Peak Createston - egy valódi szteroid-alternatíva

Minden sportoló szeretne maximális erő, dinamikus erő-, és izomtömeget elérni a lehető legkisebb testzsírhányadossal. Elérhető ez az egészség megóvása mellett, és legális módszerekkel? Itt a megoldás!

A tapasztalatok azt mutatják, hogy az élsportolók hasonló edzésmódszerekkel edzenek, szinte kivétel nélkül rosszul étkezik (általában csak a testépítők ügyelnek pontosan az étkezésükre), és ilyenkor nyúlnak – ahogy azt a rendszeresen visszatérő doppingbotrányok igazolják – úgynevezett anabolikákhoz, vagyis hormonbázisra épülő szteroidokhoz, hogy teljesítőképességüket a maximálisra növeljék.

Ezek a kémiai-gyógyszerészeti anabolikák nem csupán illegális doppingszerek, hanem nagyon károsak is az egészségére, legfőképp akkor, ha fiatal sportolók – vagy akár sportolónők - ellenőrzés nélkül szedik. Legyünk őszinték, a legtöbb élsportolónak az egészsége másodlagos (bocs, de ez így van!), és csak a félelem, hogy „lebuknak” a doppingteszten, tartja őket vissza a gyógyszerektől.

Az utóbbi években egyre jobb természetes, veszélytelen, és mindenek előtt engedélyezett „szteroid-alternatíva”-t fejlesztettek ki, melyekkel egyre több amerikai, és növekvő számban nyugati sportolók gond nélkül átmennek a doppingvizsgálatokon, és mégis csúcsteljesítményeket nyújtanak, ami pont az athéni olimpián mutatkozott ki.

Vagyis azt lehet mondani, hogy a különbség egy sikeres, és egy kevésbé sikeres sportoló között kevésbé függ az edzéstől, mint sem a felépítő anyagokon, melyeket fogyasztanak, és ma már lehetséges doppingszerek nélkül, tápanyagmátrixok segítségével nemzetközi csúcsteljesítményeket elérni.

A következőkben bemutatjuk a „Createstont”, egy nagyon hatékony, és természetes szteroid-alternatívát, ami tápanyagokra épül, és elmagyarázzuk komplex táplálkozáspszichológiai összefüggéseit.

Először definiálni kell, melyek azok az anyagok, amelyekre a sportolónak szüksége van a maximális erő-, és izomtömeg felépítéséhez.

Fő tápanyagok:

- Fehérjék, és aminosavak (ez az alapvető építőanyaga minden izomsejtnek, és hormonnak)
- Szénhidrátok (minden testben végbemenő építő folyamat, és teljesítmény energiaszolgáltatója)
- Zsírsavak (szintén energiaszolgáltató, de mindenek előtt a hormonok képzésében vesznek részt)
- Vitaminok, ásványi anyagok, és nyomelemek (ezek szabályzó anyagok, amelyek minden a testben végbemenő építő folyamatot javítanak)

Ezeket a tápanyagokat a megfelelő mennyiségben, a megfelelő időpontban, és a megfelelő arányban kell bevenni. Semmit nem ér, ha teletömi magát fehérjével, de túl kevés szénhidrátot, zsírsavat, vitaminokat, és nyomelemeket vesz be, mivel a fehérjét igazából nem is lehet rendesen felhasználni izom-, és sejttömeg felépítésre. Az, hogy milyen fontos a különböző anyagok közötti arány, a legjobban azon látható, hogy csak különböző fehérjék fogyasztásával (tej, tojás, szója, húsprotein) érhető el az aminosavmátrix, ami lényegesen hatékonyabb izomsejt felépítést okoz, mint sem egy fajta fehérje túlzott fogyasztása, amit a táplálkozástudományban „különböző fehérjék biológiai kiegészítésének” neveznek. A „tápanyag-szinergizmus” fogalma alapvető oszlopa az optimális étkezésnek, ami a hivatalosan követelt az „egészséges, kiegyensúlyozott étkezésben”, ami az összes táplálkozástudományi anyagban visszatükröződik.

