Egyszerű és gyors edzésrutin! Bárhol, bármikor, akár otthon is!

A MusclePharm újévi köredzés terve!

Ismerjük a januári kifogásokat… hideg van, nincs kedved a teremig elmenni, sok a meló, ráadásul költséghatékonyság miatt a havi terembérletet is luxuscikknek nyilvánítod... Íme egy rövid edzésrutin, amit bárhol és bármikor végigcsinálhatsz… hiszen nem kell hozzá más eszköz, csak a saját tested!

A következő köredzés a számomra nagy kedvenc, a MusclePharm újévi edzésrutinja:

1. kör:
25 ismétlés: Guggolásból felugrás
25 ismétlés: Fekvőtámasz (haladóknak tapsolós!)
25 ismétlés: Felülés (annyit lehet nehezíteni, hogy nem pusztán felülsz, hanem mondjuk V-felülést csinálsz, azaz a lábadat és a karodat is nyújtva emeled...ha nem ismered ezt a gyakorlatot, !)

A kör végén NINCS pihenő, azonnal vágunk vele a következő menetbe: ugyanez a három gyakorlat, de az ismétlésszámot csökkentjük eggyel… tehát 24-szer végezd el a feladatokat, a harmadik körben 23-szor, majd 22, 21… és a cél, hogy juss el az 1-ig!

Hamarosan folytatjuk a saját testsúlyos, otthoni edzés szekciót újabb és kegyetlenebb feladatsorokkal. Addig is lehet ezzel a kis "gyönyörűséggel" próbálkozni... aki akarja, az mérje le az időt is és bátran ossza meg Velünk!

Szilvi / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények
Ezt naponta hányszor kell meg csinálni?
Mert jól akarok kinézni és hogy dicsekedhessek a testnevelés tanáromnak hogy én ilyet is tudok csinálni meg hogy ki probáltasa-e a többiekkel a testnevelés órán?
Varga Szabolcs | 2017-09-21 06:36:17
Szia, heti 3-4 szer nyugodtan! De kombináld más feladatokkal is! :)
Tőke Szilvia | 2017-09-23 12:40:01

Kapcsolódó cikkek

tabata_protocol_1.jpg

Tabata Protokoll

Azoknak, akik unják a hosszú kardió edzéseket, és mégis gyorsan szeretnének megszabadulni a testzsírjuktól, és azoknak akik szeretnének egy profi váltósúlyú ökölvívóéhoz hasonló kondíciót, azoknak ajánlom a Tabata edzést!

spartacus_02.jpg

Spartacus edzés

Készült a Spartacus filmhez is egy röpke köredzés, azok számára, akik Andy Whitfield szoborszerű testalkatára pályáznak.

koredzes_12.jpg

Hasznos tanácsok a köredzés felépítéséhez

Folytatjuk a köredzésről szóló történetet - ezúttal az alkalmazásával, illetve a kivitelezésével kapcsolatos hasznos infókat osztunk meg! Hogy ne csak ész nélkül rohangálj a teremben :)

fight_gone_bad_02.jpg

Fight Gone Bad

Öt kemény perc, öt gyakorlat, három menet, majd a teljes elhalálozás. Egyeseket padlóra küld, de a legkitartóbbak végigcsinálják. Induljon a fight gone bad…

deck_of_death_01.jpg

A "halál-osztó" tréning

egy_embert_probalo_koredzes_03.jpg

Egy kör nem kör! Egy embert próbáló köredzés!

Alkalmazhatósága széleskörű, akár otthon is nekiveselkedhetsz a megfelelő terhelések birtokában. Kitűnő erő-állóképesség gyakorlat, de a testzsír százalék csökkentését is célba vehetjük vele.

trzs_02.jpg

"Killer - core" köredzés

A végtelenbe nyomott hasprések ideje lejárt. Végezd el inkább az alábbi kis törzserősítő rutint – melynek gyakorlatait úgy válogattuk össze, hogy akár otthon is kivitelezhesd!

balboa_kr_03.jpg

Balboa – kör

Egy igazán ütős kis gyakorlatsor, melyet mindenképp végig kell nyomnod... és ha az állóképességed fejlesztése nem elég motiváló cél, akkor küzd végig a jó öreg Rocky Balboa kedvéért!

medicin_labda_04.jpg

Medicin labda edzésterv

Több jópofa edzéstervem van medicin labdára, elsőként egy teljes testes köredzéssel nyitunk!

ha_unod_az_edzst_01.jpg

Hogyan dobjuk fel az edzést, ha kezd már monotonná válni?

Játékos megoldások, ha unod a kommersz edzést!

otthoni_edzes_01.jpg

Otthoni edzésterv

Ha zárva a terem vagy csak más okok miatt nem tudsz lejutni - akkor is van megoldás! Négy hetes otthoni edzésterv, minimális eszköz beruházással!

kerek_fenek_020.jpg

Kerek–fenék köredzés... újratöltve!

Farizom edzésből sose elég! Így hát folytatjuk a kerek fenékért folyó kemény munkálatokat egy újabb, izgalmas edzéstervvel! Haladóknak!

Inger-gazdag(abb) kardió edzés!

"Felejtsd el a futást! Végezz változatos kardió edzéseket úgy, hogy szinte egy métert sem kell megtenned, sőt a kardió gépparkot és az aerobik órák gyönyöreit is elkerülheted!"

aljas_huszas02.jpg

Aljas húszas

Az alábbi edzéstervvel nemcsak kiszakadhatsz a megszokott rutinból és fantasztikusan elősegítheted a kondíciód fejlesztését… de észrevétlenül teljesíthetsz akár több mint 200 húzódzkodást, fekvőt… vagy 1000 m sprintet!