Témák nekem: Tömegnövelő edzés

Általános tömegnövelő edzésterv

A 2014-es Fitbuilder edzésterv!

Azzal az ötlettel álltunk elő, hogy ebben az évben egy egész éves edzéstervet kaptok tőlünk! Bizony, minden hónapban kaptok egy új ciklust, amit teljesíteni kell! Ne is húzzuk az időt - íme a terv első része!

Tömegnövelő edzésterv 4 vagy 5 napos bontásban

A cél most az általános tömegnövelés – így az edzések felosztása a hagyományosnak mondható toló-húzó-alsótest bontást fogja követni négy vagy öt napos bontásban. A köztes napokon beiktathatsz hasizom gyakorlatokat és kardiót, illetve heti kettő pihenő napot mindenképpen. Nehezen gyarapodóknak - avagy hardgainereknek - a kardió akár el is hagyható! Valamennyi felesleg így is nyilván fog felszaladni, de most elsősorban az számít, hogy mennyi massza jön fel és nem a definiáltság!

Példa a felosztásra:
1. nap: tolások
2. nap: kardió és has
3. nap: alsó test
4. nap: pihenő
5. nap: húzások
6. nap: kardió és has
7. nap: pihenő

Tömegnövelő edzésterv haladóknak

TOLÁSOK

ALSÓ TEST

 

HÚZÁSOK

Ami a hasazást illeti: választhatsz a hagyományos magas ismétlésszámú programok közül (ha annak vagy a híve), avagy a mi általunk is preferált ellenállással végzett, közepesen magas ismétléstartományban végrehajtott gyakorlatok közül! Nem kell túlbonyolítani, csináld azt amit Te leginkább a magadénak érzel!

Kardióra viszont - akinek szüksége van - továbbra is inkább a magas intenzitású, de legalábbis változtatott intenzitással, magasabb terheléseket is beiktatós munkát javasoljuk!

Egy dolgot szeretnénk... csak ha kérhetünk ilyet :) - készíts egy fényképet az elején, majd minden 30-60-... napban egy újabbat és újabbat, hogy szembeötlőbben lásd a változást! Megéri!

Gil / FitBuilder TEAM

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények
szerbusztok.rárepülnék a programra nagyon szívesen.hogyan osszam fel a gyakorlatokat napra lebontva,ha úgy tudok edzeni,hogy 2nap edzés,egy nap pihenő?24/48-as beosztás miatt.
Róbert István Kövér | 2014-01-07 07:43:10
ez nagyon jo :D
Arnold Demeter | 2014-01-08 01:44:20
Biztos az a magas intenzitas?ha zsirt akar egetni dieta melle inkabb az alacsony kozepes intenzitas lenne jo,nem?

Rodics Gergely | 2014-02-15 11:12:15

Kapcsolódó cikkek

miert_nem_tudok_nagyra_noni_3.jpg

Miért nem tudok nagyra nőni? Az izomtöveg növelés (majdnem) 10 parancsolata

Az izomtömeg növelése nem mindenkinek olyan egyszerű folyamat. Jöjjön néhány kérdés, amit tegyél fel magadnak, még mielőtt végleg elkönyvelnéd a testedet egy genetikai kudarcnak.

labedzes_05.jpg

Többet nem fogod ellógni a lábedzést!

Olvasd el ezt a néhány sort, és változtasd meg Te is végre a hozzáállásod arról az átkozott láb-napról!

tomegnovelo_vagy_feherje_02.jpg

Melyiket válasszam: tömegnövelőt vagy fehérjét?

Hogy mindenkinek rend legyen a fejében, nézzük meg, mi a különbség a fehérje és a tömegnövelő használata között, mire jó a fehérje, illetve, hogy kell-e Neked egyáltalán tömegnövelő por!

tomegnoveles_zsirmentesen_02.jpg

Tömegnövelés okosan - 1. rész

Gyakorlatias tanácsok a zsírmentes(ebb) tömegnövelő étkezéshez. Íme egy hatásos terv egy "átlag" sportoló számára, aki izomtömeget szeretne növelni úgy, hogy a testzsír százaléka a lehető legoptimálisabb tartományba maradjon!

tmegnvels_03.jpg

Tömegnövelő étrend útmutató

Nem egy szimpla étrend sablonnak akarjuk kiszúrni a szemeteket, inkább megadjuk a kellő tudást és irányelveket, melyekkel Te magad össze tudod állítani a leghatékonyabb étrendet!

fels_mell_04_1.jpg

Mell-specializált program

A cél most az lesz, hogy mindenki kedvencét, a mellizmot felhozzuk olyan szintre, amilyet még nem látott a világ!

teszto_01.jpg

Természetes tesztoszteron fokozás

Nézzük meg, hogy milyen étkezési irányelveket érdemes betartani, hogy a teszto-szinted maximalizáld - szteroidok nélkül is!

kreatin_023.jpg

Kreatin-monohidrát használati kisokos

Ismét a beérkező kérdésekre szeretnék választ adni egy cikkel – mivel úgy látom, hogy sok kezdőbb sportoló számára még komoly hiányosságok és végeláthatatlan kérdések sorozata merült fel a kreatin és használatát illetően.

hat_tizparancsolat_4_1.jpg

Fitbuilder edzésterv 3. rész: Fókuszban a hát!

Következik a FitBuilder edzésterv harmadik része: ahol a cél nem más, mint a hátad szekrény méretűre növelése!

tipp_az_edzshez_01.jpg

9 tipp, hogy még tökéletesebb legyen az edzésed!

Mutatunk pár egyszerű és alapvető dolgot, melyek talán eddig elkerülték a figyelmedet - pedig segítségükkel sokkal hatékonyabbá teheted az edzéseidet!