Katalizátorok (anyagcsere-javítók):

- ATP módosítók (kivonatok, melyek a sejtenergiát, és ezzel a teljes felépítési folyamatot szabályozzák)
- Inzulinmódosítók (különböző anyagok, melyek az inzulinon keresztül módosítják a felépítő kivonatok sejtbe épülését)
- Nemihormon-módosítók (kivonatok, melyek a test tesztoszteron-szintézisét optimalizálják)
- Növekedéshormon-módosítók (kivonatok, melyek a szervezet növekedéshormon-kibocsátását optimalizálják)
- Kortizolmodulátorok (kivonatok, melyek a minimalizálják a kortizol katabolikus hatásait)
- Nitrogénasszimlációs-modulátorok (kivonatok, melyek a táplálékfehérjéből képzett testfehérje felépítését optimalizálja)
- Nitrogéndegradáció-modulátorok (kivonatok, melyek a testfehérje leépítését minimalizálják)
- Vazodilátorok (anyagok, melyek segítik a vérkeringést, és az építő anyagok szállítását, optimalizálják)
- Sejttérfogat-növelők (kivonatok, melyek az izom térfogatát, és anyagcsere-funkcióját optimalizálják)


Pontosan úgy, ahogy a tápanyagoknál, a katalizátorok fogyasztása is a megfelelő időpontban, a megfelelő mérlegben, vagyis egymáshoz képest megfelelő aránya a fontos. Emellett a katalizátorok nem csak egymáshoz képest kell kiegyensúlyozottnak lennie, hanem a fő tápanyagokkal is szinergetikusan kell kombinálni, és fogyasztani, mivel a hatásuk nagy része pontosan abból áll, hogy javítja a tápanyagok felhasználását sejt-, izomfelépítés tekintetében.

Tehát nem ér túl sokat, ha ATP módosítót fogyaszt, mint pl. creatint, ha nem megy végbe valós inzulinmoduláció, ami a creatint az izomsejtekhez szállíthatná. Ugyanilyen keveset ér, ha felgyorsítja a felépítési folyamatokat – mindegy melyik fent említett anyagcsere-katalizátorral -, és mondjuk túl kevés fehérjét, és aminosavat fogyaszt, ami miatt nincs is elég építőanyag az izmok, és sejtek felépítéséhez a szervezetben.

Tápanyagkivonatok, és katalizátorok irányított szinergetikus kombinációja, mint szteroidalternatíva

Akkor, és csak akkor, ha minden fent felsorolt létfontosságú aminosav szinergetikailag pontosan egymásra hangolódott, lehetséges természetes, legális, és teljesen ártalmatlan anyagokat úgy ellátni felépítő kivonatokkal, hogy erő-, és izomnövekedés legyen elérhető, ami egyenértékű, vagy akár felülmúlja a szteroidok hatását.

Ahhoz, hogy ezt a kijelentést pontosítsuk, hozzá kell tenni, hogy ez a fent említett átlagsportolóra igaz, aki átlagosan étkezik, és a teljesítményét nem szteroidokkal próbálja javítani. Egyértelmű, hogy az a sportoló, aki a fent leírt magasan anabolikus étkezését speciális tápanyagkivonatokkal egészíti ki, és emellett tiltott doppingszereket alkalmaz, olyan teljesítményszintet ér el, ami az itt említettet felülmúlja. Kicsit pimaszul fogalmazva azt lehetne mondani, hogy a természetes szteroidalternatívákkal „emberi” csúcsteljesítmények érhetőek el, de nem valóak „szörnyek” tenyésztésére, ez mégis csak a gyógyszerészetre marad, amely nemsokára valószínűleg génmanipulálással is felvértezi magát.

A már többször is említett szinergizmus, vagyis a fent említett létfontosságú aminosavak összejátszását, és egymás fokozását nem lehet elégszer hangsúlyozni, mivel ha csak egy tényező hiányzik, vagy nem játszik össze megfelelően a többivel, nincs jelen a megfelelő időben a szervezetben, akkor a siker sohasem lesz optimális.

Például a creatint tartják a legjobb erő-, és tömegelő készítménynek, ennek ellenére ez a valóban kiváló anyag, ha nincs kombinálva a többi létfontosságú aminosavakkal, akkor 3-4 hét után kimerül a hatása, és a további fejlődések többé-kevésbé elmaradnak, a teljesítmény stagnál.

