Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
MOST 10.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

BioTech 100% L-Glutamine (500 g)

BioTech 100% L-Glutamine (500 g)
Az L-glutamin az izomszövet építéséhez leginkább szükséges aminosav. A glutamin növeli az erőnlétet, elősegíti az izomtömeg növekedését, beindítja és fenntartja az anabolikus folyamatokat, meggátolja az izomszövetek lebontását.
100 adag/kiszerelés (5 g/adag)
BioTech 100% L-Glutamine (500 g)
 
Raktáron
6.480 Ft (12.960 Ft/kg)
   
MOST 10.000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

TANKOLJ FEL L-GLUTAMINNAL!

Felkészültél az edzésre? Felkészültél arra, hogy tested minden egyes izomsejtjét intenzíven munkába állítsd? A jó hírünk az, hogy a 100% L-Glutamine is száz százalékosan fogyasztásra kész, közvetlenül edzés előtt és után, hogy minden alkalommal 5000 mg L-glutaminhoz juttassa szervezetedet.

A 100% L-Glutamine az összes többi BioTech USA termékhez hasonlóan biztonságos, gondosan kiválasztott tápanyag.

Miért segíti a célunk elérést az L-glutamin?

Mint a többi aminosavnak, az L-glutaminnak is jelentős a szerepe a fehérje szintézisben és az izom regenerációjában. Az L-glutamint nemcsak az izomszövet hasznosítja, hanem az immunrendszer és az emésztőrendszer is erősödik használatától.

Az edzések során vérünkben csökken az aminosav szint, ezt sok esetben nem tudjuk pótolni. Az alacsony L-glutamin szint az izomszövetek lebontásához vezet, ezzel viszont csökken az izomzat mérete és teljesítőképessége. Szervezetünk nem képes a tökéletes regenerálódásra, sem az izomsejteket építésére.

Az L-glutamin növeli az erőnlétet, elősegíti az izomtömeg növekedését, beindítja és fenntartja az anabolikus folyamatokat, meggátolja az izomszövetek lebontását.

Étrendünk L-glutaminnal való kiegészítése hozzásegíti a sportolókat, hogy megőrizzék az izomzatukat, és biztosítják az izomsejtek növekedéséhez szükséges kedvező környezeti feltételeket. A BioTech 100% LGlutamine készítménye lesz a tökéletes módja annak, hogy feltöltsd izmaidat az oly fontos, és szükséges mennyiségű L-glutaminnal.

Kiszerelés: 500 g

Felhasználási javaslat: Fogyassz 1 adag (5 g) 100% L-Glutamine-t edzés előtt és 1 adagot edzés után.

összetevő adagonként
tartalmaz
RDA%
Kalória  20,03 kcal 
Szénhidrát 
Fehérje  5000 g 
Zsír 
L-Glutamine  5000 g 
*RDA% - Ajánlott napi bevitel (%) felnőtt részére

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem BioTech 100% L-Glutamine (500 g) termékről.
 Megjelenhet a nevem a kérdés mellett
Kérdések, Vélemények

Szia, érdeklődnék, hogy L-glitamint és fehérjét mikor és milyen kombinációban szedjem?

jeszti | 2012-04-13 11:43:17

Szia! A Glutamint azt közvetlenül edzés után, akár a fehérjével együtt lehet szedni. Továbbá ajánlott lehet még egy adag reggel, ébredés után.

FitbuilderTeam | 2012-04-14 01:14:40

Fit Trainer Magazin

Elég egészséges vagy-e a CrossFithez?

Szabad-e elkezdeni a Crossfit-et, ha nincs több éves sport múltad?

Kétséget kizáróan az egyik legdivatosabb mozgásforma manapság a Crossfit és sokakban ég a vágy, hogy elkezdjék. De vajon el lehet-e kezdeni ha valaki korábban nem sportolt? Milyen kockázata van annak, ha mondjuk valaki idősebben és vagy zéró súlyzós edzésmúlttal akarná elkezdeni?

Egy rövid edzés ebédidőben

Hozd ki a legtöbbet egy 40 perces edzésből!

Tegyük fel, ha van egy konditerem nagyon közel a céghez, akkor öltözéssel és utána zuhanyzással együtt is van 30-40 perccünk. Lássuk, mit hozhatunk ki ebből. Nézzük az elfoglalt ember edzését.

2018 a kerek fenék éve? Akkor fogadd meg a tippjeinket!

Megmutatjuk, hogy hogyan legyen ebben az évben kerek, formás feneked… ami jól mutat leggingsben, nem szégyelled a strandon.

Az első heted az edzés világában

Hogyan kezd el az évet, hogy 2018-ban végre kigyúrd magad?

Új hét, új nap, új év tehát remek alkalom arra, hogy alapjaiban változtasd meg az életmódodat.

Top-3 érv a nagyobb tricepszekért

Túl bő a pólód ujja? Tölts ki egy hatalmas karfeszítővel!

Nagyobb karokat szeretnél, mert vékonynak tűnsz? Hülyén áll rajtad az ujjatlan? Hiába edzel sokat bicepszre, mégis valahogy pici a felkarod? A megoldás a tricepszed tudatos hangsúlyozása a kar edzéseken.