Őrült vádli triszett!

A vádli edzéseket nem kell lekorlátozni a szokásos állós-ülős gépes változatokra! Szabadon, nagy terheléssel adjuk meg a módját egy igazi vérfrissítő kombinációnak – mellyel ismét növekedésre késztetheted az alsóbb szekciót… nem kis izomlázat kihordva!

A koncepció a következő: egy nagy súlyos, lassabb kivitelezésű feladatot egy gyorsabb, dinamikusabb követi – így a vádlira a változatos ingerek tárházát zúdítva növesztheted dinnye méretűre!

A nehéz súlyos gyakorlat: Álló vádli, rúddal

A gyakorlat nagyszerűen kivitelezhetők olyan termekben is, ahol éppen nincsen szabadon – vagy egyáltalán nincs – vádli gép! Előnye még, hogy itt nem tudsz olyan könnyen rugózni és nem tudsz a térd kiakasztásával csalni és combból dolgozni! Ellenben a mozgástartományra kifejezetten ügyelj! Mindig van feljebb!

Vállszélességnél valamivel szélesebben, egyenesen állsz, hátadon a rúd, mintha guggolnál. Mivel nagy súly van a hátadon, így fontos, hogy a lapockáidat és a törzsed feszítsd meg. A vádli erejével, lábujjhegyre nyomd felfele magad, amilyen magasra csak tudod, hogy a vádli csúcsösszehúzódásba kerüljön, ezt a helyzetet megtartod egy másodpercig, majd lassan visszaengeded magad a kiinduló helyzetbe.

Ha edzett vagy, nincs gerincproblémád, akkor nyugodtan pakolj a rúdra legalább annyit, mint amennyivel guggolni szoktál!

A lábfejek tartását itt is változtasd (kifelé-előre-befelé), hogy még több ingerrel tarold érzéketlen lábszáradat!

Dinamikusabb gyakorlat: guggoló vádli, saját testsúllyal 

Guggolj le, kapaszkodj bele valamibe. Innen egyszerűen lábujjhegyre emelkedsz, majd vissza kiinduló helyzetbe. 

A végén a tetőpont: ugráló kötéllel vagy szökdelésekkel fáraszd ki teljesen a lábszárad!

Ez a triszett garantáltan olyan ingert ad a vádlidnak, amit mással nem is tud megköszönni – csak növekedéssel!

Összegezve: 

Álló vádli rúddal – 15 ismétlés mindhárom lábtartásban
Guggoló vádli – 30 ismétlés
Szökdelések – 1 perc

Ezeket pihenő nélkül told végig! Kezdetben elég egy kör, később növelheted 3-5-re is!

Szilvi / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

vadli_tippek_3.jpg

Ki hogy áll a vádlikkal?

Egy szépen formált vádli sem Mission Impossible, még akkor sem, ha most Te is genetikai sorscsapásként tekintesz szerencsétlen alsó lábszáradra. Hasznos tippek, hogyan szabadítsd ki a vádlidat a genetika vaskos markából...

vadli_gyilkos_30as_03.jpg

A "vádli-gyilkos 30-as"

Ha elég mazochista vagy, no meg szeretnél egy kis színt, vérbőséget és izomlázat vinni a vádlid életébe, akkor fűszerezd meg az edzését ezzel a manőverrel! Bárhol, bármikor lesújthatsz rá, hiszen eszköz sem szükséges a kivitelezéséhez!

vadli_02_1.jpg

Megoldási kísérlet a makacs vádlira

Intenzitásnövelő technikák igazi tárházát zúdítod rá, és strapálod rendszeresen – de a fejlődés mégis elmarad? Igen, a vádli elég makacs jószág, így kiérdemli, hogy külön foglalkozzunk vele.

vdli_edzs_01.jpg

Gyűjtögess a vaskosabb vádliért!

A vádli. Általában nehezen fejlődő gonoszul satnya izom és valljuk be őszintén, hogy már mindenki a francba kívánja a nem túl izgalmas magas volumenű sarokemelgetéseket... De most találtunk erre is megoldást! Gyűjtögess a vaskos vádliért!

vdli_01.jpg

Tipikus hibák a vádli edzésen

Nem fejlődik a vádlid?! Az alábbi írásban igyekeztünk összegyűjteni azt, hogy milyen tipikus hibákat követnek (és valószínűleg követsz el Te magad is) a vádli edzésének során!

vadli_03.jpg

A vádli edzés 2015-ben: sose mond, hogy nincs remény!

A végső harc a növekedésre képtelen vádlik ellen! Nézzük meg, mi a vádli-gyilkolászás legújabb trendje!