Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

BioTech 100% Creatine Monohydrate (500 g)

BioTech 100% Creatine Monohydrate (500 g)
A 100% Creatine Monohydrate egy gyógyszerészeti tisztaságú, íztelen por. A BioTech által gyártott és forgalmazott erőnövelő termék.
100 adag/kiszerelés (5 g/adag)
BioTech 100% Creatine Monohydrate (500 g)
 
Raktáron
3.980HUF Ft (7.960 Ft/kg)
   
20.000 FT FELETT INGYEN KIVISSZÜK

A kreatin növeli a fizikai teljesítményt rövid, sorozatos, nagy intenzitású testmozgás során. A kedvező hatás napi 3 g kreatin bevitelével érhető el. A 100%-os kreatin-monohidrát tiszta, gyógyszerészeti tisztaságú, por alakú kreatin-monohidrátból készül. A por íztelen, ezért könnyen keverhető egyéb táplálék-kiegészítőkkel, pl. tömegnövelőkkel vagy fehérjeturmixokkal. A 100% kreatin-monohidrát az összes többi BioTech USA termékhez hasonlóan biztonságos, gondosan kiválasztott alapanyag.

Miképp segítheti a céljaid elérését a kreatin?

A kreatin népszerűsége 1995 óta töretlen. Több kutatás bebizonyította, milyen eredményesen növeli az erőt és a testtömeget. Elmondható, hogy a kreatin monohidrát a legnépszerűbb és leghatékonyabb táplálék-kiegészítő a sportolók körében.

A szervezet a kreatin monohidrátot használja az ATP szintézis során. A kreatinnak fontos szerepe van az izomösszehúzódás folyamatában. Amikor az izomzat összehúzódik, ennek a mozgásnak az energiaforrása az ATP (adenosine triphosphate). Az ATP szolgáltatja az energiát azáltal, hogy az egyik foszfát molekula leválik, így egy másik vegyület keletkezik az ADP (adenoise diphosphate). Sajnos csak kevés ATP raktározódik az izomszövetben. A kreatin átadja foszfát molekuláját az ADP-nek, így újra ATP keletkezik, amit az izomzat ismét felhasználhat az összehúzódások során. Minél több kreatint juttatsz az izmaidba, annál több ATP-t tud előállítani. Lehetővé válik, hogy izmaid maximális teljesítményt nyújtsanak. A kreatin segít az izomszövet regenerálódásában is.

A tudományos kutatások adatai szerint a hosszú távú kreatin-bevitel növeli az alábbiakat:

- Maximális erőkifejtés 5-15 %

- Maximális átlagos teljesítmény 5-15 %

- Sprint (gyorserő) gyakorlatok 1-5 %

- Ismételt gyakorlatsorozatok 5-15%

A fokozott teljesítőképesség hatására a kreatin növeli a test- és izomtömeget, esetenként 5-10 %-kal. Mivel a kreatin monohidrát rendkívül népszerű, sok gyártó próbálja előállítani, ami az egyes készítmények között jelentős minőségi eltérést eredményez. A BioTech termékeket folyamatosan laboratóriumi vizsgálatokkal tesztelik, és kimutatható, hogy a BioTech 100% Creatine Monohydrate készítmény gyógyszerészeti tisztaságú termék.

Kiszerelések: 500 g

Felhasználási javaslat: egy adag elkészítéséhez keverj el 5 g kreatin-monohidrátot 5 dl tetszés szerinti italban. Feltöltési szakasz: az első héten fogyassz napi négy adagot – kettőt edzés előtt, kettőt pedig utána. Fenntartó szakasz: a feltöltési szakasz után fogyassz napi 2 adagot – egyet edzés előtt, egyet pedig utána.

Megjegyzés: a BioTech kutatások eredményei alapján kimondható, hogy a javasolt adagolás az egyéni igények szerint növelhető a jobb eredmény elérése érdekében.

összetevő adagonként
tartalmaz
RDA%
Kalória 
Fehérje 
Szénhidrát 
Zsír 
Creatine  5000 mg 
* Ajánlott napi érték (RDA) nincs megállapítva.

Felteszem a kérdésem, elmondom a véleményem BioTech 100% Creatine Monohydrate (500 g) termékről.
 Megjelenhet a nevem a kérdés mellett
Kérdések, Vélemények

Hello!
Itt azt írja,hogy feltöltési szakaszban: fogyasszak 4 adagot az első héten naponta, kettőt edzés előtt, kettőt edzés
után. Szinten tartó szakaszban: a feltöltési szakasz után fogyasszak 2 adagot naponta, egyet edzés előtt, egyet edzés után
és akkor én ,hogy szedjem ha 1 héten csak 3x edzek?minden nap vagy csak edzésekkor?
és minden tömegnövelővel lehet szedni?

Sinka Tamás | 2012-07-15 21:21:43

Kedves Tamás! Minden nap szedd majd a kúra alatt, a pihenő napokon is. A feltöltő szakaszban oszd el 3-4 óránként, ha puffadnál tőle, akkor próbálkozz kevesebbel (15g-20g körül javasolt a feltöltő időszakban). Tömegnövelővel bármivel kombinálható, bár ha olyan tömegnövelőd van amiben elve van hozzá adott kreatin, akkor óvatosan, mert olyankor aki érzékenyebb rá annak ugyanúgy gyomorgörcsei lehetnek. Amúgy a legjobb kombináció (és legköltséghatékonyabb) ha a kreatint BCAA-val és szőlőcukorral együtt fogyasztod.

