Last-minute szálkásítás a strandszezonra - a Clenburexin segítségével!

Vannak, akik sajnos későn kapcsolnak, és csak a nyárias idő beköszöntével – és ezzel egyidejűleg a takaró-téli ruházat lekerülésével – jönnek rá, hogy az elmúlt évben (években) egy elég zavaró felesleget sikerült behalmozni... A villám-diétáknak és egyéb megőrüléseknek most sem leszünk a szóvivői, viszont próbálunk épeszű keretek között mégis valamilyen segítséget adni a későn kapcsolóknak – hogy mégis a lehető legtöbbet hozzák ki magukból ezalatt a pár hét alatt.

Egy zsírégető, ami felgyorsítja az eredményeket!

ClenBureXin célja, hogy Te gyorsan és biztonságosan megszabadulhass a felesleges kilóktól. Míg más termékek egy síkon működnek csupán, addig a ClenBureXin-ben lévő tápanyagok 8 különböző módon segítenek megszabadulni a feleslegtől – igen, ez kell Nekünk ahhoz, hogy last-minute gyorsasággal formába lendüljünk!

Mi az a nyolc alappillér, ahol ez a sokoldalú zsírégető segítheti a munkád?

1. Növeli a termogenezist. Hatására megemelkedik a szervezet alaphőmérséklete, fokozódik az anyagcsere, így napi szinten az elhasznált energiamennyiséget növekszik, ezáltal hozzájárulva a hatékonyabb zsírvesztéshez.

2. Fokozza az edzés alatt elégetett zsírmennyiséget, így a segítségével hatékonyabb zsírégetést érhetünk el ugyanannyi idő és fizikai aktivitás során.

3. Csökkenti az éhségérzetet, és az egészségtelen ételek iránti sóvárgást. Te is tudod…minden feleslegesen bevitt kalória számít! Ez a zsírégető viszont roppant hatásos az éhség csillapítása ellen!

4. A lipotróp (zsírbontó) folyamat során lebontja és segít eltávolítani a zsírt a szervezetből.


5. Vizelethajtó hatásának köszönhetően eltávolítja a felesleges vizet a szervezetből, aminek következtében az izmok jobban láthatóvá válnak, és a formád is szárazabb lesz.

6. Fokozza az energiaszinted, a motivációt és az edzéskedvet. Az energia nem hagyja el a tested, újra lesz erőd! És ahol van erő, kitartás és akarat, ott lesznek eredmények is.

7. Növeli a zsírok energiaként történő felhasználását, plusz löketet adva ezzel is a szálkásítás sikeréhez. Használatával a szervezeted igazi "zsírégető kazán" lesz!

8. Használatával megelőzhető a szénhidrátszegény diéta hatására fellépő depresszió. Természetes antidepresszáns formulája fokozza a jókedvet, hiszen elősegíti a szervezetben a "boldogsághormonok" optimális szintjét. Pár perccel az első adag elfogyasztása után érezni fogod a hirtelen jövő energiahullámot, és a hangulatod javulását.

A felhasználásával kapcsolatos tanácsaink:
Az ajánlott napi fogyasztás 2 x 2 kapszula (reggel és kora délután), lehetőleg 30 perccel étkezés előtt 200 ml folyadékkal.
Ez a kiegészítő stimuláló hatású és legkésőbb 4 órával lefekvés előtt szabad bevenni.
Ha bármilyen egészségügyi problémád van, esetleg érzékeny vagy a stimulánsokra akkor ne használd!

Nagyon jól kombinálható más – stimuláns-mentes!!! – kiegészítőkkel: például fehérjével, L-carnitin-nel vagy aminosavakkal!

Fontos tudnod, hogy biztonságos a ClenBureXin használata, mivel nem tartalmaz tiltott és veszélyes összetevőket, mint például az efedrin.

Edzésterv-tippek a zsírégetés maximalizálására!
A súlyzós edzésen ne változtass: ugyanúgy maradj az alacsony ismétléseknél, és az alapgyakorlatoknál. Akár heti három, teljes testes edzést is végezhetsz, vagy alsótest-felsőtest bontású, esetleg push and pull (húzó-toló-láb napok) lebontásban is gondolkodhatsz. A lényeg, hogy most nincs idő izolálgatni vagy kis súlyokkal bohóckodni.

Már csak azért se, mert az alap súlyzós edzés után bejön a kardió, heti három alkalommal:
5-10 perc könnyű bemelegítés, szép lassan növelve a tempót.
10-15 perc nagy intenzitású intervallum edzés. 5 -7 kör: 1 perc magas intenzitású szakasz (ez a maximális pulzus 80-85 százaléka), majd 1 perc könnyebb intenzitású szakasz.
Teljes pihenő 5 percig.
20-40 perces közepes intenzitású, egyenletes aerob mozgás. A pulzustartomány nagyjából a maximális pulzus 70%-a legyen.

Étkezés tippek, melyek elengedhetetlenek az eredményekért!

Kiindulási irányok:
Fehérje: átlagosan napi 2 gramm/testsúlykilogramm – állati eredetű, zsírszegény forrásokra törekedve.
Szénhidrát: első körben napi 3 g szénhidrát/testsúlykilogramm legyen az irányelv. Súlyzós edzés napján a napi szénhidrátbevitelt csoportosíthatjuk az edzés köré, pihenőnap pedig a kora délutáni órákra.
Zsírok: napi 0,5-1 gramm/testsúlykilogramm – főként telítetlen zsírok formájában (halolaj, lenmagolaj még mindig a sztár…)

Heti módosítások: minden hétfő reggel mérlegelj: ha nem mozdult a súlyod, akkor a szénhidrát mennyiséget csökkentsd egy napi mínusz 20-30 grammal. A szénhidrátbevitel csökkentésével párhuzamosan érdemes a fehérjebevitelt picit feljebb tornázni, illetve ha már nagyon minimális szénhidrátbevitelen tengődünk, akkor a zsírbevitelt is megnyomhatjuk.

