Animal cuccok, cél a súlycsökkentés.

Érdemes-e az Animal Rage-et beiktatni edzés előtt?

<b>Kérdés:</b> Szedem az Animal Cuts-ot, meg az Animal Pak-ot. Mellé minden edzés után fogyasztok Glutamint. Az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e Animal Nitrot fogyasztanom, ha a célom a súlycsökkentés. Minden edzésen 40 percet kardiózom is. Illetve azt is szeretném megkérdezni, hogy az Animal Rage fogyasztását ajánlják-e az ilyen típusú edzésekhez. Válaszukat előre is köszönöm!

Válasz: Igazából az Animal Rage egy edzés előtti teljesítmény fokozó, mint azt tudjuk. Elsősorban (ahogyan a többi hasonló termék is) a keringés átmeneti felgyorsulását okozza, ezzel segítve a jobb tápanyag áramlást, némi koffein tartalmával felpörget. Energikusabb leszel tőle, és fokuszáltabb. Azonban személy szerint úgy gondolom, hogy edzés előtti formuláknál érdemes a Nitrogén-monoxid fokozók között szétnézned kicsit. Ugyanis bebizonyosodni látszik hogy nem csak egyszerűen értágulatot okoznak, hanem hosszútávú szedésével az izomszerkezet is változik. Illetve a korábban is ismert értágító hatás miatt itt is ugyanúgy felgyorsul a keringés, tehát nagyjából megkapod azt amit a Rage ad.

668,3849,7313

A Glutamin jó választás mindenkinek aki erő-állóképességi vagy állóképességi jellegű edzéseket végez. Hamarosan írok róla milyen jótékony hatásai vannak pl. a túledzettség elkerülésére.

Ha célod a testzsír lefaragása akkor edzeni sem mindegy hogyan edzel. Első kérdésem a  "minden edzésen kardio"-t hogyan szoktad beiktatni? Edzés végén ugye? Mert ha a súlyzós edzés elején végzed akkor túl sok izomban tárolt cukrot (glikogént) használsz el, és egyszerűen nem marad erőd a súlyokhoz.

Ha te fogyni akarsz, akkor próbálj meg minden edzésen sok izmot megdolgoztató gyakorlatokat. A pihenőidőket rövidítsd le, majd pár hét múlva próbálj meg köredzés jellegű dolgokat is (ha nem tudod pontosan mi a köredzés, ne félj megkérdezni, amikor pihenő idő nélkül végzel egymás után több gyakorlatot). Köredzést végezhetsz teljes testre vagy akár külön alsó vagy felsőtestre. Közepes és vagy kis súlyokkal. Amikor végeztél egy körrel, csak akkor van pihenő... Majd megismétled a kört még 3-6 alkalommal

pl. alsótest köredzés:
guggolás 1*8
merev lábú felhúzás 1*10
lábtolás  1*10
lábhajlítás gépen 1*10
váltott lábú kitörések 1*20
tehát ezzel ér véget a kör most pihensz kb. 90-120 mpet és kezdődik szépen minden elöről.

Én pl. évekig minden nap reggel éhgyomorra kimentem 45 percet futni reggel és délután edzettem súlyokkal. Ha nincs szénhidrát a szervezetben mivel üres a gyomrod akkor a test saját magát kezdi el felzabálni: zsírt első körben.

De ezzel bánj csínján mert a szervezet kb. 70-80 perc folyamatos terhelés után (amikor ténylegesen nem állunk meg ennyi ideig, egy foci vagy egy kézimeccs az más ott váltakozik az intenzitás, néha meg is állunk) elkezdi a saját fehérjéjét bontani a túlélés érdekében. Ezért van az, hogy triatlonisták, maratonisták annyira vékonyak.

Remélem sikerült segítséget adnom.

Gil / FitBuilder Team

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

edzs_utni_turmix_03_4.jpg

Glutamin

A glutamin az izomszövet aminosav tartalmának mintegy 60%-át alkotja. Nagyobb megterhelés esetén - intenzív edzés; műtét után; illetve betegségek folyamán - mindenképpen a külső pótlása szükséges.

kell_e_protein_05_1.jpg

Glutamint a turmixba!

A glutamin mindenkinek nagy kedvenc, és nemcsak az izomszövet ácsingózik utána! Ismerd meg a glutamin több oldalát, és azokat, akik szeretnék a kedvenc aminonkat elhappolni az izomszövet elől!

edzs_utn_turmix_010_1.jpg

Glutamin vásárlási kisokos

Nyilván megakad a szemünk a drágább, sokat sejtető glutamin mátrixokon, és esetleg joggal bele is fészkeli magát a fejünkbe a gondolat: ez vajon mivel jobb, mint a hagyományos társa?

tipp_az_edzshez_01_1.jpg

Nitrogén-oxid

Ha az izomfejlődés, állóképesség javulás, gyorsabb regeneráció és a keringési rendszered egészsége fontos a számodra - akkor mondj igent a NO-ra!

strandszezon_1.jpg

A szálkásításról

A szálkásítás időszakában kicsit át kell alakítanunk az edzést és radikálisan az étkezést és táplálék kiegészítést. Erről fogunk most beszélni az alábbi írásunkban.

strandszezon2_1.jpg

A szálkásításról folytatás

Folytassuk a szálkásítást: hangold át az edzéseidet és a táplálék kiegészítőidet a szálkásításra!

11.jpg

Állítsd össze a saját NO-fokozó, edzés előtti energizálódat – stimulánsok nélkül!

Energia, NO-fokozás, bedurranás az edzéshez... stimulánsok nélkül?! Igen, erre is van megoldás! Ha egészségügyi-, illetve más okok miatt kerülöd a pörgetőket, de szeretnél egy kis plusz löketet... akkor ez a cikk Neked szól!

rope_workout_050.jpg

Zsírégetés és a kardió edzés: biztos jó úton jársz?

A kardió edzést és a zsírégetést kábé mindig több legenda lengte körbe, mint a Loch Ness-i szörnyet… úgy gondolom, hogy egy írás erejéig most egyszer és mindenkorra letisztázunk pár dolgot, hogy ne legyen több félreértés.

lapos_has_03_2.jpg

Szálkásodj és fejleszd a kondíciód a HIIT erejével!

Mutatunk valamit, ami segíteni fog a szálkás, száraz izomtömeg elérésében és a kondíciód gyors fejlesztésében: a HIT... vagyis a HIIT.

kredzs_01.jpg

Szálkásító programok - kisokos: Köredzés és HIIT

Mostani írásunkban a két legdivatosabb és legszélesebb körben használt zsírégető módszer mellett sorakoztatunk fel érveket-ellenérveket!

szlkst_programok_03.jpg

Szálkásító programok - kisokos: Komplexek és hagyományos kardió

Folytatjuk a szálkásító programok bemutatását! Ezek közül jön egy kevésbé ismert módszer is, mely a zsírégetésen túl a kondidat is remekül fejleszti!

Egyszerű diéta súlyzókkal edző sportolóknak

Sokan írtok nekünk, hogy konkrét diétát szeretnétek olvasni tőlünk. A cél az volt, hogy minél egyszerűbben lekövethető, ha úgy tetszik minél primitívebb diétás táncsokkal és minta étrenddel lássunk el benneteket!