Heti három edzés a stabil alapokért!

Kevesebbet, de jobban!

Kell az, hogy az edzés agyon legyen bonyolítva? Valóban heti 6 nap kellene az edzésre, ahhoz eredményes legyél? Nem! Az igazság az, hogy elég heti három nap súlyzós edzés a teremben, és már hatékony lehetsz! Sokaknak ez valószínűleg túl kevésnek hangzik, és bizonyos szint felett már valóban nem biztos, hogy ez az optimális edzés mennyiség, de most szeretnénk bemutatni azt, hogy milyen egyszerű, és hatékony lehet ez a módszer egy stabil alap kiépítéséhez.

Számtalan edzésterv létezik, és körülbelül 40 féle edzés-bontás minta. A mostani írás egy igen egyszerű, de annál hatékonyabb mindezek közül: az "évkezdő" minta programunk, az egyik legklasszikusabb "húzó-toló" módszer!

Az edzésterv mint látod piszok egyszer dolgoztat meg egy izomcsoportot egy héten, és az egyszeri napon a gyakorlatok száma közepes. A terhelés azonban kellően nagy ahhoz, hogy kiválóan alkalmazzák olyanok, akik már nagyjából 6-12 hónapja edzenek. Kellően változatos lesz számukra!

Gil / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények
Mi az az egykezes tárogatás???? :)
Lyon Gaultier | 2015-01-07 08:10:35
A Google a barátod ;) :)
Gyuran Lajos | 2015-01-07 09:55:23
Valószínű, hogy a kis kézisúlyzóval, padra háton fekve végzett gyakorlat..
Gábor Horváth | 2015-01-08 04:06:22
Akkor azt írják csak, hogy tárogatás, mert egy kézzel ezt nem szoktuk csinálni. :)
Lyon Gaultier | 2015-01-08 05:14:41
Igen az, kíváncsivá is tett, de a tárogatást két kézzel, egykezes súlyzóval csináljuk, és mindenhol ezt adta ki. :)
Szóval ez valami elírás lehet.
Lyon Gaultier | 2015-01-08 05:14:51
Már csak egy kérdés...miért szumóban? Nagy kérdés, hogy ez hogyan jött, vagy rövidkezűeknek szól eme terv?
Birgány Norbert | 2015-01-08 08:54:42
Nem, szerintem a láb kevésbé játszik annál szerepet, ezért került így bele. Én nem edzenék így az biztos.
Alex Szabó | 2015-01-11 12:44:36
Egykezes súlyzóval.
Alex Szabó | 2015-01-11 12:50:21