BCAA-t, de melyiket?

BCAA vásárlási kisokos!

A BCAA bevitele nem csak abból a szempontból fontos, hogy minél hamarabb minél jelentősebb izomtömegre szert tegyél! A BCAA képes kitolni a fáradságot, elősegíti a regenerációt, így az izomépítés mellett szinte minden sportég képviselői számára hasznos kiegészítő lehet! Nézzük melyik a legjobb BCAA Neked!

Szóval körülnézel a tápkieg piacon és látod, hogy BCAA-ból is annyi van, mint tengerben a homok. Az egyik por, a másik kapszula, ez itten cseresznyésen pezseg, a másikban van még más okosság is… nem beszélve a BCAA árak közötti különbségről… vajon ez csak a márka miatt jelentős, vagy tényleg annyival többet tud más és más aminosav szedése? Most kiderül melyik a legjobb BCAA!

Mennyiség mellett a leucin tartalomra is figyelj!

Fontos tudni, hogy az edzés során a BCAA-k közül főképp a leucint használják el az izmok, mivel ezen három aminosav szerepe közül ez a legfontosabb az energiatermelés szempontjából. Az izomszövetnek tehát a leucin a nagy kedvence - a másik két BCCA összetevővel szemben. Ergó, minél keményebben és hosszabban edzel, annál több leucin használódik el az izomszövetekből, ennek az amonosavnak a szerepe jelentős, és ha nem gondoskodsz az utánpótlásról, akkor akadályozod, illetve késlelteted a kívánt izomzatgyarapodást.

A legjobb BCAA porok megnövelt leucin aránya pont ezt a folyamatot küszöböli ki, hiszen meggátolja fehérjelebontás, intenzíven elősegíti az izomépítő folyamatokat és a regenerációt. A leucin ezen felül diéta során is rendkívül hasznos kiegészítő: a leucin aminosavak szedése azon kívül, hogy védi az izomszövetet, még az éhségérzetet is csökkenti.

A BCAA ára nem mindig szempont!

Természetesen azt is nézd meg, hogy a formulád mennyi BCAA-t tartalmaz. Hiába van kecsegtető 200 kapszula a dobozban és adják a BCAA árát pár ezerért, ha egy kapszulában fűszerezésre is csekély mennyiségű BCAA van…

Mi van még a dobozban, amit vegyél figyelembe az aminosavak szedése során?

A legjobb BCAA porok esetén a felszívódás és hasznosulás hatékonyságát tökéletesítő B6- és B12-vitaminnal, esetleg NO-fokozókkal (arginin, citrullin-malát) van kiegészítve! Amúgy nagyon jó ötlet a BCAA aminosavak szedése és valamely NO-fokozó párosítása! Jobb véráramlás, tápanyag hasznosulás, mindemellett izomrepesztő bedurranás és energia! Akinek nincsenek egészségügyi problémái az nyugodtan menjen rá a koffeines változatokra! Kifogja hozni belőled ez a kombó azt a bizonyos pluszt, amit eddig nem tudtál a felszínre tolni!

8 180 Ft -35% 5 280 Ft
bsn_amino_x_435g.jpg

Bcaa vagy glutamin? Nem kell választanod!

Bcaa vagy glutamin az, amit mindenki pakol a shakerbe! A glutamin a BCAA mellett a másik legnépszerűbb aminosavunk, hiszen ugyanis az izomszövet aminosav tartalmának mintegy 60%-át alkotja. A glutamin aminosavak szedése azonban elősegíti a nagyobb mértékű glikogénraktározást az izmokban, valamint fokozva a fehérjeszintézist kedvező anabolikus körülményeket teremt az izomépítéshez. Tehát glutaminból sohasem elég, emiatt külön örülünk, hogy a BCAA-nkba még ez is helyet kap.

12 680 Ft -15% 10 780 Ft
musclemeds_amino_decanate_300_g0.jpg
11 580 Ft -40% 6 980 Ft
nutrex_defy_black_408.jpg

BCAA vélemények: Kapszula, folyékony, vagy porban az igazság...melyik a legjobb BCAA?

A valódi, tiszta BCAA aminosavak nem oldódnak könnyen és erősen keserű ízűek… A kapszulázott aminosavak szedése nyerő abból a szempontból, hogy végre nem kell megküzdenünk a BCAA-ra jellemző íz-világgal, amit a BCAA vélemények között olvashattál. Hozzáteszem én imádom szétrágcsálni a kulacsba megmaradt szemeket (már nem is tudom melyik BCAA adta ezt a lehetőséget…), de állítólag ezzel nem mindenki van így… :) Szintén jó opció ízesített BCAA-t venni, vagy – nem hiszem, hogy nagy kitaláció – de Te magad is beízesítheted valamilyen italporral!

Felszívódást tekintve a folyékony és por állagú aminosavak szedése azok, amik a többségnek leginkább beváltak és szerintük a legjobb BCAA porok – és általában ezekhez járnak olyan plusz "finomságok", melyek segítik a felszívódást is. A fórumok BCAA vélemények összegzése szerint főként a folyékony kiszerelésű kiegészítőkre vannak ráállva a vásárlók, mert azok hasznosulását hatékonyabbnak gondolják – de az igazság az, hogy a különbség nem jelentős a többi formához képest, ráadásul sokszor szállítani se olyan jó a flakonokat.

