Diéta egy új dimenzióban

Trükkök, amikkel elősegítheted a diéta sikerét, és legfőképp elviselhetőségét!

Diéta. Levertség. Az energiaszint valahol a padlón. Lassul az anyagcsere, nem mozdulnak a kilók, és legszívesebben kihajítanád a mérleget a fenébe. Viszont az étvágyad akkora, hogy néha keresztbe lenyelnéd a hűtőszekrényt. Eddig. Lépj be a zsírégetés új dimenziójába és felejtsd el a diéta gyűlölt velejáróit!

Olyan kis ötlet-csomagot adunk neked, amely nem csak abban segít, hogy hamarabb elérd a célodat, hanem amely a diéta hírhedt mellékhatásait is elfeledteti! Tippek és trükkök, melyek fiziológián, pszichológián - vagy csak a táplálékkiegészítő ügyes használatán alapulnak!


Gyötrő éhség diéta alatt?
Te is tudod…minden feleslegesen bevitt kalória számít! De vajon mit lehet tenni az éhség csillapítása ellen?

Egyél rostban gazdag ételeket! A megfelelő rostbevitellel nagyszerűen eltelítheted a gyomrod, így elősegítve, hogy kevesebb kalóriát lapátolj be az étkezések során. Rostban gazdag például a búzakorpa, zabkorpa, búzacsíra, zabpehely, barnarizs, stb. de sokféle zöldség is idetartozik!

Vannak olyan táplálékkiegészítők, melyek szintén magas rosttartalmuk miatt segítenek abban, hogy ne veszítsd el a fejed, és ne támadj rá a hűtőre. Ráadásul az egészséges és tápláló étkezéshelyettesítőként is bevetheted, mivel magas fehérje, vitamin és rosttartalma miatt nemcsak megszünteti az éhségérzetet, hanem optimálisan biztosítja a tested számára a szükséges tápanyagot.

Szintén jó ötlet lassan felszívódó tápanyagokat magadhoz venni, mint például a kazein! Kazein a diétázóknak igazi főnyeremény lehet. Nem csak azért mert szinte tiszta és magas minőségű fehérjeforrás, hanem mert biológiai tulajdonságainak köszönhetően hosszú ideig biztosítja a teltségérzetet. A kazein amúgy az élelmiszerek között a túróban fordul elő jelentősebb mennyiségben!

22 980 Ft -5% 21 880 Ft
weider_100_casein_18000.jpg
12 180 Ft -16% 10 280 Ft
dymatize_elite_casein_990.jpg

Ezen kívül a megfelelő mennyiségű folyadék elfogyasztása is lehet a ludas. Igyál meg napi legalább 3-4 liter (igen, ennyit!!) folyadékot, és valószínűleg az éhségérzet is csökkenni fog. 

Monoton étkezés?
Ki mondta, hogy a diéta nem szólhat az ízek élvezetéről? Édesszájú vagy, imádod a csokit, de ugyanakkor feltett szándékod pár kilótól megszabadulni a nagy napig? Miért lenne lehetetlen?

Kezdj el kísérletezni! A diéta nem a koplalásról szól, hanem a kreativitásról! Sok – sok étel kaphat helyet a diétában is, ismerkedj meg bártan új ízekkel! A csirkemell filé ezerféleképp elkészíthető, a túró mindig változatos, ne félj a lisztet zabpehelyre és proteinporra, a grízt zabkorpára lecserélni! És ha minden kötél szakad, ne feledd: muffin mindenből süthető :)

Választhatsz igazi "gourmet" proteineket, melyek alacsony kalóriatartalmúak, de a legédesebb vágyaidat is kielégítik! Bárhol, bármikor, bármelyik étkezés helyett. Bűntudat és plusz kilók nélkül. De ha keményen betartod a diétát, és olykor-olykor édes élvezetekre fáj a fogad, akkor jutalmazd meg magad egy magas fehérjetartalmú protein csokival!

18 280 Ft -19% 14 880 Ft
71mht2txz2l_sy550_.jpg

Az energiaszint a padlón?
Igen, a diéta egyik számomra legelviselhetetlenebb mellékhatása, amikor hiába mész le a edzeni azzal a lendülettel, hogy most szétszeded a termet - az energiaszinted annyira a padlón van, hogy csak unottan és erőtlenül kóvályogsz egyik helyről a másikra.

Változtass az edzéseden! Az új ingerek pozitívan fognak hatni nemcsak a testedre, hanem a lelkedre is! Néhány példa: a kardió edzések helyett végezz köredzéseket, vagy próbáld ki az alfa-kardiót, vess be szuper/triszetteket, próbálj ki új gyakorlatokat, intenzitásfokozó technikákat! Ezekről a technikákról írtunk bővebben, lehet kutakodni az oldalon!

Vannak olyan energiafokozók, melyek a legjobb edzőpartnereid lesznek a kemény diéta melletti edzésekben is! Olyan természetes összetevők – mint a béta-alanin, koffein, tirozin, citrullin-malát, arginin, és egyén nitrogén-oxid fokozók - melyek megállíthatalan energiát adnak, minden porcikádat az edzésre hangolva nem hagyják, hogy az energia elhagyja a tested, és segítenek abban, hogy az izom helyett a zsír pusztuljon.

17 880 Ft -16% 14 980 Ft
bsn_epozine_o2.jpg
9 680 Ft -15% 8 180 Ft
bsn_hyper_fx_315.jpg

Az energia nem hagyja el a tested, újra lesz erőd! És ahol van erő, kitartás és akarat, ott lesznek eredmények is.

A folytatásban pedig újabb trükkök jönnek a belassult anyagcsere, a kényszeres rágcsálás, hűtőszekrényroham és a csaló étkezések ellen!

Szilvi / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

trend_03_2.jpg

Miért nem működik a tartós koplalás?

Fogyásról ne is álmodj amíg nincs rendben a hormon szinted! Az alábbiakban amolyan érdekességként megtudhatod, miért nem sikerült még teljesen lefogynod.

dieta_uj_dimenzioban_040.jpg

Diéta új dimenzióban - 2. rész

A táplálékkiegészítők piacán számos olyan termék van, ami segít megúszni a diéták nem kívánt mellékhatásait, ugyanakkor számos olyan apró trükk van, amit szintén bevethetünk, hogy a diéta megpróbáltatásait átvészeljük!

csalo_napok02.jpg

Csaló napok diétában - így fordítsd az előnyödre!

Aki már diétázott tartósan az tudja, hogy a szervezet elkezdi szépen lassítani a metabolizmust, ezzel "felkészülve a túlélésre". Hogyan csapjuk be mégis a testünket?

dita_05.jpg

Kalandozások az elmebeteg diéták otthonába

Tegyünk egy kis képzeletbeli kirándulást kedvenc diétás elmebajaink otthonába… és nézzük meg, miért nem működnek úgy a dolgok, ahogy a nagykönyvben (vagy legalább is a bulvár magazinokban) meg vannak írva…

amikor_azt_hiszed_hogy_pntek_van_de_rjssz_hogy_mg_csak_cstrtk.jpg

Az igazán rejtélyes X-akta: hogyan lehet VALÓBAN hatékonyan lefogyni?

Döntsd el, hogy mit akarsz: megnyugtató hazugságokban és tévhitekben élni, vagy végre elérni az álom testalakodat? Ha az utóbbi, akkor szedjük szépen össze magunkat és a legfontosabb alapokat a valóban hatékony testsúlycsökkentéshez!

kazein_08.jpg

Kazein – a diétázók csodafegyvere!

A kazein a kiegészítők palettáján kissé háttérbe szorult a gyors felszívódású tejsavó testvérével szemben, pedig roppant értékes fehérjeforrás – sőt, diéta alatt több előnyét is kiélvezhetjük!

dits_kret_04.jpg

Az igazi diétás konyha trükkök!

Egyszerű, mégis tökéletes lehetőségeket mutatunk diétázóknak, akik a hús köré ültetett száraz aljnövényzetet már unják, és valami más, nedvdúsabb komponensre vágynak. Ezek olyan tippek, melyekkel valóban komoly kalóriáktól tudod magad megkímélni!

dits_sti_titok_05.jpg

A nagy diétás süti-trükk!

Ritka az olyan diétás süti, amiből akár több kockát is betolhatunk, mégse kell miatta másnap több órán át róni a büntető kardió-köröket... de megoldás talán most is van! Diétás süti-trükk!

dita_016.jpg

Szálkásító mintaétrend csak Neked!

Kötelező cikk, ha a diétádhoz egy interneten fellelhető, egyszerű, mégis hatékony minta étrend sablont keresel!

srleszt_03.jpg

Három különleges tápanyag, ami segítheti a diétád!

Most pár olyan ételtípus szeretném Nektek bemutatni, melyek abszolút nem elterjedtek, mégis olyan jó fejek, hogy könnyedebbé teszik az alacsony kalóriával, moderált tápanyagbevitellel megkínzott kis életünket...

kalria_04.jpg

Kalória vagy makrotápanyagok - mi az, ami számít...

Mi az, amit számoljunk? Kalóriatáblázattal rohangáljunk a zsebünkbe vagy a fehérje-szénhidrát-zsír hármassal bonyolítsuk életünket?

hrom_tkezs_tvhit_01.jpg

Három étkezés tévhit - megcáfolva!

Három népszerű étkezési tévhit, melyek nemhogy használnak, hanem akár árthatnak is a diétánknak! Reggeli, ebéd, vacsora... mindegyikről eloszlatunk egy-egy téves elképzelést!

dita_021.jpg

Miért nem sikerült még mindig lefogynom?

Íme pár tipp, amivel felgyorsíthatod a fogyást, illetve talán megleled annak az okát, hogy eddig miért nem volt oly sikeres a diétád.

alig_eszem_02.jpg

"Alig eszem, de mégsem fogyok?!"

A diétázók körében az egyik legfelkapottabb problémakört vesézzük ki: "Alig eszem, akkor miért nem fogyok?" Hát, most megkapod a választ!