Azonban ha a creatint a többi létfontosságú aminosavval szinergetikailag kombinálva alkalmazza, akkor a rövid távú hatása 2-3szor erősebb, és az úgynevezett „feltöltési idő” lejártával is lassabban ugyan, de állandó teljesítménynövekedés megy vége hónapokon, éveken keresztül.

Minden mértékkel, és céllal, de legfőképp ésszel

Sportolók, mindenek előtt a fiatal sportolók, hajlamosak egyes kiegészítőkkel - melyekről tudja, hogy segítenek az erő-, és izomfelépítésben - túladagolni magukat. Így ismertek esetek, amikor egy-egy sportoló napi 500-800 gramm fehérjét, és/vagy 20 gramm creatint fogyasztott. Klinikai mérések kimutatták, hogy ezekben az esetekben körülbelül 600 g fehérje, és 17gramm creatin ürül ki naponta, vagyis teljesen feleslegesen fogyasztotta.

Ez a túlzott ellátás nem csak felesleges, és káros is (a máj, és vese túlterhelődik), még a felépítési folyamatot is gátolja, mivel a kiválasztáshoz szükséges anyagcsere-aktivitás a felépítési anyagcserétől kerül elvonásra.

Ez a tény alig ismert, pedig az OPTIMÁLIS felépítési anyagmennyiség a megfelelő kombinációban ideális az izomépítéshez, nem pedig „hízlalás egyes tápanyagokkal” (kivéve, ha a zsír, és víztömeget, melyet a túlzott szénhidrátbevitellel épít fel, kívánatos testtömegnek könyveli el).

A tápanyag-szinergizmus fokozza az építőanyagok asszimilálódását

Minden bejuttatott tápanyag, és építőanyag az edzés során keltett növekedési ingertől, és az egyéni anyagcserétől függően a testsúlyhoz képest, egy bizonyos mennyiségben kerül átalakításra (asszimilálva).

Ebből az következik, hogy az anyagok mennyiségét, melyek izomtömeg, stb. felépítésére szolgálnak, optimális edzéssel, és növekedési ingerrel, valamint optimális anyagcsere-funkcióval növelni lehet. Az anyagcsere-funkció elsősorban a fent leírt „katalizátorok” által javul.

A gyakorlatban úgy tűnik, hogy például egy átlagosan edző, és átlagosan étkező sportoló testsúly-kilogrammonként kb. 2 gramm fehérjével optimálisan „működik”. Anyagcsere-katalizátorok ügyes alkalmazásával az optimális fehérjemennyiség akár 3-3,5 gramm / testsúly-kilogrammra növelhető (gyógyszerészeti hormonok alkalmazásával akár napi 5 gramm/testsúly-kilogrammra is).

Ezen a példán teljesen érthetővé válik a szinergizmus hatása. Míg normális esetben napi 2 gramm fehérje használható fel, addig az asszimilációs tényező a katalizátorok által lényegesen megnő, ezt viszont ennek megfelelő nagyobb fehérjebevitellel kell fedezni.

Másképp fogalmazva:

Katalizátorok nélkül nincs értelme napi 3-3,5 gramm fehérjét testsúly-kilogrammonként fogyasztani, ellenkezőleg, kb. 2 grammal, jobban teljesít a sportoló, mivel nem kell anyagcsere-aktivitást elvonnia a felépítési folyamattól a kiválasztási folyamatokhoz.

Katalizátorokkal a sportolónak mindenképpen szüksége van 3-3,5 gramm fehérjére testsúly-kilogrammonként naponta, hiszen képes felhasználni ezeket, és ha ennél a fehérjemennyiségnél kevesebbet fogyaszt, hiányzik az építőanyag, amire a katalizátorok által aktivált anyagcserének szüksége van, vagyis az anyagcsere ugyan építeni akar, de nem képes rá, mivel nincs hozzá anyaga.

