1500 kalóriás diétás étrend

Bár egy konkrét étrendet személyre szabni mindig nehezebb, mégis sokan vannak, akiknek nincs idejük, kedvük kimatekozni a számukra ideális heti menüt, és inkább követnének egy alapprogramot! A következő cikkekben Nekik segítünk! Az első az egyik legnépszerűbb: 1500 kalóriás napi étrend.

Az étrend célja:

Az 1500 kcal/napos étrend jellemzően testsúlycsökkentési céllal vehető igénybe

Kiknek javasoljuk?

Nem egy drasztikus diéta, azonban pont így lassabb, de tartós fogyást eredményez, ha a következő célcsoportba tartozol:
Közepes fizikai aktivitást végző, 60-75 kilós nőknek (165-170 cm) vagy 80 kiló körüli, alacsonyabb termetű férfiaknak ajánlott, akik tehát kisebb súlyfelesleggel rendelkeznek. Ezen kívül nagyobb testsúlyúaknak is javaslom, amennyiben semmi vagy nagyon alacsony aktivitást végeznek. Ennél nagyobb súly vagy mozgás mellett ez a kalóriamennyiség alacsony lenne, illetve kisebb testsúly esetén pedig nem indítana be fogyást.

A konkrét étrend!

1. étkezés: 50 g zabpehely vízben, pici édesítővel főzve + 150 g natúr joghurt + 20 g fehérje por

2. étkezés: 100 g csirkemell + 60 g bulgur + 100 g zöldség

3. étkezés: 100 g csirkemell + 200 g zöldség + 150 g natúr joghurt

4. étkezés: rántotta (2 tojásfehérjéből és egy sárgájából) + 80 g zsírszegény sajt + 100 g zöldség

5. étkezés: 100 g zsírszegény túró + 20 g protein por + 30 g darált lenmag

Ez így körülbelül 1500 kalória, 160 g fehérje, 126 g szénhidrát és 40 g zsír!

Folyadékbevitel: Napközben 3 liter víz vagy cukormentes tea

Javasolt kiegészítők: 

reggel: vitaminok, zsírégető
edzés előtt: zsírégető, aminosavak (BCAA)
edzés után: 30 g fehérje + 10 g glutamin
este: halolaj kapszula, ásványi anyag tabi, ZMA

14 480 Ft -15% 12 280 Ft
dymatize_elite_whey_2270.jpg
17 380 Ft -22% 13 480 Ft
71mht2txz2l_sy550_.jpg

Szilvi / FitBuilder TEAM

Ha edzés vagy diéta/étrend tervezés terén személyre szabott segítséget szeretnél, keress bátran: szilvi.toke@gmail.com

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem.

Kérdések, vélemények

Kapcsolódó cikkek

taplalkozz_okosan_1.jpg

Az első lépések: mitől lesz tartósan sikeres az étrendünk?

dita_012.jpg

Mit ehet a Moho Sapiens, ha diétára adja a fejét?

Diétás sorozatunkat folytatásában megadjuk a választ a másik nagy kérdésre: mit ehet az a moho sapiens, aki végre diétára… sőt mi több!... életmódváltásra adta a fejét?

izomtmeg_csajoknak_01.jpg

Izomtömegnövelő étrend csajoknak!

Nézzük meg, hogy pontosan mit kellene (t)enni, ha csaj létünkre végre nem fogyni, hanem erősödni, izmosodni szeretnénk!

dita_016.jpg

Szálkásító mintaétrend csak Neked!

Kötelező cikk, ha a diétádhoz egy interneten fellelhető, egyszerű, mégis hatékony minta étrend sablont keresel!

pontrl_pontra_az_egszsges_trend_fel03.jpg

Pontról-pontra az egészséges étrend felé

Igyekeztünk olyan kis tippeket összegyűjteni, amelyek segítségével apró lépésekben tudunk változtatni étrendünkön, és mégsem azt érezzük, hogy hirtelen átcsaptunk spártai szigorba!

dieta_uj_dimenzioban_03_1.jpg

Diéta-választó kisokos: a jó diéta 5 ismertetőjele

Összegyűjtöttem Nektek 5 pontot, amivel érdemes átfuttatnotok bármilyen diétát, és ha egy pontnál is kétes az összhang – akkor bizony valószínűleg ismét sikerült olyan divat-étrendbe belenyúlnunk, ami nem fogja a kellő sikert meghozni.

trend_010.jpg

Egyszerű testépítő étrend - a sietős hétköznapokra!

Olyan típusú étrendet válogattunk össze, melyek tartalmazzák a legjobb minőségű tápanyagforrásokat, megfelelő elosztásban, és a lehető legegyszerűbb módon. Ha szoros a heti rend, ezeket az ételeket könnyen és gyorsan elkészítheted, opcionálisan magaddal is viheted!

dita_018.jpg

A három legdurvább diéta hiba, amit elkövettek!

Most megosztjuk Veletek a három elkerülhetetlen diéta hibát... amibe ugyan szinte biztos beletévedünk…de vegyük hamar észre, és változtassunk a mentalitásunkon időben!

trend_03_1.jpg

8 kalória-csökkentő tipp a diétás étrendhez!

Olykor csak tényleg apróságokon múlik az, hogy tetemes kalóriától kíméljük meg magunkat. Tudom, van, amikor tényleg áldozatot kell hoznunk, és el kell engednünk a nagyi sütötte békebeli fánkot… de vannak olyan apró trükkök, melyekkel észrevétlenül is le tudsz faragni egy picit a napi kalóriamennyiségedből!