Szilvi / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

edzs_utn_turmix_010_1.jpg

Glutamin vásárlási kisokos

Nyilván megakad a szemünk a drágább, sokat sejtető glutamin mátrixokon, és esetleg joggal bele is fészkeli magát a fejünkbe a gondolat: ez vajon mivel jobb, mint a hagyományos társa?

bcaa.jpg

BCAA

A BCAA az egyik legfontosabb kiegészítő, nemcsak izomépítő folyamatok katalizálásához, hanem diétához is elengedhetetlen. Akiknek hosszú és kemény edzései vannak, azoknak pedig egyenesen kötelező!

sszetev1.jpg

HMB

A HMB egy viszonylag ritkábban használt kiegészítő, pedig nagyszerű hatással van az izomzatra és az állóképességre.

taplalek_kiegeszitok_dietahoz_1.jpg

Zsírégetők... vannak még csodaszerek, vagy maradtak a hazug ígéretek?

Utálod, hogy megint egy csomó pénzt elvertél hangzatos, zsírégetőkre... és a hatás elkeserítő? Olvasd el a cikket, és változtasd meg a hozzáállásod a sikerért!

teljesitmenytura_4.jpg

A megfelelő táplálék-kiegészítés teljesítménytúrázóknak

Használd ki a táplálékkiegészítők erejét a Te sportodban is!...hogy minden határ eltűnjön előtted, és új csúcsokat hódíthass meg. A szó minden értelmében.

vll_sokkol_01_1.jpg

Harcosok táplálék-kiegészítői

Akár tetszik akár nem, a harcművészet és küzdősport igenis veszélyes, ezért fel kell készíteni a testet még a technikai képzés előtt arra, hogy ellen tudjon állni a szélsőséges behatásoknak.

edzs_utni_turmix_03_3.jpg

Kapcsold a regenerációt magasabb fokozatra!

Az edzettséget és a túledzettséget egy nagyon vékonyka határvonal választja el egymástól, amin könnyű átbillenni. Emiatt is kiemelkedően fontos, hogy milyen kiegészítőkkel támogatjuk meg a szervezetünket az edzést követően!

edzs_eltti_kaja_01.jpg

Mivel tömd a fejed edzés előtt?

Nyilván tudod, hogy az edzésed szempontjából nem mindegy, hogy milyen mértékben vagy feltöltve a megfelelő tápanyagokkal! Nézzük meg tehát az edzés előtti étkezésre vonatkozó általános érvényű szabályokat!

etkezesi_strategia_a_zsirmentes_izomtomegert_02.jpg

Étkezési stratégia a zsírmentes izomtömegért!

allokepesseg_04.jpg

Speciális kiegészítő kombinációk a tornádó erejű állóképességért!

Mivel számos sportágban kiemelten fontos a megfelelő szufla és állóképesség, így nézzük meg, milyen kiegészítők segíthetnek abban, hogy mindent elsöprő intenzitással tudd teljesíteni a célod!

11.jpg

Állítsd össze a saját NO-fokozó, edzés előtti energizálódat – stimulánsok nélkül!

Energia, NO-fokozás, bedurranás az edzéshez... stimulánsok nélkül?! Igen, erre is van megoldás! Ha egészségügyi-, illetve más okok miatt kerülöd a pörgetőket, de szeretnél egy kis plusz löketet... akkor ez a cikk Neked szól!

protein_turmix_recept_01.jpg

Anabolikus nyári koktél ötletek

Csak hogy kicsit elviselhetőbbé tegyük a Ránk leselkedő kánikulát... jöjjön néhány igazán finom, jeges ital - persze cselesen, a fehérjére éhes igényeinkhez méltóan felturbózva!

kitrs_040_2.jpg

Strandszezon kiegészítők: mitől lehetsz még jobb formában!?

Kiegészítők a klasszikus zsírégetőkön túl... amelyek segítenek, hogy hatékonyabban csökkentsd a zsírt és hozd a top formád!

erszint_04.jpg

Erőszint csökkenés és a verseny előtti diéta - vajon mindig együtt járnak?

Diéta alatt vajon mindenképp számolni kell azzal a kellemetlenséggel, hogy a megszerzett erő nagyobbik része is elvész? A válasz, és néhány trükk a cikkben!

ironman_03.jpg

Táplálékkiegészítők triatlonhoz és más állóképességi sportághoz

Lássuk milyen kiegészítőket érdemes beszerezni, ha esetleg most triatlonisták akarnánk lenni...

protein_forras_01.jpg

Aminosavak vagy a fehérje - melyik a hatékonyabb az izomnöveléshez?

A fehérjét először aminosavakra kellene bontani a szervezetnek, majd ebből felépíteni a saját fehérje struktúránkat. Így joggal merült fel a kérdés: vajon hatékonyabb az izomépítés szempontjából az, ha a fehérje por helyett aminosavakat viszünk be? Erre keressük a választ!

amino_koktl_06.jpg

Kerti-party koktélok - testépítő módra!

Készíts kerti-party koktélokat "gyúrós" módra! Amino-Mojito, BCAA-jégkása és diétás gyümölcspuncs zselé... és még több ötlet a cikkben!

tpllkkiegsztk_01.jpg

A táplálékkiegészítők ismeretlenebb oldala

A táplálék kiegészítőkben sokkal több van, mint hinnéd! Soron következő cikkben szeretném bemutatni a kiegészítők eddig talán ismeretlen oldalát és felhasználási aspektusát – mellyel mindenki beláthatja, hogy nemhogy nem károsak, hanem akár az "átlagember" is használhatja!