Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula)

Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula)
Koleszterinszint javításra, szív és érrendszeri problémákra, gyerekeknek is! Gazdaságos családi kiszerelésben
100 adag/kiszerelés (1 kapszula/adag)
Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula)
 
Raktáron
2.180HUF Ft (22 Ft/darab)
   
20.000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

Kutatók szerint a koszorúér-betegségben szenvedők számára napi 1000 mg, az egészségesek számára pedig napi 500 mg zsírsav bevitele javasolt, a magas trigliceridszint csökkentése érdekében viszont már legalább napi 3.000-4.000 mg-ot ajánl az omega-3 zsírsavak fogyasztásából (ez a mennyiség az adatok alapján akár már 20-50 százalékkal is képes csökkenteni a a trigliceridszintet).

Magyarországon a halálesetek több mint felét a szív- és érrendszeri megbetegedések okozzák, vagyis minden második ember szív- és érrendszeri megbetegedés következtében hal meg, ez az EU-átlag közel duplája.

A legfontosabb kockázati tényezők

- magas vérnyomás

- cukorbetegség

- zsíranyagcsere-betegség

- elhízás

- dohányzás

- alkoholizmus

- egészségtelen táplálkozás

- mozgásszegény életmód

Az omega-3 zsírsavaknak a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatának csökkentésében játszott kedvező szerepe különféle hatásokon keresztül érvényesül.

Ilyenek - többek között - a koleszterin- és a trigliceridcsökkentő hatás.

Az omega-3 zsírsavakból képződő bioaktív anyagok befolyásolják

E a gyulladásos folyamatokat,

E a véralvadást,

E az érfal tónusát.

Étrendünkben növelni kellene a nagy omega-3 zsírsavtartalmú élelmiszerek mennyiségét, és rendszeressé kellene tenni fogyasztásukat.

Ezek a következők:

- diófélék

- len-, repce-, szójaolaj

- tengeri halak (halolaj kapszula)

- édesvízi halak: busa, csuka, harcsa, halkonzervek

- omega-3 zsírsavval dúsított termékek

- nagy n-3 zsírsavtartalmú, állati eredetű élelmiszerek

(takarmányozás útján megnövelt n-3-tartalom)

A krónikus megbetegedések hosszú lappangás után jelentkeznek.

Az étrendi változtatás elengedhetetlen, mert egészséges táplálkozással növelhető a betegségmentes életévek száma.

A lágyzselatin kapszulák kiszúrhatóak, így ételbe keverve gyerekeknek is adhatóak, vagy a nagyobbak le is nyelhetik egészben.

Étrend-kiegészítő Halolaj kapszula

Nettó tömeg: (1350 g?5%)

Összetevők 1 kapszulában:

Név Mennyiség Napi érték%

Energiatartalom 10kcal

Kalória zsírból 10kcal

Összes zsír 1 g 2%

elített zsír 0 g **

Többszörösen telítetlen

Zsír 0,5 g **

Egyszeresen telítetlen

zsír 0 g **

Koleszterin 10 mg 3%

Halolaj 1000 mg **

Ebből: EPA 180 mg

DHA 120 mg

Egyéb összetevők: E-vitamin, fényező: zselatin, glicerin

Napi ajánlott mennyiség: 2x1 db étkezés után

összetevő adagonként
tartalmaz
RDA%
Halolaj  1000 mg 
Eicosapentaenoic Acid  180 mg 
DHA  120 mg 
Egyéb összetevők: E-vitamin, fényező: zselatin, glicerin

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem Pharmekal Omega-3 1000 mg (100 kapszula) termékről.
 Megjelenhet a nevem a kérdés mellett
Fit Trainer Magazin

A Texas-módszer

Borítsuk fel a hagyományos edzés-perodizációt!

Talán nem is edzük olyan könnyen túl magunkat?! Borítsuk fel a hagyományokat!

A legnépszerűbb "gyúrós" menük tápértékei!

A cikk segítségével Te is tudatosabban és egyszerűbben tudod majd alakítani az étrended!

Egy összetevős diétás wrapppp!

Minimális munka, mégis maximális élvezet! Kezdőknek, diétázóknak, lustáknak, főzni nem tudó/nem akaró sporttársaknak néha életmentő lehet! Pláne ha épp hétvégi nagy bevásárlás előtt állsz, és kábé olyan üres a hűtőd, mint a gyomrod egy hosszas, kemény edzés után.

A három legnagyobb mítosz a gluténről!

A legtöbb esetben semmi nem indokolná a glutén elhagyását?!

Gluténmentes étkezés: mi az amit ad, elvesz és mi az amikor semmi haszna?

Sütés-főzés nélküli, full egyszerű diéta, ha durván elfoglalt vagy!

Diéta a munka és/vagy nagycsalád hőseinek

Vannak étrendek, amik a maguk 5 ékezésével, hatalmas változatosságaival, hosszas konyhai attrakcióival szinte követhetetlenek egy nem pont napi 8 órát melózó embernek. Nagyon sok vendégem van, aki 12 órázik, vagy a sok túlóra és család miatt alig jut idője magára. Sokan mondják, hogy persze mindent meg lehet oldani, és csak akarni kell… és ez így is van. Ami itt azt jelenti, hogy nem feltétlenül a tipikus etalon étrended kell követni, hanem valami könnyen beszerezhető-megehető étkekből állót!