Fejezd be ezzel a kis csemegével a váll-edzésed!

Egy egyszerű, ámde annál brutálisabb kifárasztó technika, mellyel feltuningolhatod a váll edzésed!

A váll edzésnek megvannak a maga alapgyakorlatai, melyet mindenképp bele kell vennünk az edzésünkbe, ha masszív felsőtestet, szépen kerekedő deltákat akarunk. A vállból nyomás variációk mindig az alapokat adják, amiket aztán finomíthatunk oldalemelésekkel, vagy éppen ezzel a kis csemegével.

A gyakorlat egy teljes előre emelést jelent majd, tárcsával - amiből 100 ismétlést kell elvégezned! De nem ám akárhogy!

Elsőnek nézzük meg magát a gyakorlatot!

Állj kis terpeszben, és tarts egy tárcsát kezedben. Emeld a súlyt a fejed felé a váll és a lapocka izmaiból a fejed tetejéig. A felső holtponton tartsd meg egy pillanatig, majd lassan ereszd vissza a kiinduló helyzetbe. A könyök végig enyhén hajlítva marad! Ne lendületből rángassuk a súlyt, végig stabil testtel végezzük a gyakorlatot.

... és akkor jöjjön a technika!

A gyakorlatból összesen 100 teljes ismétlést kell csinálnod - de természetesen nem egyszerre.

Ez amolyan rest-pause módszerre hasonlító technika lesz: vagyis ha elfáradtál és nem megy több, akkor pár levegővételnyi szünet, majd a rövid pihenő után megpróbálunk újabb ismétléseket kiszedni magunkból, amit egy újabb röpke pihenő követ, ha szükséges. És ez így megy addig, amíg fel nem halmoztuk a kívánt ismétlésszámot.

Mekkora súllyal? A 100-as ismétléseknél a használt súly olyan legyen, amivel alapesetben olyan 20-25 ismétlést tudnál elvégezni. A cél, hogy edzésről edzésre egyre több ismétlést végezz egyszerre, és egyre kevesebb pihenőt tartsál. Ha már csak egy-két pihenőt kell tartanod, akkor mindenképp növeld a súlyt! Végezheted tárcsán kívül kettlebellel vagy rúddal is!

Szilvi / FitBuilder TEAM


Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

10_vllkml_tipp_01.jpg

10 tipp az egészséges vállakért! - 1. rész

"A kialakult betegséget kezelni olyan, mintha az ember akkor kezdene forrást építeni, amikor már megszomjazott." Essünk neki, még mielőtt késő lenne! Váll-barát tippek!

vllsrls_02.jpg

Hogyan edzünk sérült vállakkal?

Beszéljünk így most arról, miképpen edzünk vállsérülés után, hogy lehetőleg kíméljük a területet, azonban mégsem legyen az, hogy totál inaktívak maradjunk.

izometrikus_edzes_060_1.jpg

10 perces kihívás edzés végén! Bevállalod?

Javítsd a teljesítményedet 3 egyszerű feladatból álló gyakorlatsorral! Három gyakorlat, melyben meg sem kell mozdulnod, mégis nagyszerű teljesítményjavulást hozhat!

vall01.jpg

Befagyott vállak - mi ez és mit tehetsz?!

A vállízület az egyik legproblémásabb testrésze sokatok számára. Sajnos nem csak a fájdalom, de gyakran a beszűkült mozgástartomány is meg tudja keseríteni az életünket. Nézzünk meg egy gyakori problémát, és annak lehetséges kezelését, megelőzését!

vall.jpg

Egy bevállalós gyakorlat! Csak a kemény magnak!

Unod a váll-edzés rutinod? Nem akar fejlődni a vállad? Akkor próbáld ki a következő intenzív gyakorlatot!

fekv_01_1.jpg

5 perc edzés végén: az erősebb has, váll és karizmokért!

5 perc igazán nem a világ vége… főképp, ha olyan gyakorlatot kínálunk, ahol a közkedvelt izomcsoportokat dolgoztathatjuk meg!