Hozd a legjobb formád az esküvődre! A második hónap táplálékkiegészítői!

Hiába van tele a zsírégető termékek reklámja hangzatos ígéretekkel, reményekkel, és innovatív ötletekkel - a megfelelően összeállított diéta és edzésterv marad az alapja minden alakformáló programnak. Ugyanakkor nőből vagyunk, és mindent egyszerre akarunk. Amit évek, vagyis évtizedek botrányos étkezési szokásával és lustaságával szedtünk magunkra, azt most villámsebességgel akarjuk magunkon kívül tudni. Nézzük meg, hogy a precízen betartott diéta, és a testmozgás mellett milyen lehetőségek állnak mellénk a küzdelemben.

A zsírégetés elméletben egyszerű: kalóriadeficitet kell elérnünk. Ennek két útja van: növeljük az energiafelhasználást, vagy csökkentjük a bevitt kalóriákat. A zsírégető készítmények is ezeken a ponton tudnak beszállni a történetbe.

A kalória felhasználás növelése az alapanyagcserénk fokozásával és az intenzív fizikai aktivitással érhető el. Ha nincsen semmilyen egészségügyi problémád, és nem vagy érzékeny a stimuláns hatású készítményekre, akkor válassz a termogenikus zsírégetők közül! A termogenikus zsírégetők olyan növényi forrásokból kinyert hatóanyagokat tartalmaznak, melyek fokozzák a termogenezist, azaz a hőtermelést. Hatásukra megemelkedik a szervezet alaphőmérséklete, fokozódik az anyagcsere, így napi szinten az elhasznált energiamennyiséget növelhetik, ezáltal pedig hozzájárulva a hatékonyabb zsírvesztéshez. Egyszerűen fogalmazva: a segítségükkel hatékonyabb zsírégetést érhetünk el ugyanannyi idő és fizikai aktivitás során.

A leggyakrabban alkalmazott termogén hatóanyagok: koffein, szinefrin, katechinek.

Vannak nem stimuláló hatású összetevők is, melyek tulajdonképpen olyan katalizátorok vagy szállító molekulák, amik a zsírégetés szabályozásában vesznek részt.  Ezek az úgynevezett lipotróp anyagok a szervezet természetes zsírbontó folyamatait gyorsítják, illetve akadályozzák a zsírraktározást.

Nem stimuláns zsírégetők: kolin, inozitol, L-karnitin, CLA és egyéb speciális zsírsavak.
Nézzük a másik oldalt. A kalória bevitel csökkentése az elfogyasztott étel mennyiségének és minőségének a megválasztása alapján érhető el.

Ha kevesebb kalóriát szeretnél bevinni, akkor első körben egy-egy étkezés helyettesítésére tökéletes és kifejezetten finom választás számos gyártó fehérjekészítménye. Ezek akár a délutáni, késő esti órákban is bűntudat nélkül legurítható shake-ek – viszont ügyelj arra, hogy minél alacsonyabb szénhidráttartalmú verziót válassz.

Szilvi és Gil/ FitBuilder Team

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények