Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info
Itt vagyok: FitBuilder // Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Mit jelent a termék adatlapján található "szállítási idő" felirat, illetve ténylegesen mennyi időn belül kapom meg a megrendelt árut ?

A "szállítási határidő" = a megrendelés feladása és a kézbesítés dátuma közötti munkanapok száma. A feltüntetett szállítási határidők mindig a pillanatnyi készlet állapoton alapulnak, melyek változása folyamatos! A szállítási határidőként megadott adatok ezért tájékoztató jellegűek, a fitbuilder.hu részére kötelezettséget nem jelentenek. Amennyiben a megrendelt terméket 8 napon belül nem tudjuk szállítani, munkatársunk megadott elérhetőségeid valamelyikén egyeztetés céljából felkeresi Téged.

Hogy tudom megnézni, hogy megrendelésem feldolgozása hol tart?

Megrendelésed állapotáról bejelentkezés után a Rendeléseim menüpont alatt tudsz informálódni. A képernyő legfelső sorában a Belépés vagy regisztráció menüpontban e-mail címed és jelszavad megadásával tudsz belépni. Majd a vízszintes menüsor alatti személyes információs sávban a Rendeléseim menüpont alatt megtalálod a rendelésszámhoz tartozó küldemény állapotára (státuszára) vonatkozó információt.

Mi történik akkor, ha a megrendelt termék elfogyott?

Ritkán de előfordul, hogy egy termék mind saját, mind importőr partnerünk készleteiről elfogy. Amennyiben a termék 8 munkanapon belül nem szerezhető be, írásban értesítünk a várható beszerzés időpontjáról, illetve alternatív terméket ajánlunk helyette. Ez esetben természetesen lehetőséged van a megrendelési tételeket módosítani vagy törölni. Amennyiben a megrendelés tisztázására küldött levelünk 8 napon belül nem kerül megválaszolásra, a megrendelést automatikusan töröljük.

Pár napja még láttam egy terméket a webáruház kínálatában, most azonban eltűnt, hogy lehet ez?

Azon termék, amelyik mind saját, mind importőr partnerünk készleteiről elfogyott, s belátható időn belül import nem érkezik belőle, inaktiválásra kerül, így ideiglenesen oldalainkról eltűnik. Amint a termékből ismét értékesíthető készlettel rendelkezünk, akkor újra aktivizáljuk.

Napokkal ezelőtt feladtam rendelésem, de 3 napon belül sem kaptam visszajelzést, mit tegyek?

Ennek kizárólag technikai oka lehet! A megrendelés feldolgozás jelentős részben automatizált, tehát ilyen esetben műszaki vagy technikai ok lehet a háttérben, kérjük, haladéktalanul lépj kapcsolatba velünk!

Megkaptam a szállítási értesítőt, de 2 munkanap elteltével sem kaptam meg a csomagot, mit tegyek?

Szerződött futárcégünk a GLS Futárszolgálat 24-48 órán belüli szállítást vállal, ezért ha 2 munkanap elteltével sem kaptad meg a csomagod, akkor a GLS ügyfélszolgálatánál kérhetsz csomagkövetési információt (, , 06 1 802-0265), illetve keresd a Vevőszolgálatunkat. A szállítás megkezdésekor kiküldött szállítási értesítőben a kézbesítést végző futár cég ügyfélszolgálatának elérhetőségét minden esetben megadjuk.

A lekézbesített csomagot sérültnek látom, mi a teendőm?

Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak találod, kérjük - még a futár jelenlétében - a sérülést vagy hiányt azonnal a helyszínen rögzítsétek egy jegyzőkönyvben. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész hiányra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Mi a teendő, ha nem tudom a rendelést leadni a fitbuilder.hu felületén?

Rendelésed leadhatod az e-mail címre írt elektronikus levélben. Ez esetben az alábbi adatokat kell megadnod a rendelés elfogadásához:

Szállítási név, cím:
Számlázási név, cím:
Termék típusa / bruttó ára a rendeléskor:
Telefonszám:
E-mail cím:
Fizetés módja (előreutalás/utánvét):

Megjegyzés: A vásárló tudomásul veszi, hogy az e-mail-en leadott rendelések esetében a feldolgozás lassabb, mint a weboldalon leadott rendelések esetében. Hiányosan megadott adatok esetében a rendelésed nem tudjuk elfogadni.

Átvehetem a termékeket személyesen?

Nem. Áruházunk klasszikus webáruház, társaságunk nem rendelkezik kiskereskedelmi üzlettel.

Mit tegyek, ha nem találok egy terméket a webáruházban?

Keress minket elérhetőségeink bármelyikén, és kollégáink tájékoztatnak, hogy megvásárolható-e nálunk a termék, beszerezhető-e és várhatóan mennyi időt vesz mindez igénybe.

A látható képekkel teljesen megegyezik a vásárolható termék?

Nem, a termék képek esetenként csak illusztrációk. Sok esetben előfordul, hogy a gyártó bejelentés nélkül változtat a termékeken.

Milyen formában fizethetek?

Jelenleg három fizetési forma közül választhatsz. Készpénzben az áru átvételekor, bankkártyás fietéssel, vagy banki átutalással (előreutalással), mely ingyenes. Ez utóbbi esetben azonban csak a vételár számlánkra történő beérkezése után tudjuk kiszállítani a rendelt terméket.

Az árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak?

Igen. A webáruházban minden feltüntetett ár az általános forgalmi adóval növelt bruttó fogyasztói ár.

A feltüntetett árak tartalmazzák az akciós kedvezményt?

Igen. Amelyik termék mellett látod a %-os kedvezményt (pl. AKCIÓ -30%), annak az ára már tartalmazza a kedvezményt.

Mi történik, ha rendelés leadás után megváltozik az ár?

A vásárló mindenképpen a számára kedvezőbb áron kapja meg a terméket. Amennyiben az ár a rendelés leadása óta emelkedett, akkor is a rendeléskor aktuális áron szállítunk, ha esetleg csökkent a termék ára a rendelés leadása óta eltelt időszakban, akkor természetesen az olcsóbb áron.

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást a rendelés feldolgozásától számított 1-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében.

Fizetnem kell a szállításért?

Igen, egységesen 780 Ft-ot (amennyiben átutalással fizetnél), 980 Ft-ot (amennyiben bankkártyával fizetnél), illetve 1.080 Ft-ot (amennyiben utánvéttel fizetnél a futárnak - ez tartalmazza a 300 Ft-os pénzkezelési díjat) ellenben minden 20.000 Ft feletti vásárlás esetén az ország egész területére minden terméket ingyenesen házhoz szállítunk.

Megváltozott a szállítási címem, mit tegyek?

Bejelentkezés után a Saját profil / Adatkarbantartás menüpont alatt tudod a személyes adataidat változtatni, majd a jobb oldali mentés gombbal eltárolni.