FitbuilderTeam | 2012-07-15 21:41:42

Hello!
Megint én vagyok az előbb elfelejtettem megkérdezni,hogy van neki valami mellékhatása

Sinka Tamás | 2012-07-15 21:29:32

Hello!
Megint én vagyok az előbb elfelejtettem megkérdezni,hogy van neki valami mellékhatása

Sinka Tamás | 2012-07-15 21:30:33

Az előbbinél már meg is előztem a kérdésedet: ha "túladagolod" akkor a gyomorgörcsök, puffadás jelentkezhet. Az, hogy mekkora mennyiségtől számít túladagolásnak, az erősen egyénfüggő, az emésztésedtől függ.

FitbuilderTeam | 2012-07-15 21:42:13

Az előbb írtad,hogy a kreatint t BCAA-val és szőlőcukorral együtt fogyasszam !
Az baj ha a BCAA-t kihagyom és szőlőcukorral szedném
Mi is lenne a BCAA?

Sinka Tamás | 2012-07-15 22:00:29

Hello!
Most rendeltem egy BioTech 100% Creatine Monohydrate (500 g) és lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban!
1. 0,5 l folyadékba keverjük el ,lehet kevesebbe is?
2. a folyadék az lehet pl rostosüdítő,szörp,tea is?
3. a kreatinba lehet rakni dextrózt,ha igen mennyit?
4. kreatint edzés előtt és után is kell inni ,akkor a tömegnövelőt közvetlenül a kreatin után is lehet inni?

Sinka Tamás | 2012-07-19 12:00:35

Kedves Tamás! A magasabb folyadékbevitel ajánlott úgy általában a kreatin-kúra során, ezért javasoljuk a fél liter folyadékkal való bevitelt. Lehet kevesebb is, de amellett mindenképpen igyál sokat! Nem muszáj víznek lennie, lehet gyümölcslé is. Kreatinba nemcsak lehet, de ajánlott dextrózt keverni 5 g kreatinhoz kb. 15-20 grammot is! Edés után akár bele is keverheted a tömegnövelőbe.

FitbuilderTeam | 2012-07-20 22:24:42

hello!
az mitől van,hogy a kreatin egyszerűen nem oldódik fel és az alján marad és azt meg már lehetetlen meginni .
próbáltam már hogy vízben benne hagytam kb1 órát de semmi nem változott
és próbáltam már forró vízben is de ugyancsak semmi

Sinka Tamás | 2012-07-27 18:03:28

Kedves Tamás! Nem is fog feloldódni teljesen, a tiszta kreatin nagyon rosszul oldódik. Annyit tehetsz, hogy a végén kicsit ismét összekevered az alján maradttal, ez ilyen sajnos.

FitbuilderTeam | 2012-07-28 19:20:03

hello!
előbb a kreatin oldódásáról kérdeztem és írtad ,hogy nem oldódik fel teljesen és akkor tudnál nekem ajánlani tablettás kreatint (ami a legjobban hat)

Nicknév | 2012-07-28 22:06:21

Szia! Remek kapszulás kiszerelésű a PEAK Creatine Alakyn, illetve szintén tőlük a Creatine Hyperfusion, Olimp Kre-Alkalin, Weider Pure Creatine. Ezek mind jó minőségű, de elfogadható árú termékek.

FitbuilderTeam | 2012-07-29 18:30:15

Az előzö vagyok!
Ma vettem egy 100g-s creatine monohydratot és ugy gondooltam a szedését, hogy csak edzésnapon innám 5 grammot edzés elött és 5öt utána.
Így is fennt állhat a veszélye a vérnyomás emelésének?
Az előző válaszod köszönöm, valószynüleg ki fogom próbálni a NO fokozót.

2013-11-04 11:18:19

Szia! Az az igazság, hogy a kreatin hatása akkor érvényesül leginkább, ha megfelelően (vagyis folyamatosan) szeded. (Ahogy a gyártó adagolási útmutatója is ajánlja...). Mint már írtam, a gyakorlat nem nagyon támasztja alá a kreatin vérnyomás emelő hatását (és ha jól emlékszem, Neked szerencsére azért a 140-es érték alatt volt?), tehát szedd az útmutató szerint, és mellette természetesen ellenőrizd a vérnyomásod.

FitbuilderTeam | 2013-11-06 11:16:53

Fit Trainer Magazin

Éljen a változatosság! Újabb nyárias alternatívák csirke-rizs helyett!

Folytatjuk! Íme a klasszikus csirke-rizs-zöldség helyett pár újabb alternatíva! Teljesen más, de mégis hasonló tápérték és kalória!

Unalmas? Jönnek a variációk a csirkés menüre: 1. rész!

Íme a klasszikus csirke-rizs-zöldség helyett pár alternatíva!

Íme a klasszikus csirke-rizs-zöldség helyett pár alternatíva!

Gyúrós Tortilla tekercs

A következőkben egy könnyen szállítható, ízléses és ízlésficamos mód is variálható receptet mutatok, mely pont beleillik az esti dorbézolás előtt még toljunk valami táplálót körbe…

Fájdalommentes mindennapok: a legegyszerűbb fájdalomcsillapító módszerek, amik működnek!

Néhány tipp, hogy ne legyen kényszerpihenő az edzésrendben!

Tanuld meg tökéletesen a sétálós kitörést!

Sétálós kitörés variációk – szintről szintre!

Sétálós kitörés variációk – szintről szintre!