Indul a nyárváró diéta! 1400 kalóriás mintaétrend!

Tettünk már közre durvulós, 1200-1300 kalóriás étrendet, hogy az ünnepi pluszt gyorsan abszolváljuk… most egy kicsit kevésbé drasztikus étrend jön – ami azért még mindig kemény, ellenben hozza a várt fogyást, alakítgatást a bikini szezonra!

Az étrend célja:

Az 1400 kcal/napos étrend jellemzően testsúlycsökkentési céllal vehető igénybe

Kiknek javasoljuk?

Nem a legdrasztikusabb diéta, azonban relatív gyors, és tartós fogyást eredményez, ha a következő célcsoportba tartozol:

Közepes fizikai aktivitást végző, 50-70 kilós nőknek (160-170 cm) vagy 75 kiló körüli, alacsonyabb termetű férfiaknak ajánlott, akik tehát kisebb súlyfelesleggel rendelkeznek. Ezen kívül nagyobb testsúlyúaknak is javaslom, amennyiben semmi vagy nagyon alacsony aktivitást végeznek.

Ennél nagyobb súly vagy mozgás mellett ez a kalóriamennyiség alacsony lenne, illetve kisebb testsúly esetén pedig nem indítana be fogyást.

A diéta laktóz és gluténérzékenység esetén laktózmentes joghurttal, mozzarellával, növényi vagy marhahús protein termékekkel kiváltható. Gluténérzékenység esetén gluténmentes zab és basmati rizs menjen!

A konkrét étrend!

Reggeli étkezés: Előző este elkészített zabkása: 150 ml zsírszegény joghurt + 30 g zabpehely + 1 ek (10 g) chia mag + 1 adag (30g) fehérje por + pár szem gyümölcs (eper málna, meggy... mirelit vagy idény gyümölcsök)

Tízórai étkezés: Mandulás gyümölcssali: 1 alma vagy narancs 10 szem mandulával

Ebéd étkezés: Zöldséges csirkemell: 120 g csirkemell fűszeresen párolva vagy kisütve (1 ek kókuszolajon) 40 g bulgur és mellé 150 g zöldköret (brokkoli, kígyóubi, paradicsom, zöldpaprika, cukkini, zöld saláta, padlizsán, karfiol)

Uzsonna étkezés: Tejberizs: 20 g basmati rizsből, 100ml 1,5%-os tehéntej VAGY 200 ml cukrozatlan mandulatej és 20 g protein

Vacsora étkezés: Csirkesaláta: 100 g csirkemell sonka, 5 db mini light mozzarella golyó, 100 g salátakeverék – nyakon öntve 150 g natúr joghurttal

Folyadékbevitel: Napközben 3 liter víz vagy cukormentes tea


Javasolt kiegészítők: 

reggel: vitaminok, zsírégető
edzés előtt: zsírégető, aminosavak (BCAA)
edzés után: 30 g fehérje + 10 g glutamin
este: halolaj kapszula, ásványi anyag tabi, ZMA

12 580 Ft -15% 10 680 Ft
bsn_syntha_6_1320g.jpg
14 480 Ft -15% 12 280 Ft
dymatize_elite_whey_2270.jpg
20 880 Ft -19% 16 980 Ft
musclemeds_carnivor_2088_1.jpg
13 980 Ft -7% 12 980 Ft
biotech_usa_beef_protein_2000.png

Szilvi / FitBuilder TEAM

Ha diéta/étrend tervezés terén személyre szabott segítséget szeretnél, vagy személyi edzést-edzéstervet szeretnél, keress bátran: szilvi.toke@gmail.com

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

csalo_napok02.jpg

Csaló napok diétában - így fordítsd az előnyödre!

Aki már diétázott tartósan az tudja, hogy a szervezet elkezdi szépen lassítani a metabolizmust, ezzel "felkészülve a túlélésre". Hogyan csapjuk be mégis a testünket?

ditsnak_hitt_telek_033.jpg

Azt hiszed "diétás"?! Tévedsz!

"Light, cukormentes, zsírszegény..." Olyan találó marketing fogalmakról rántjuk le a leplet, melyekkel nap mint nap szembetalálhatja magát a gyanútlan diétázó… megveszi, megeszi, és persze a kilók nem mozdulnak. Íme az oka!

mzliszelet_01_1.jpg

Drága a diéta?! Nem, csak válogass okosan!

Nagyon sok terméknek megjelent a kalória csökkentett verziója, mely valóban nagyban megkönnyíti a fogyást – ugyanakkor ha az anyagi oldal sem mellékes számodra, akkor mégsem érdemes minden reform újdonságba beleszeretni. Nézzük meg, melyek azok a termékek!

trend_03_1.jpg

8 kalória-csökkentő tipp a diétás étrendhez!

Olykor csak tényleg apróságokon múlik az, hogy tetemes kalóriától kíméljük meg magunkat. Tudom, van, amikor tényleg áldozatot kell hoznunk, és el kell engednünk a nagyi sütötte békebeli fánkot… de vannak olyan apró trükkök, melyekkel észrevétlenül is le tudsz faragni egy picit a napi kalóriamennyiségedből!

trend01.jpg

1500 kalóriás diétás étrend

Bár egy konkrét étrendet személyre szabni mindig nehezebb, mégis sokan vannak, akiknek nincs idejük, kedvük kimatekozni a számukra ideális heti menüt, és inkább követnének egy alapprogramot! A következő cikkekben Nekik segítünk! Az első az egyik legnépszerűbb: 1500 kalóriás napi étrend.

200_kaloria_nasi_1.jpg

200 kalóriás egészséges és diétás nasik, mert nasizni jó.

Mindig szeretünk Nektek segíteni az étrend tervezésben. Mindenki a kalkulátorok alapján számolva, a napi kalória limitét figyelembe véve rakja össze a menüt. Most pedig 200 kalóriás nasikkal egészítjük ki a napi "habzsi-dőzsit", hogy ne fulladjon szenvedésbe a diéta. :)