Ez a szisztéma nem csak a fehérjére igaz, ugyan így igaz minden más fent felsorolt tápanyagokra, melyeket csak abban a mennyiségben kell bejuttatni, melyre szüksége van az aktivált anyagcserének. Érthető hogy napi több, mint 5 gramm fehérje testsúly-kilogrammonként ugyancsak hátráltató tényező a felépítés számára, mivel a katalizátorok ellenére ismét ki kellene választani egy részét. Ugyanígy érthető, hogy a szénhidrát-, zsír-, vitamin, és ásványi anyag-szükségletet ennek megfelelően kell összehangolni, mivel az aktivált anyagcserénél is a túl sok szénhidrát, és zsír „kövérséget” okoz.

A „Createston” fejlődése, mint szinergetikus felépítő mátrix, szteroidhoz hasonló építőhatással

Egy olyan komplex felépítőanyag-mátrixot, mint a Createstont ma már még a táplálkozástudományilag legjobban képzett sportoló sem képes összeállítani. A sportolónak azért is küzdenie kell, hogy megértse a táplálkozáspszichológiai háttereket, mivel minden 5-6 hónapban új, jobb hatású felépítőanyagokat találnak, melyeket beépítik a Createstonba.

Ki ismeri például az MHCP (egy újfajta inzulogén fahéjkivonat), ki ismeri a Sulfuraphane/Indole-3-Carbinol-t (antiaromatikus brokkolikivonat), ki ismeri a D-Pinitolt (inzulogén, és nitrogén-, és creatin asszimilációt fokozó fenyőmag-kivonat Kínából), és ki ismeri valóban az összes a Createstonban használt felépítő anyagot, és katalizátort, nemhogy azok szinergetikus hatásait?

Ki tudja, hogy egy Whey-Szójaprotein-Complex a magasabb arginin tartalma, és a T3/T4 anabolikus hormonokra ható zsírleépítő hatása miatt alkalmasabb, mint a tiszta Whey protein, és ki tudja, hogy egy lassú fehérje, mint a kazein, tojásfehérje, stb. a Createstonban lévő tápanyagok asszimilálódását meggátolná, és így tovább…

Minden hozzávalóhoz találni elegendő információt az interneten, de a hozzávalók önmagukban nem teszik ki az optimális hatást.

A Createston hatásának titka az egyes anyagok szinergetikus összjátékában rejlik, melyek mind megfelelő mennyiségben állnak rendelkezésre, és megfelelő időpontban fejtik ki a hatásukat. Az egyes anyagok hatása nem csak összeadódik a formulában, hanem egymást hatványozzák, ezáltal elérve a valóban optimális hatást.

Például a tesztoszteronmodulátorok szteroid szaponin bázison az inzulogénekkel együttműködve (inzulin felhúzza a tesztoszteront), és az aminosavak a fehérjékből, melyek a nemihormon megkötő globulint arra késztetik, hogy kevesebb tesztoszteront kössön meg, úgy hogy az, mint szabad hormon aktívvá válhasson a sejtekben.

Kiemelt figyelmet fektettek arra, hogy optimális izomfelépítéssel egyidejűleg testzsír-leépítés menjen végbe.

Korábban legalább 96 gramm dextrózra ,vagy maltodextrinre volt szükség, hogy egy maximális inzulinválasz által, az aminosavak, és creatin a legnagyobb nyomással jusson be az izomsejtekbe, így elérve a maximális erő-, és izomfelépítést. Ez a magas szénhidrát mennyiség vonakodás nélkül zsírfelépítéshez vezetett, és növelte az izomsejtek inzulin-ellenálló képességét, ami által idővel csökkent az inzulogén hatása, tehát az építőanyagok behatolása a sejtekbe. A Createstonban már csak 25 gramm szükséges ezekből a különleges szénhidrátokból (D-Pinitol által elméletileg nulla körüli szénhidrátig lehetne menni, mégis csak minimális veszteséget kellene elkönyvelni), ahogy a teljes inzulinválaszt, illetve a felépítő hatást érje el. Az izomsejtek inzulin-ellenálló képessége már nem növelődik, hanem épp ellenkezőleg, erre alkalmas növényi kivonatok által csökken, ami által idővel javul az építő anyagok behatolása a sejtekbe.

A Createston teljes táplálkozáspszichológiai tulajdonságainak felsorolása ezt a cikket könyvé tenné, ami túllőne az itteni kereten.

Mit várhat el a Createstontól, és mire kell ügyelnie?

