Témák nekem: Tömegnövelés nőknek

1700 kalóriás étrend - a testkompozíció változásához!

Bár a leghatékonyabb mindig a személyes igényekhez írt étrend, most mégis közzé teszünk egy általános menüt, amivel megközelítőleg egy 1700 kalóriát tudtok bevinni naponta – megfelelő arányú makrotápanyagokból.

Az étrend célja:

Az 1700 kcal/napos étrend jellemzően testsúly csökkentési céllal vehető igénybe férfiaknál, illetve lányoknál izmosodási célzattal.

Kiknek javasoljuk?

Nem egy drasztikus diéta, azonban pont így lassabb, de tartós testkompozíció változást okoz, ha a következő csoportba tartozol:

- Közepes fizikai aktivitást végző 80-90 kiló körüli, alacsonyabb termetű férfiaknak ajánlott, akik tehát kisebb súlyfelesleggel rendelkeznek. Ezen kívül nagyobb testsúlyúaknak is javaslom, amennyiben semmi vagy nagyon alacsony aktivitást végeznek. Ennél nagyobb súly vagy mozgás mellett ez a kalóriamennyiség alacsony lenne, illetve kisebb testsúly esetén pedig nem indítana be fogyást.

- Nők esetében is használható az étrend, amennyiben intenzíven sportolnak, és céljuk az erősödés, izomtömeg növelése. Ha alacsonyabb súlyú, kevésbé aktív hölgy vagy, akkor alacsonyabb kalóriás étrendről indulj!

A konkrét étrend!

1. étkezés: 60 g zabpehely vízben, pici édesítővel főzve + 30 g fehérje por + egy kis marék dió/mandula
2. étkezés: 120 g csirkemell + 60 g rizs + 100 g zöldség
3. étkezés: 120 g csirkemell + 60 g rizs + 100 g zöldség
4. étkezés: omlett (2 tojásfehérjéből és egy sárgájából) + 50 g zabpehely + 1 ek kókuszolaj
5. étkezés: 125 g zsírszegény túró + 30 g protein por + 30 g lenmag

Ez így körülbelül 1700 kalória, 150 g fehérje, 170 g szénhidrát és 50 g zsír!

Folyadékbevitel: Napközben 3 liter víz vagy cukormentes tea

Javasolt kiegészítők

reggel: vitaminok, zsírégető
edzés előtt: NO-fokozó, aminosavak (BCAA)
edzés után: 30 g fehérje + 10 g glutamin vagy magas fehérje tartalmú tömegnövelő
este: halolaj kapszula, ásványi anyag tabi, ZMA

Szilvi / FitBuilder Team

Ha edzés vagy diéta/étrend tervezés terén személyre szabott segítséget szeretnél, keress bátran: szilvi.toke@gmail.com

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények
Segítséget szeretnék kérni! Jelenleg +10kg. felesleg van rajtam sajnos hormonkezelés miatt. Próbáltam már mindent de nem tudom sehogy se leadni. olyan diétára lenne szükségem ami megkönnyítené a fogyást. Jelenleg irodai munkát végzem igy a napi test mozgásom minimális. Étrendre és testmozgási tanácsra lenne szükségem. Köszönöm a segítséget.
Kata89 | 2017-07-07 09:07:26
Szia! Írj ide kérlek üzenetet, mert több infóra lenne szükségem: szilvi.toke@gmail.com
Tőke Szilvia | 2017-07-11 08:30:20

Kapcsolódó cikkek

taplalkozz_okosan_1.jpg

Az első lépések: mitől lesz tartósan sikeres az étrendünk?

tmegnvels_03.jpg

Tömegnövelő étrend útmutató

Nem egy szimpla étrend sablonnak akarjuk kiszúrni a szemeteket, inkább megadjuk a kellő tudást és irányelveket, melyekkel Te magad össze tudod állítani a leghatékonyabb étrendet!

hsflk_02.jpg

FitBuilder étrend-tervező kisokos: a legállatibb fehérjeforrások!

Folytatjuk az étrend-tervező segédletet...ezúton még több, jó és rossz (no meg a csúf) állati eredetű lehetőségeket nézzük meg...igen a csirkén kívül is van élet!

trend_010.jpg

Egyszerű testépítő étrend - a sietős hétköznapokra!

Olyan típusú étrendet válogattunk össze, melyek tartalmazzák a legjobb minőségű tápanyagforrásokat, megfelelő elosztásban, és a lehető legegyszerűbb módon. Ha szoros a heti rend, ezeket az ételeket könnyen és gyorsan elkészítheted, opcionálisan magaddal is viheted!

fehrje_0323_1.jpg

1200 kalóriás étrend

Ez egy drasztikus diéta, amit nem célszerű huzamosabb ideig tartani – azonban néhány esetben indokolttá válhat... Nézzük meg kiknek ajánljuk, kiknek nem...és végül egy példa étrendet is a kezetekbe adunk!

hajdina05_1.jpg

1500 kalóriás diétás étrend - vegáknak

A legtöbb diéta erősen hús-alapon nyugszik, így a vegáknak mindig sokszor nagyobb gond követni egy-egy étrendet. Most jöjjön nekik egy alapprogram, ami az egyik legnépszerűbb: 1500 kalóriás napi étrend.