Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula)

Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula)
Koleszterinszint javításra, szív és érrendszeri problémákra, gyerekeknek is! Gazdaságos családi kiszerelésben
100 adag/kiszerelés (1 kapszula/adag)
Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula)
 
Raktáron
2.180HUF Ft (22 Ft/darab)
   
20.000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Kutatók szerint a koszorúér-betegségben szenvedők számára napi 1000 mg, az egészségesek számára pedig napi 500 mg zsírsav bevitele javasolt, a magas trigliceridszint csökkentése érdekében viszont már legalább napi 3.000-4.000 mg-ot ajánl az omega-3 zsírsavak fogyasztásából (ez a mennyiség az adatok alapján akár már 20-50 százalékkal is képes csökkenteni a a trigliceridszintet).

Magyarországon a halálesetek több mint felét a szív- és érrendszeri megbetegedések okozzák, vagyis minden második ember szív- és érrendszeri megbetegedés következtében hal meg, ez az EU-átlag közel duplája.

A legfontosabb kockázati tényezők

- magas vérnyomás

- cukorbetegség

- zsíranyagcsere-betegség

- elhízás

- dohányzás

- alkoholizmus

- egészségtelen táplálkozás

- mozgásszegény életmód

Az omega-3 zsírsavaknak a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatának csökkentésében játszott kedvező szerepe különféle hatásokon keresztül érvényesül.

Ilyenek - többek között - a koleszterin- és a trigliceridcsökkentő hatás.

Az omega-3 zsírsavakból képződő bioaktív anyagok befolyásolják

E a gyulladásos folyamatokat,

E a véralvadást,

E az érfal tónusát.

Étrendünkben növelni kellene a nagy omega-3 zsírsavtartalmú élelmiszerek mennyiségét, és rendszeressé kellene tenni fogyasztásukat.

Ezek a következők:

- diófélék

- len-, repce-, szójaolaj

- tengeri halak (halolaj kapszula)

- édesvízi halak: busa, csuka, harcsa, halkonzervek

- omega-3 zsírsavval dúsított termékek

- nagy n-3 zsírsavtartalmú, állati eredetű élelmiszerek

(takarmányozás útján megnövelt n-3-tartalom)

A krónikus megbetegedések hosszú lappangás után jelentkeznek.

Az étrendi változtatás elengedhetetlen, mert egészséges táplálkozással növelhető a betegségmentes életévek száma.

A lágyzselatin kapszulák kiszúrhatóak, így ételbe keverve gyerekeknek is adhatóak, vagy a nagyobbak le is nyelhetik egészben.

Étrend-kiegészítő Halolaj kapszula

Nettó tömeg: (1350 g?5%)

Összetevők 1 kapszulában:

Név Mennyiség Napi érték%

Energiatartalom 10kcal

Kalória zsírból 10kcal

Összes zsír 1 g 2%

elített zsír 0 g **

Többszörösen telítetlen

Zsír 0,5 g **

Egyszeresen telítetlen

zsír 0 g **

Koleszterin 10 mg 3%

Halolaj 1000 mg **

Ebből: EPA 180 mg

DHA 120 mg

Egyéb összetevők: E-vitamin, fényező: zselatin, glicerin

Napi ajánlott mennyiség: 2x1 db étkezés után

összetevő adagonként
tartalmaz
RDA%
Halolaj  1000 mg 
Eicosapentaenoic Acid  180 mg 
DHA  120 mg 
Egyéb összetevők: E-vitamin, fényező: zselatin, glicerin

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula) termékről.
 Megjelenhet a nevem a kérdés mellett
Fit Trainer Magazin

Megfelelő gyakorlatokkal a vállsérülések ellen?!

Összefoglalalóan a rotátor köpeny edzéséről!

Legyen jobb a fekvenyomásod, masszívabb a vállad, szikárabb a hátedzésed!

Szabadtéri erősítő edzés – a tavaszi kocogás mellé!

Összegyűjtöttünk pár gyakorlatot, amit eszköz nélkül végezhetsz a szabadban – a futások mellett, hogy teljes körű edzést biztosíts a testednek!

Mehet-e a sajt a diétában?

Egy épeszű diétafőképp a fehérjékkel kialakított barátságra épül, ezért fontos minden étkezésünk tartalmazzon megfelelő minőségű fehérjét. A tejtermékek egy igen népszerű kategória, ott is a sajtok azok, amitől minden ínyenc nehezen mondana le… de vajon tényleg hanyagolni kell őket?

A diétád új kötelező eleme: a grapefruit

A legnagyobb előnyei a grapefuit fogyasztásának

Lehet-e fogyni a grapefruittal? Mennyire segíti a diétád? A válasz a cikkben!

Kukába a radikális energiamegvonással!

Mik a fő veszélyei a kalória megvonásnak?

Mik a fő veszélyei a kalória megvonásnak?