Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Három izgalmas húzódzkodás kihívás!

A húzódzkodás jó dolog, de még jobb variálni! Ha már olyan freak vagy, hogy 6-10 húzódzkodást is összehozol egyszerre, akkor ne elégedj meg ennyivel! Íme, három apró kis kihívás, amellyel nemcsak új élményt vihetsz az edzésbe, hanem a húzódzkodás darabszámát is fejlesztheted!...akár 100-ig!

1. kihívás: Húzódzkodás - maximál erőfejlesztés kihívás!

Ez annyit jelent, hogy megcsinálsz a húzódzkodásból 5 kört, maximum számú szabályos ismétléssel.
A pihenőidő 2 perc legyen. Írd fel mindig az összismétlést és az egy körben teljesített legmagasabb ismétlésszámot is!

2. kihívás: Húzódzkodás - piramis módszer játék!

Ez a húzódzkodás nyelvén a következőt jelenti: az első szettet 1 ismétléssel, a másodikat kettővel, a következőt hárommal végezd… menj el egészen addig, amíg nem tudod teljesíteni az előírt ismétlésszámot. (Például a 7. körben végül 5 ismétlésnél lehullasz a rúdról…) A menet végén tolj le még egy szettet a maximális mennyiségeddel. A szettek közötti pihenőidő folyamatosan növekvő, de a 1,5 percet ne haladja meg.

3. kihívás: Gyűjtögető-kihívás!

Végezz 50 vagy 100 össz-ismétlést, annyi szettben, amennyiben csak tudod! Ha 10 szettre van szükséged ehhez, akkor legyen úgy! Ha 20, akkor 20... :) Lényeg, hogy edzésről edzésre egyre kevesebb szett kelljen a bűvös 50-eshez...vagy 100-hoz! Amire ügyelj, hogy itt egy szettben se menj el bukásig, ha úgy érzed, hogy már csak 1-2 ismétlés maradt a tárban, akkor pihenő! Pihenőidő: 1-2 perc

Szilvi / FitBuilder TEAM

Kérdések, Vélemények
 Megjelenhet a nevem a kérdés mellett
Kapcsolódó cikkek
Kipping húzódzkodás: avagy “rángatózzunk” vagy sem?

Kötekedni akarsz? Kérdezd meg valakinek mi a véleménye a kippingelésről... Konkrétan vérre menő vitát lehet vele provokálni, ha "ügyes" vagy. Ha valahogyan mégis kimaradt volna a kipping húzódzkodás, akkor tisztázzuk mi is ez, illetve hogy van-e létjogosultsága, haszna az edzéstervedben!

Csinálj már meg végre egy rendes húzódzkodást!

Nem tudsz még mindig rendesen húzódzkodni? Az baj! Nézzük, hogy melyek a legfontosabb tanácsok, amit tudunk ebben a témában adni Neked!

Húzódzkodás "gyorshalál"!

Egy gyilkos-négyfogásos kör, mely az egyik személyes kedvencem és mindenképpen az egyike a legjobb felsőtest gyakorlatsoroknak.

A húzódzkodás a felsőtest guggolása! Te is kellő tiszteletben tartod?

Két komoly hiba van, amit a húzódzkodás során a legtöbben elkövethetünk. Lefogadom, hogy Te is. Ha érdekel mi az, akkor kttint a cikkre!

Húzódzkodás szűk fogással

A szűk fogású húzódzkodások a leghatékonyabb tömegnövelő gyakorlatok, amit a bicepszed valaha is átélt. Ha nem szezongyúrós vagy, akkor a karedzésed markáns része legyen ez gyakorlat!