nekik is egy fehérjeturmixot inni.

zsiros_mitoszok_05_1.jpg

Csajok és a tejsavó proteinek. - Nem csak nőknek!

Milyen proteint igyunk edzés után? Bár a legtöbb pultos lány csak a proteinek ízének kiválasztásával szokott sarokba szorítani minket, de azért legyünk tisztában milyen típusú tejsavó proteinek is vannak.

ha_unod_cardio.jpg

Csajok, ha unjátok már a kardió gépes edzést...

Ha Neked is ősi ellenséged a monotonitás és a kardió-részleg, akkor ki ne hagyjátok ezt a cikket!

edzs_utni_turmix_03_4.jpg

Glutamin

A glutamin az izomszövet aminosav tartalmának mintegy 60%-át alkotja. Nagyobb megterhelés esetén - intenzív edzés; műtét után; illetve betegségek folyamán - mindenképpen a külső pótlása szükséges.

jnl_1_2.jpg

7 gyakorlat, amit sosem végeznek a lányok a teremben

Mindig is voltak, és lesznek is olyan tipikus gyakorlatok az edzőteremben, amelyre egy átlagos lány sohasem vetemedne. A kérdés az, hogy Te vajon több vagy, mint az átlag?

tolas_01_2.jpg

Béta-alanin

A Béta-alanin nem csak a testépítők, erőemelők és állóképességi sportolók körében népszerű, hanem egyszerűen azon hobbisportolók számára is kiváló, akik növelni szeretnék a teljesítményüket és egy izmosabb formára vágynak.

tipp_az_edzshez_01_1.jpg

Nitrogén-oxid

Ha az izomfejlődés, állóképesség javulás, gyorsabb regeneráció és a keringési rendszered egészsége fontos a számodra - akkor mondj igent a NO-ra!

sszetev111.jpg

Kreatin

A kreatin az egyik legnépszerűbb kiegészítő az erősportokban: megnöveli a test tömegét, fokozza az izom erejét, késlelteti a fáradtságérzetet, mivel az ATP képzés során energiát biztosít.

bcaa.jpg

BCAA

A BCAA az egyik legfontosabb kiegészítő, nemcsak izomépítő folyamatok katalizálásához, hanem diétához is elengedhetetlen. Akiknek hosszú és kemény edzései vannak, azoknak pedig egyenesen kötelező!

halado_edzesterv_noknek_1.jpg

Haladó edzésprogram csajoknak

Ha úgy érzed, hogy az aerobik, a pehelysúlyok és a taposógépek ideje lejárt, és szeretnél idén nyáron végre tökéletes formában mutatni, akkor kövesd az alábbi edzésprogramot!

halado_edzesterv_noknek_2_1.jpg

Csajok és a rettegett táplálékkiegészítők

Jöjjön egy csajosabb írás: ismerjük meg a táplálék kiegészítőket női szemmel! Hasznos és objektív infók, hogy Te is eldönthesd, mire van szükséged!

tomegnoveles_csajoknak_13.jpg

Izomtömeg növelés csajoknak? Izomtömeg növelés csajoknak!

Takarítsd ki a tudatodból a vékonyságot éltető sztereotípiát, és mutasd meg, hogy a női testformálás nemcsak diétából és kardióból áll. Feszes formák? Ahhoz bizony kell az az izomszövet!

izomtom_edzesterv_csajoknak_01.jpg

Izomtömeg növelő edzésterv - csajoknak

A női test nem érdemli meg, hogy csak diétára és kardió edzésre legyen ítélve, így összeállítottunk egy edzéstervet, ahol elsősorban az izomtömeg növelésre fogunk fókuszálni!

miert_nem_emelnek_a_nok_nagy_sulyokat_050.jpg

Miért nem emelnek a nők nagy súlyokat?!

Nézzük meg, hogy igazából hogyan kellene a nőknek edzeniük - szemben azzal, miképpen jelenlegi a nők 85%-a edz...

izomtmeg_csajoknak_01.jpg

Izomtömegnövelő étrend csajoknak!

Nézzük meg, hogy pontosan mit kellene (t)enni, ha csaj létünkre végre nem fogyni, hanem erősödni, izmosodni szeretnénk!

fenk_04.jpg

Gyűjtögető módszer a kerekebb fenékhez!

A szépen formált, izmos és kerek popsi felé vezető út pedig létezik... csak épp kitartó munkával, égető fájdalmakkal és kőkemény ismétlésekkel van kirakva. Vágjunk bele, ismerjük meg az egyik kedvenc, farizom-gyilkos edzésmódszerem!

integet_izmok_02.jpg

Búcsú az integető izmoktól!

Íme a két kedvenc, akár otthon is elvégezhető tricpesz gyakorlatunk, melyeket rendszeresen végrehajtva - vagy csak a szokásos edzéstervbe bevéve - hatékonyan fogják a karodat formálni!

Várandós anyák testedzése

Ma egy speciálisabb témát vettünk elő: alapelvek, melyet a kismamáknak mindenképp be kellene tartani a testedzésük során!