Összegezve: tartsd be ezt a néhány étkezés-alapelvet, próbáld ki az edzés tippünket, és mellette az eredmények felgyorsítása érdekében próbáld ki az egyik legnépszerűbb zsírégetőt a piacon, a Clenburexin-t! Figyeld meg, alig négy hét - és ha becsületesen dolgoztál, akkor radikális lesz a változás!

Szilvi / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

termogenikus_zsiregeto_1.jpg

Termogenikus zsírégetők

Felpörgetett energiaszintet, sebtében leolvadó kilókat, és a sivatagnál is szárazabb izomtömeget ígérnek. Vajon ez ismét csak egy üres, reményeket sugalló reklámszöveg, vagy okosan használva valósan segíthetik a céljainkat?

strandszezon_1.jpg

A szálkásításról

A szálkásítás időszakában kicsit át kell alakítanunk az edzést és radikálisan az étkezést és táplálék kiegészítést. Erről fogunk most beszélni az alábbi írásunkban.

edzs_kis_sllyal_04_1.jpg

A válasz az örök kérdésre: Hogyan lehet kockás hasizmom?

Reméljük ezúttal sikeresen kivesézzük a témát: íme az egyetlen, igaz út, ami a kockás hashoz elvezet! 7 lépés teljesítésével akár Te is eljuthatsz a vágyott formáig!

szalkasitas_ismetles_01.jpg

Szálkásítás magas ismétlésszámmal?

Eljött a szálkásítás ideje! Félre a nagy súlyokkal, kemény guggolásokkal, és halál közeli fekve nyomásokkal. Szálkásítani magas ismétlésszámokkal kell... Vagy mégsem? Hát bizony NAGYON NEM!

rope_workout_050.jpg

Zsírégetés és a kardió edzés: biztos jó úton jársz?

A kardió edzést és a zsírégetést kábé mindig több legenda lengte körbe, mint a Loch Ness-i szörnyet… úgy gondolom, hogy egy írás erejéig most egyszer és mindenkorra letisztázunk pár dolgot, hogy ne legyen több félreértés.

lapos_has_03_2.jpg

Szálkásodj és fejleszd a kondíciód a HIIT erejével!

Mutatunk valamit, ami segíteni fog a szálkás, száraz izomtömeg elérésében és a kondíciód gyors fejlesztésében: a HIT... vagyis a HIIT.

kredzs_01.jpg

Szálkásító programok - kisokos: Köredzés és HIIT

Mostani írásunkban a két legdivatosabb és legszélesebb körben használt zsírégető módszer mellett sorakoztatunk fel érveket-ellenérveket!

szlkst_programok_03.jpg

Szálkásító programok - kisokos: Komplexek és hagyományos kardió

Folytatjuk a szálkásító programok bemutatását! Ezek közül jön egy kevésbé ismert módszer is, mely a zsírégetésen túl a kondidat is remekül fejleszti!

has01_1.jpg

Zsírégetőt, de melyiket?

Reméljük ezzel az írással rendbe rakjuk egy kicsit a zsírégető kérdéseket, és alkalomadtán Te is ki tudod választani a hozzád leginkább passzoló terméket.

nyri_kardi_05.jpg

Nyári kardió edzés a szabadban

Mostani írásunkban arról beszélünk, hogy miképpen lehet a klasszikus kis intenzitású állóképességi edzést ötvözni a HIIT-vel, és miért érdemes a terepen futni - a sík aszfalt helyett!

zsiros_mitoszok_04.jpg

Mi áll a fogyásod útjában? - Zsíros mítoszok: 1. rész

Összeszedtünk néhány olyan közszájon forgó fitnesz mítoszt, amik aztán mindenre jók, csak arra nem, hogy valóban megszabadulj a fedettségtől, azaz az izmaidat eltakaró zsírtól.

dita_021.jpg

Miért nem sikerült még mindig lefogynom?

Íme pár tipp, amivel felgyorsíthatod a fogyást, illetve talán megleled annak az okát, hogy eddig miért nem volt oly sikeres a diétád.

finisher_03.jpg

Végső játszma: így pusztítsd el a zsírokat!

Egy módszer, mellyel nem kell átvariálnod az edzésterved, csupán 5-10 percet vesz el az életedből alkalmanként - ennek ellenére rövid idő alatt, rendkívül hatékonyan segít lepucolni az utolsó kiló zsírtömböket. Érdekel? Kattints a cikkre!

a_vgs_jtszma_03.jpg

Végső játszma: gyakorlatok a maximális zsírpusztításhoz!

Aki szálkásodni akar, az most súlyzózás után (még) nem a proteinért robog, hanem előtte végigtol egy tisztességes, izzasztó, anyagcserét (és gyomortartalmat) felkavaró 5-10 perces végjátékot. Ebben a részben megmutatjuk, hogy is fest ez a gyakorlatban!

vgs_jtszma_02.jpg

Végső játszma: 12 hetes edzésterv a zsírpusztításhoz

Egy nagyon kemény, haladó szintű, 12 hetes edzésterv következik, mellyel mindenkinek esélye nyílhat arra, hogy az utolsó, oldalán-hasán-hátsóján jó ideje tornyosuló zsírréteggel leszámolhasson!