Kreatin HCL

Kreatin-hidroklorid, Con-Cret

Mostanában igen felkapott formula, ami nem is meglepő! Gyakorlatilag a kellemetlen mellékhatások nélkül (vízvisszatartás, puffadás) feltöltési mizéria nélkül, szinte tökéletes hatékonysággal tud felszívódni – és a tapasztalatok szerint hozza is az ígért teljesítménynövekedést. Elvileg oldhatóságának köszönhetően könnyebben kerül a véráramba és nem alakul át kreatininné – így hasznosulásában és előnyeiben messze veri a többi kreatinfajtát.

Felfedezése
Sokan a kreatin történelem új hullámának tartják, azonban már 2003-ban felfedezték ezt a formulát. 2009-ben védtek le szabadalommal és kezdték el a táplálékkiegészítőként forgalmazni. 

Természetes előfordulása
A kreatin az állati és emberi izomzatban megtalálható szerves sav, mely jelentős szerepet tölt be az izomzat működésében. Húsfélékben fordul elő leginkább, továbbá egyéb elfogyasztott fehérjékből is képes szintetizálni a szervezetünk. A szükséges mennyiséget a legcélszerűbb és legkönnyebb táplálékkiegészítőkből bevinni.

Hatása
Az izmoknak az ATP (adenozin trifoszfát) szolgáltatja az energiát a működéshez. Az ATP szintézisben kiemelt szerep van a kreatinnak. Az izomszövet kreatin szintjének fokozásával növelhető a szervezet energiakészlete, és lehetővé válik, az izmaid maximális teljesítményt nyújtsanak. Minden fajta kreatinnál a hasznosulás és a tapasztalt mellékhatások jelentik a legfontosabb szempontokat! Ha a hatóanyagok nincsenek megfelelően feloldódva, akkor nem fognak bekerülni a véráramba, és nem jutnak el a rendeltetési helyükre!

A vizsgálatok szerint a kreatin HCL nagyjából 60%-al jobban hasznosul, mint a kreatin-monohidrát, illetve a többi kreatin formulára is magasan rávert. A kreatin HCL kitűnő hasznosulásának köszönhetően érezhetően hozza azt, amit egy kreatin formulától elvárhatunk:

Jelentős erő- és teljesítménynövekedés! A kutatások eredményei bizonyítják, hogy szervezet a kreatin HCL bevitelnek köszönhetően nagyobb ideig képes anaerob jellegű munkavégzésre. (Anaerob az, amikor a nagy erejű izom összehúzódásokhoz – például egy súlyzó felemelése - a szervezet oxigén jelenléte nélkül, a szervezetben tárolt cukrok bontásával fedezi az energiaigényét.) Tehát nagyobb és erőteljesebb munkavégzést tesz lehetővé, ami pedig az izomnövelés kulcsingere! A megfelelő tápanyagbevitel mellett – a kitűnő felszívódásával - vízvisszatartás nélkül növelni a testtömegüket.

Kellemes plusz hatása, hogy elősegíti a regenerációt, így rövidebb lábadozási idő után már kellő erővel vetheted bele magad a következő menetbe! Ez ugye hatalmas előny azoknak, akik heti többször járnak edzeni, kardióznak, más sportot is végeznek...

A jobb hasznosulásból következik, hogy a felszívódása nagyon jó és nem tapasztaljuk a kreatin hírhedt mellékhatásait (gyomorproblémák, vizesedés, puffadás, stb.)

A következő kreatin-mátrixok, illetve teljesítménynövelő formulák dolgoznak a kreatin HCL-el:

8 680 Ft -15% 7 380 Ft
musclepharm_assault_435g.jpg
14 780 Ft -15% 12 580 Ft
bsn_cellmass_2_0_485.jpg

Alkalmazása, használatával kapcsolatos tudnivalók 
Szintén a jobb hasznosulásból következik, hogy elég kicsi a beviteli mennyiség. (A pontos mennyiség a termék dobozán van, általában egy-két grammos az adag – testsúlytól függően.) És ami szintén jó hír! Nem kell töltögetéssel-szintentartással vacakolni.

Edzés előtt célszerű fogyasztani, illetve pihenőnapokon reggel az izmok regenerálódásának előmozdítására.

Mellékhatása
Szedheted (és élvezheted pozitív hatásait) az év minden napján, bármiféle kockázat nélkül! Sok kutatás bebizonyította, hogy a kreatin HCl fogysztása abszolút biztonságos - rövid és hosszabb távon is. Arra figyelj, hogy a folyadékfogyasztás megfelelő legyen, ugyanis az elégtelen folyadékbevitel során előfordulhatnak izomgörcsök – de ez minden kreatin típusnál igaz!



Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények
TÖMEGNÖVELŐS KUTYA!!!!!
Suha Sanyikaa Alessander | 2012-12-05 07:59:11

Kapcsolódó cikkek

sszetev111.jpg

Kreatin

A kreatin az egyik legnépszerűbb kiegészítő az erősportokban: megnöveli a test tömegét, fokozza az izom erejét, késlelteti a fáradtságérzetet, mivel az ATP képzés során energiát biztosít.

kreatin_01.jpg

Gyakran Ismételt Kérdések a kreatinról 1.rész

A kreatin az egyik legnépszerűbb kiegészítő - most pedig kifejezetten a szedésével kapcsolatos tényeket fogjuk előtérbe helyezni: többek között azt, hogy meddig is tartson egy kúra!

kreatin_020.jpg

Létezik olyan kreatin, ami nem vizesít?

A következőben a kreatin mellékhatásairól, például a kreatin vizesítő hatásáról szeretnénk eloszlatni a felmerülő lila ködöt és kétségeket.

kreatin_014.jpg

Kreatin feltöltés-szintentartás: vajon minden esetben kötelező ceremónia?

Vajon ez csak egy újabb marketingfogás vagy valóban olyan világot élünk, ahol már nem kötelezően ajánlott a feltöltéssel és szintentartással szórakozni?

kreatin_022.jpg

Kreatin - ahogyan sohasem gondoltál rá!

Nézzük meg, hogyan hat a kreatin a központi idegrendszeri betegségekre, miképpen segít a cukorbetegeknek és hogyan lehet vele depressziót kezelni!

tpllkkiegsztk_01.jpg

A táplálékkiegészítők ismeretlenebb oldala

A táplálék kiegészítőkben sokkal több van, mint hinnéd! Soron következő cikkben szeretném bemutatni a kiegészítők eddig talán ismeretlen oldalát és felhasználási aspektusát – mellyel mindenki beláthatja, hogy nemhogy nem károsak, hanem akár az "átlagember" is használhatja!

kreatin_017.jpg

Kreatin: por, kapszula, tabletta vagy folyékony formula?

Milyen formátumú kiszerelést válassz a kreatin kúrádhoz? Folyadék? Tabletta? Kreatin kapszula? Vagy porban az igazság? Esetleg megéri a pezsgő formula? Most sorra vesszük ezek előnyeit, hátrányait – a kreatin esetében!