Amikor először dolgozik a Createstonnal, mint „átlagos anyagcserével rendelkező” az első 4 hétben 3-6 kg közötti izomtömeget fog felépíteni és kb. 1-2 kg testzsírt fog veszíteni. Ebben a hónapban az erőteljesítménye 30%-al fog nőni.

Egy hónap után semmiképpen nem szabad abbahagyni a Createston szedését, hanem rendszeresen, és hosszú távon kell szednie. Természetesen a teljesítménynövekedése már nem lesz olyan, mint az első hónapban, de évente kb. 5 kg stabil izomtömeget képes majd felépíteni (olykor 12-15 kg izomtömeget építenek fel az első évben, de ez csak kivételes esetben).

Ebben az összefüggésben mindenképpen figyelembe kell vennie, hogy a Createston által kiegészített 3 g Creatin naponta az optimális (a napi 5-10 g creatinra vonatkozó kérést már többször visszautasítottuk), mivel pont ez a 3g creatin az, amit képes a szervezet naponta felhasználni. Egy nagyobb creatinmennyiség azt érné el, hogy a felépítés, amit most egy hónap alatt ér el, már 2-3 hét után bekövetkezne, de ezután már nem lenne hónapokon keresztül fokozható, mint a 3 g creatinnal, amit a Createston tartalmaz. Ne feledje, hogy túl nagy adag creatin terheli a vesét (jól működő vese, és máj fontosak a felépítési anyagcsere számára – ezért ápolja ezeket a szerveket), és szükségtelen anyagcsere-energiát von el a felépítési folyamatoktól a kiválasztási folyamatokhoz.

A Createston a jelenlegi összeállításában hatékonyan segít (többek között a napi 3 g creatin miatt), hosszú távon, szünet nélkül fogyasztható, és mindenféle megszakítás nélkül folyamatos erő-, és izomfelépítést eredményez, izomtömeg-veszteséghez vezető fogyasztási szünetek nélkül.

Ha Ön egy úgynevezett „hard-gainer”, vagyis olyan sportoló, aki nagyon sovány, és csak nehezen képes tömeget felépíteni, ajánlott a Createston fogyasztása után 30 perccel még egy 50 gramm dextróz/maltodextrinből (pl. gulcofast), és 25 Whey proteinből álló ital fogyasztása, és mindenképpen jól kell étkeznie.

Hard-gainerként azzal a problémával küzd, hogy a szervezete nagyon sok energiát használ fel, és a Createstonban lévő építő anyagok részben „energiafedezethez szükséges tüzelőként”, és nem, mint „izomtömeg felépítő anyagként” kerül felhasználásra. Ezt a problémát azonban az egész napos rendes étkezéssel, és az imént említett energia-felépítő ital segítségével megoldhatja úgy, hogy a Createston a Hard-gainer számára is egy izomfelépítő táplálék-kiegészítővé válik.

Ha Ön úgynevezett „softgainer”, aki nagyon könnyen zsírosodik, akkor csak ritka esetekben lehetséges, hogy a normális esetben zsírcsökkentésre szabott Createston az Ön számára már önmagában is ideális, mivel túl sok szénhidrátot tartalmaz, így egy kis zsír is lerakódhat.

Softgainerként meg kell próbálnia azt az 50gramm szénhidrátot, amit a Createston szállít, a többi étkezésénél megspórolni. A Createstonban lévő szénhidrátok nagyon fontosak azért, hogy a kiegészítő az edzés után a teljes építő-, és regenerációteljesítményét kibontakoztathassa.

Végül még hozzá kell tenni, hogy a Createston nem egy finom Fitness-tejital, hanem egy kiemelkedően hatékony izomfelépítő táplálék-kiegészítő enyhe gyógyszer ízzel. A maximális hatékonysághoz szükséges anyagok (mindenek előtt a növényi kivonatok) erős ízzel rendelkeznek, amit nagyrészt átfedünk „microcoating” segítségével, de semlegesíteni nem tudunk teljesen.

3590,3593,1792,1789,5034,5038

Forrás: Peak Hungary

További információk a webshopban:

Peak Createston 1390 g (most -15% kedvezménnyel)
Peak Createston Massiv 1590 g (most -15% kedvezménnyel)
Peak Createston Professional 1390 g (most -15% kedvezménnyel)

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények