Csináld még jobban! Kedvenc gyakorlataid tökéletesítése! - 1. rész

Vannak gyakorlatok, amiket csináltok már ezer éve...de valahogy, valami mégsem az igazi...Nézzük meg, hol hibázhatunk, hol csinálhatjuk jobban!

Csigás lehúzások és evezések: apró, de fontos!

Nos, az összes hátizmot megcélzó húzó mozdulatnál van egy apró de fontos mozzanat: a lapockák összehúzásával indítsuk el a mozgást - folyamatosan arra koncentrálva, hogy a lapockák közelítsenek egymás felé. Ezzel nem csak a mozdulat végén a nagyobb feszülést érhetjük el, hanem a lapocka izomzatát is kihasználva máris nagyobb erőre tehetünk szert. Nem utolsó sorban ezzel az apró trükkel máris hatékonyabban tudjuk a hátunkból végezni a feladatot.

Ezt úgy tudod elérni a leghatékonyabban, ha a húzó feladatoknál a mellkast előre domborítod enyhén, a vállakat hátrahúzod, majd a könyökeidet hátrafelé, befelé mozgatva húzod a súlyt - ezáltal a lapockák kellőképpen össze tudnak húzódni, és garantáltan a hátizmaid fognak dolgozni.

Fekvenyomás: érezd jobban a melled!

Van egy mentális trükk, ami segít áthelyezni a hangsúlyt a tricepszről a mellizomra: nyomás közben gondolatban próbáld meg a rudat minél inkább összenyomni a karjaiddal. Persze ez a valóságban nem történik semmilyen elmozdulás, de ez a koncentráció segít, hogy még erősebb aktivációt érjünk el a mellizomban!

Kitörések: Vedd ki a lendületet!

Ne a lendület vigyen minket előre. A lábunkat kilépésnél ne csapjuk neki a talajnak, sőt a visszajövetelünk sem a lendületből történjen. Fontos, hogy ráfeszítünk a fenekünkre és a törzsünkre minden egyes feljövetelkor. Mindig lassan ereszkedj hátra, lenn tartsd meg a mozdulatot, és a farizmodat szépen megfeszítve indítsd vissza a mozgást.

No, Hölgyek és Urak! Lehet tesztelni, és én pedig hamarosan jelentkezem a folytatással! Mert mindig van hova fejlődni, tökéletesedni, nemde? :)

Szilvi / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

triszett_lab_5.jpg

A mágikus hármas ereje... hogy ne állj edzés végére szilárd lábakon

Most egy olyan esélyt kapsz, mellyel nagy súlyok megmozgatása híján is padlóra tudod magadat küldeni... hogy aztán az edzés végeztével garantáltan ne álljál szilárd lábakkal a földön. Jöjjön a lábedzés - triszettek erejével tarkítva.

vadli_edzes_erosidegzetueknek_02.jpg

A vádli edzés folytatása ... Csak erősidegzetűeknek!

Zúdítsd az intenzitásnövelő technikák tárházát a vádlidra, és tépd szét az előtted álló genetikai korlátokat. Hogy Te is kiérdemelhesd az igazi sportolóhoz méltó vaskos, gyémánt alakú vádlikat.

31_tipp_02.jpg

3+1 tipp, amivel megtörheted a monotonitást az edzéseiden!

Vajon miképp csempészhetsz változatosságot az edzésedbe, anélkül, hogy magukat a gyakorlatokat lecserélnéd? Erre adunk három tippet, egy bónusz technikával megfejelve!

602473_449730748397201_1331908622_n.jpg

Általános tömegnövelő edzésterv

Azzal az ötlettel álltunk elő, hogy ebben az évben egy egész éves edzéstervet kaptok tőlünk! Bizony minden hónapban kaptok egy új ciklust, amit teljesíteni kell! Íme az első edzésterv!

bemelegts_03.jpg

A legelhanyagoltabb része az edzésnek!

Sokan nem tudják miért kellene, vagy épp miképp kellene a bemelegítést elvégezni - pedig egy kellően ráhangolt test sokkal nagyobb erőkifejtésre, teljesítményre lesz képes a "csatába"! Fogadd meg a tanácsokat, hogy még hatékonyabb, sérülésmentesebb legyen a fejlődésed!

500ism02.jpg

500 ismétléses váll edzés... beVÁLLalod?!

Itt az alkalom megmutatni! 500 kőkemény ismétlés, egy edzés alatt…bizony, jól látod!!!...nem fogod megköszönni…vagyis deeee, mégis… ha túléled!